راهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

مانیتور حرفه ای دل UltraSharp U2717D همراه با بازوی متحرک

مانیتور حرفه ای دل UltraSharp U2717D همراه با بازوی متحرک ارائه خواهد شد واین نمایشگرهای جدید کمپانی Dell با وجود قیمت بالا به دلیل کیفیت مطلوب مشتری خاص خود را دارا می باشد. در بازار نمایشگرها سازندگان مختلفی حضور دارند اما معمولاً انتخاب کاربران حرفه ای به چند سازنده برتر از جمله کمپانی Dell محدود می شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور حرفه ای دل ultraSharp u2717d

نمایشگرهای Dell با قابلیت ها و ویژگی های منحصربه فرد و البته قیمت بالا، برای بسیاری از کاربران معمولی دست یافتنی نیستند اما کاربران حرفه ای در انتخاب آنها تردید نمی کنند. جدید ترین نمایشگر حرفه ای این کمپانی U2717D نام دارد که در ادامه می توانید بیشتر با آن آشنا شوید.

مانیتور حرفه ای دل ultraSharp u2717d

نمایشگر جدید Dell در دو مدل U2717D  و U2717A (با بازوی متحرک) ارائه می شود، این نمایشگرها به پنل 27 اینچی از نوع IPS با وضوح 2560×1440 پیکسل مجهز هستند و حاشیه نمایشگر فوق العاده کمی دارند. حاشیه بالایی این نمایشگرها تنها 7.3 میلی متر است که در پایین و طرفین به 8.4 میلی متر می رسد. خود Dell این فناوری حاشیه بسیار ناچیز را InfinityEdge می نامد.

مانیتور حرفه ای دل ultraSharp u2717d

نرخ پاسخگویی این نمایشگر 6 میلی ثانیه ،شدت روشنایی آن حداکثر 350 cd/m² و کنتراست نیز 1000:1 است. این پنل به لایه ضد انعکاس  anti-glare با شدت 3H مجهز است. درگاه های ورودی مانیتور دل متشکل از DisplayPort 1.2،mDP ،1.2 و HDMI 1.4a  (با پشتیبانی از MHL ) می باشد.

لیست قیمت مانیتور

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. مانیتور حرفه ای دل UltraSharp U2717D طراحی و کیفیت ساخت خیلی بالایی داره و حتما این محصول فروش خوبی رو برای این شرکت خواهد داشت .این مانیتور حرفه ای دل UltraSharp U2717D پایه ای متحرک داره که که یک قابلیت خیلی خیلی خوب برای یک مانیتور به حساب می آید و از قابلیت مهمتر این مانیتور میشه به دارا بودن پورت HDMI اشاره کرد که باعث می شه تا این مانیتور کیفیتش تا چند برابر افزایش پیدا کنه.و طراحی زیبای این مانیتور هم باعث میشه تا این محصول طرفدارای زیادی پیدا کنه.

  2. با سلام خدمت شما
    مانیتور حرفه ای دل UltraSharp U2717D همراه با بازوی متحرک که این مانیتور دارای امکانات خوبی است و توجه کاربران زیادی رو به خود جذب کرده.این مانیتور قیمت مناسبی دارد

  3. سلام این مانیتور حرفه ای دل UltraSharp U2717D با داشتن ظاهری زیبا تر و هچنین چنین رزولیشن قوی که داره مطمعنن مشتری های زیادی را جذب خودش کنه و محبوبیت زیادی بین فروشندگاه مانیتور خواهد داشت هچنین با دارا بودن قدرت پاسخ گویی قوی و بازوی متحرک تحول خوبی تو مانیتور ها ایجاد کرده امیدوارم این مانیتور به زودی در سایت ای تی بازار برای فروش قرار بگیره

  4. با سلام
    مانیتور حرفه ای دل UltraSharp U2717D که نمایشگر فوق العاده ای دارد و ساخت شرکت دل میباشد. این تلویزیون در بین مردم محبوبیت زیادی نداره و قیمت این تلویزیون هم مناسب است
    این نمایشگر ها کیفیت خوبی دئاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا