قطعات کامپیوتر

مادربرد ایسوس پرایم B350M-E بی نظیر و حرفه ای

مادربرد ایسوس پرایم B350M-E بی نظیر و حرفه ای تر از مادربرد های مطرح بازار قطعات کامپیوتر می باشد و به طوری طراحی شده است که می تواند ماژول های DDR4 را با فرکانس های بالایی پشتیبانی کند و نیاز بسیاری از کاربران را برطرف سازد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد ایسوس پرایم B350M-E

لیست قیمت مادربرد

کمپانی ایسوس یک مادربرد سوکت AM4  رده معمولی جدید به نام Prime B350M-E معرفی کرد. این مادربرد ایسوس در فرم فاکتور micro-ATX بر پایه چیپست میان رده AMD B350 ساخته شده و از تمامی پردازنده های Ryzen در کنار APU های نسل هفتمی AMD پشتیبانی می کند. مادربرد ایسوس Prime B350M-E توان خود را از ترکیب یک کانکتور 24 پینی ATX و یک 8 پینی EPS می گیرد و دارای مدار تغذیه  با 6 فاز رگولاتور ولتاژ برای پردازنده است.

مادربرد ایسوس پرایم B350M-E

در سمت راست سوکت پردازنده دو شکاف DDR4 DIMM تعبیه شده که حداکثر می تواند میزبان 32 گیگابایت حافظه DDR4 تحت پیکربندی دوکاناله باشد. شکاف های توسعه این مادربرد متشکل از یک PCI-Express 3.0 x16 و دو PCI-Express x1 است. این مادربرد از ماژول های DDR4 با فرکانس تا 3200 مگاهرتز پشتیبانی می کند.

مادربرد ایسوس پرایم B350M-E

درگاه های مخصوص وسایل ذخیره سازیم ادربردB350M-E متشکل از یک شکاف M.2 با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه و پشتیبانی از NVMe  در کنار چهار درگاه SATA III با پهنای باند 6 گیگابیت بر ثانیه است. درگاه های USB این مادربرد از دو USB 3.1 نوع A با پهنای باند 10 گیگابیت بر ثانیه و شش USB 3.0 که چهار عدد آن در پنل پشتی تعبیه شده تشکیل شده است. یک DVI، یک D-Sub و یک HDMI درگاه های خروجی تصویر این مادربرد را تشکیل می دهند. همچنین مادربرد ایسوس پرایم B350M-E دارای درگاه شبکه کابلی گیگابیتی و صدای 6 کاناله HD است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خبرهایی که درباره محصولات ایسوس درج می کنید واقعا عالین هم جدیدن هم عکس های خوبی دارند دستتون درد نکنه همچنین خبر مادربرد ایسوس پرایم B350M-E هم خیلی خوب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا