تلویزیون و مانیتورراهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

مانیتور مخصوص بازی ام اس آی اپتیکس AG32C رقیب صفحه نمایش های ایسوس شد

مانیتور گیمینگ ام اس آی Optix AG32C به تازگی به لیست قیمت محصولات ام اس آی افزوده شد. صفحه نمایش اپتیکس AG32C با مجهز بودن به فناوری های جدید و به روز همچون OSD crosshairs می تواند تصاویر با کیفیتی را به گیمر ها ارائه دهد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور گیمینگ ام اس آی Optix AG32C

لیست قیمت مانیتور

اخیرا خبرهایی در زمینه ورود شرکت MSI در خصوص تولید مانیتورهای گیمینگ منتشر شد است هم اکنون این شرکت فعال در روز گذشته اولین مانیتور خود را با نام MSI Optix AG32C راهی بازار قطعات کامپیوتر کرد.

مانیتور ام اس آی اپتیکس AG32C یک مانیتور 32 اینچی منحنی می باشد که شدت انحنای آن نیز 1800R خواهد بود. به طور دقیق به یک پنل 31.5 اینچی بهرمند شده است. مانیتور MSI از نظر ظاهر دارای رنگ آمیزی مشکی- قرمز بوده و تم شرکت ام اس آی نیز به خوبی نمایانگر یک مانیتور گیمینگ با طراحی آسیایی می باشد.

مانیتور مخصوص بازی MSI Optix AG32C

مانیتور مخصوص بازی MSI Optix AG32C دارای شدت روشنایی 250 کاندلار بوده که از این نظر در رتبه متوسط قرار می گیرد. پشتیبانی کردن مانیتور اپتیکس AG32C از دقت FHD سبب می شود کاربران بیشتری خواهان استفاده از آن باشند همچنین زاویه دید از هر سو 178 درجه می باشد و با همراهی فناوری AMD FreeSync فرکانس پنل به 165 هرتز می رسد، زمان پاسخ به فرکانس نیز 1 میلی ثانیه اعلام شده است.

مانیتور گیمینگ ام اس آی اپتیکس AG32C

مانیتور گیمینگ ام اس آی اپتیکس AG32C از 3 رابط HDMI 2.0, DisplayPort 1.2 و dual-link DVI پشتیبانی می کند علاوه بر این فناوری OSD crosshairs و فیلتر جلوگیری کننده از سو سو زدن تصویر دو قابلیتی می باشد که به مانیتور ام اس آی Optix AG32C اضافه شده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور گیمینگ ام اس آی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قیمت و تاریخ عرضه مانیتور گیمینگ ام اس آی اپتیکس AG32C کی اعلام میشه…؟ ظاهر این صفحه نمایش ام اس آی خیلی خاص و منحصر به فرد لایییک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا