راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

مادربرد ایسوس Prime A320M-E مجهز به سامانه حفاظتی ASUS

مادربرد ایسوس Prime A320M-E یکی از مین برد های میارن رده کمپانی ASUS، می تواند برای سیستم های کوچک بهترین کیس باشد و با دارا بودن به سوکت USB 3.1 نسل دوم یک ارتباط پر سرعت را در اختیار کابران قرار خواهد داد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد ایسوس Prime A320M-E

لیست قیمت مادربرد

کمپانی ASUS به عنوان بزرگترین تولید کننده سخت افزار در جهان شناخته شده است و داری یک سبد کالای مملو از مادربرد های AMD AM4 بوده که در مدل های مختلف و با تمامی قیمت ها در بازار های جهانی قطعات کامپیوتر حضور دارند.

شرکت ایسوس به تازگی جدید ترین مادربرد مبتنی بر سوکت AM4 خود، موسوم به ASUS Prime A320M-E را رونمایی کرد، این مادربرد نسبتا کوچک که در ابعاد استاندارد Micro ATX تولید شده است، از چیپست A320 بهره برده و برای تولید سیستم های میان قیمت و کوچک کاربرد دارد.

مادربرد ایسوس ASUS Prime A320M-E با محدوده قیمت احتمالی 75 دلار وارد بازار قطعات کامپیوتر می گردد و دارای سامانه حفاظتی اختصاصی شرکت ایسوس با نام 5 X Protection III می باشد. از جمله موارد قرار گرفته در دل این فناوری می توان به مدار تغذیه DIGI + VRM و SafeSlot اشاره کرد.

مادربرد ایسوس Prime A320M-E

مدار صوتیمادربردایسوس Prime A320M-E با استفاده از خازن های ژاپنی طراحی گشته و از مدار اصلی PCB جدا شده است. در بخش حافظه رم می توان حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR4 را در دو اسلات در آن جای داده که حداکثر فرکانس قابل ارائه نیز به 3200 مگاهرتز می رسد.

مادربرد ایسوس Prime A320M-E

در بخش اسلات های توسعه، یک رابط PCI – Express 3.0  و دو اسلات PCI – Express 2.0 موجود می باشد. در بخش اتصالات ذخیره سازی، یک رابط M.2 با پهنای باند 32 گیگابیت در ثانیه و 4 رابط SATA III برای آن در نظر گرفته شده است همچنین کمپانی ایسوس رابط LAN را به کنترلر Realtek RTL 8111 H سپرده و تراشه Realtek ALC 887 نیز بخش صدا را رهبری می کند.4 رابط USB 3.1 نسل اول و یک سوکت USB 3.1 نسل دوم نیز برای یک ارتباط پر سرعت در اختیار کاربران خواهد بود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مادربرد ایسوس Prime A320M-E مین برد خوبیه با اینکه کوچیک ولی از نظر کارایی فوق العادست… فقط سامانه حفاظتی که ایسوس برای این مادربرد در نظر گرفته دقیقا چه کارایی داره؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا