راهنمای خرید

مادربرد ایسوس WS X299 Pro مناسب پردازش های سنگین و رندر

نسخه جدید مادربرد های ایستگاه کاری Workstation ایسوس با نام WS X299 Pro توسط شرکت ASUS به بازار قطعات کامپیوتر معرفی شد.مادربرد WS X299 Pro با مجهز بودن به سوکت LGA 2066 و چیپست اینتل X299 بهترین مادربرد برای پردازش های سنگین می باشد. در ادامه با خبار آ ی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد ایسوس WS X299 Pro

لیست قیمت مادربرد

مادربردایسوس WS X299 Pro فقط از پردازنده های اینتل Core X در مدل های Skylake-X پشتیبانی خواهد کرد همچنین این مادربرد ایسوس در فرم استاندارد ATX تولید شده است و دارای یک رابط 6 پین تقویت تغذیه PCIe، یک رابط ATX 24، یک رابط EPS 8 و مدار VRM 9 فاز می باشد.

لازم به ذکر است خنک کننده ایسوس نیز شامل چند هیت سینک حرفه ای می باشد و توسط هیت پایپ های یکسره به یکدیگر متصل شده اند. 8 اسلات های تقویت شده DIMM DDR4 مادربرد WS X299 Pro از 128 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهند کرد همچنین این مادربرد ایستگاه کاری ایسوس به 4 اسلات PCI-Express 3.0 x16 نیز مجهز شده است.

مادربرد ایسوس

شش پورت SATA III و یک پورت U.2 نیز بخش ذخیره سازی مادربرد ایسوس WS X299 Pro تکمیل می کنند. و ارتباط های خروجی نیز شامل 4 پورت 10 گیگابیتی USB 3.1 و شش پورت 5 گیگابیتی USB 3.0 می باشد. دو رابط 1 GbE با استفاده از کنترلرهای اینتل i210-AT هدایت شبکه را بر عهده دارند.

مادربرد WS X299 Pro ایسوس

از دیگر ویژگی های مادربرد ایسوس WS X299 Pro می توان به کدک صوتی Realtek ALC1220A آمپلی فایر هدفون که برای خروجی های جلو و PCB حفاظت شده اند، اشاره کرد. در بخش حافظه های ذخیره سازی مادربرد ASUS WS X299 Pro دو اسلات اس اس دی M.2 با پهنای باند متصل به اینترفیس PCIe، می توانند از سرعت 32 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی کنند و علاوه بر آن هر دو اسلات به خنک کننده های ایسوس مجهز می باشند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مادربرد ایسوس WS X299 Pro بنظرم یکی از حرفه ای ترین مادربرد های بازار قطعات کامپیوتر این مین برد ایسوس که عرضه میشه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا