راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

کارت گرافیک انویدیا سری Quadro با قابلیت پردازش VR

کارت گرافیک انویدیا سری Quadro با قابلیت پردازش  VR  به لیست قیمت کارت گرافیک های انویدیا افزوده شد همچنین این محصول جدید کمپانی Nvidia دارای یک تراشه نسل دوم مکسول با نام GM204 می باشد. انویدیا به تازگی یکی از جدید ترین کارت گرافیک های Quadro را معرفی کرده است. این نسخه که با نام M5500M شناخته می شود، برای استفاده در لپ تاپ ها تهیه شده است. این کارت گرافیک دارای یک مزیت دیگر هم است. انویدیا شرایط VR را برای آن محیا کرده است. اولین لپ تاپی که این کارت گرافیک را به خدمت گرفته است MSI WT72 است. شاید این کارت گرافیک را می توان اولین محصولی دانست که به صورت همزمان از VR و ایستگاه کاری حمایت می کند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک انویدیا

این کارت گرافیک از یک تراشه نسل دوم مکسول با نام GM204 برخوردار است. 8 گیگابایت حافظه GDDR5 نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این تراشه با امکاناتی که برای آن ست شده است 2048 هسته CUDA 16 واحد SMM 64 واحد ROP 128 واحد TMU و رابط حافظه 256 بیتی از جمله دیگر امکانات این کارت گرافیک است. کلاک حافظه این عضو کوادرو 6.6 گیگاهرتز است و پهنای باند آن نیز 211.2 گیگابایت بر ثانیه است. همانطور که مشاهده می کنید، بسیاری از این اطلاعات دقیقا مشابه با کارت گرافیک GTX980 است.

کارت گرافیک انویدیا

در گذشته نیز اشاره ای به کارت گرافیک مورد نیاز برای پخش واقعیت مجازی درون لپ تاپ ها شده بود. GTX980M  در آرایش SLI و یا یک GTX980 نسخه دسکتاپ که درونلپ تاپها کار گذاشته شده است، حداقل پردازنده مورد نیاز برآورد شده بود.

کارت گرافیک انویدیا

شرایط کار این گرافیک و تونایی هایش دقیقا به مشابه کارت گرافیک GTX980 دسکتاپ است. یکی از مهم ترین موارد کنترل شده در M5500M توان حرارتی است که به 150 وات بر ساعت رسیده است. در نهایت همانطور که گفته شد، علاوه بر بهینه سازی های سخت افزاری، در زمینه های نرم افزاری نیز شاهد تغییراتی در آن بوده ایم. تغییراتی که انویدیا معتقد است در توانایی های آن بسیار موفق عمل کرده است.

لیست قیمت کارت گرافیک

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام افرادی که قصد خرید کارت گرافیک برای سیستم خود را دارند من کارت گرافیک انویدیا سری Quadro با قابلیت پردازش VR را پیشنهاد میدهم چون قدرتمند و کاربردی است وعلاوه بر همه اینها برای کمپانی خوب انویدا است که سابقه طولانی در طراحی و ساخت مادر بردهای خوب را دارد با تشکر و سپاس از سایت خوب آی تی بازار.

  2. سلام خدمت شما
    کارت گرافیک انویدیا سری Quadro با قابلیت پردازش VR به لیست قیمت کارت گرافیک های انویدیا افزوده شد همچنین این محصول جدید کمپانی Nvidia دارای یک تراشه نسل دوم مکسول با نام GM204 می باشد. انویدیا به تازگی یکی از جدید ترین کارت گرافیک های Quadro را معرفی کرده است. این نسخه که با نام M5500M شناخته می شود، برای استفاده در لپ تاپ ها تهیه شده است. این کارت گرافیک دارای یک مزیت دیگر هم است. انویدیا شرایط VR را برای آن محیا کرده است. اولین لپ تاپی که این کارت گرافیک را به خدمت گرفته است MSI WT72 است.

  3. با سلام خدمت شما
    کارت گرافیک انویدیا سری Quadro با قابلیت پردازش VR که این کارت گرافیک دارای امکانات خوبی است و برای سیستم های هوشمند مناسب است و هیچ آسیبی به گوشی نمی رساند. این کارت گرافیک برای بازی های پر حجم و سنگین طراحی شده.

  4. سلام خسته نباشید
    با این کارت گرافیک میشه کارای تبلیغاتی کرد یعنی نرم افزار های تبلیغاتی و ساپورت میکنه و با این که تونسته از نظر سخت افزاری تغیرات خوبی ایجاد کنه مطمعنن در بهبود نرم افزار هم تاثیر زیادی میذاره

  5. شرکت nvidia مصل همیشه ترکونده و ای تی بازار که همش اخبار بروز داره این رو تحت پوشش قرار داده چه جالب
    کاش بیشتر تو این خبر از VR می نوشتید ولی خیلی عالیه
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا