نقد و بررسینقد و بررسی لپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ ایسوس راگ استریکس GL702ZC مجهز به پردازنده AMD

اولین لپ تاپ گیمینگ مجهز به پردازنده ای ام دی رایزن کمپانی ایسوس به بازار لپ تاپ عرضه شد. این لپ مخصوص بازی که با نام ROG Strix GL702ZC به گیمرها معرفی شد به قدری قدرتمند و حرفه ای است که می تواند آنها را به پیروزی نزدیک تر کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس راگ استریکس GL702ZC

لیست قیمت لپ تاپ

طبق اعلام کمپانی Asus لپ تاپ راگ استریکس GL702ZC یکی از بهترین لپ تاپ های خانواده جمهوری گیمرهای ایسوس بوده و با توجه به اینکه اکثر شرکت های تولید کننده نوت بوک از پلتفرم ای ام دی برای لپ تاپ های گیمینگ استفاده نمی کنند اما شرکت ایسوس با بهرمند کردن لپ تاپ ROG Strix GL702ZC به پردازنده AMD Ryzen 7 1700 توانست اغلب خریداران را جذب خود کند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Strix GL702ZC نشان می دهد که این Laptop به کارت شبکه Wi-Fi دوبانده با فرکانس های 5GHz و 2.4GHZ با استاندارد های A/B/G/N/AC مجهز شده است. لازم به ذکر است در بخش رابط های I/O این لپ تاپ، رابط های USB 3.1 Type-C، mini-DisplayPort و HDMI موجود می باشد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Strix GL702ZC

مجهز شدن جدیدترین لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس راگ استریکس GL702ZC به کارت گرافیک ای ام دی Radeon RX580 و 4 گیگابایت حافظه GDDR5 نیز از دیگر ویژگی های این Laptop می باشد همچنین 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 با قابلیت ارتقاء به 32 گیگابایت می تواند پاسخگوی نیاز گیمرها در گیمینگ باشد.

لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس ROG Strix GL702ZC

در بخش ذخیره سازی لپ تاپ گیمینگ ROG Strix GL702ZC کمپانی ایسوس از یک هارد دیسک 1 ترابایتی و یک سالید درایو SSD M.2 با ظرفیت 256 گیگابایت استفاده کرده است. قیمت لپ تاپ ایسوس راگ استریکس GL702ZC در بازار لپ تاپ نیز 1500 دلار بوده و به زودی بهلیست قیمت لپ تاپ های ایسوس افزوده خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ گیمینگ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. لپ تاپ ایسوس راگ استریکس GL702ZC خیلی شبیه به لپ تاپ ROG Strix GL702 دقیقا از نظر کارایی چه فرقی باهم دارند ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا