راهنمای خریدراهنمای خرید تبلت

مجوز ورود به بازار آمریکا برای تبلت سامسونگ گلکسی Tab E 7.0

مجوز ورود به بازار آمریکا برایتبلت سامسونگ گلکسی Tab E7.0 صادر شد و این تبلت جدید کمپانی سامسونگ که در آینده ای نزدیک رونمایی خواهد شد با توجه به دریافت تاییدیه از سازمان FCC مطمعنا در بازار های آمریکا به فروش خواهد رسید. اخیرا نام تبلت ‌هایی همچون گلکسی تب ای 7، گلکسی تب ای 8، گلکسی تب ای لایت و گلکسی تب ای لایت کیدز در لیست محصولان چند فروشگاه آنلاین آمریکایی مشاهده شده بودند. پس از آن مطلع شدیم که تبلت گلکسی تب ای 8 سامسونگ از سازمان FCC تاییده دریافت کرده و حال نوبت به نسخه 7 اینچی این محصول یعنی گلگسی تب ای 7 (Galaxy Tab E 7.0) رسیده تا از این سازمان مجوز ورود به بازار آمریکا را دریافت نمایید.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab E

تبلت سامسونگگلکسی تب E 7 با کد اختصاصی SM-T280 در سازمان FCC رویت شده و سازمان FCC اعلام کرده این محصول از بدنه ‌ای یکپارچه بهره‌ مند می‌ شود. بنابراین باتری آن قابلیت جداسازی ندارد. همچنین گفته شده که این تبلت از دو اتصال بلوتوث و وای‌ فای پشتیبانی به عمل می ‌آورد که امری چندان عجیب محسوب نمی‌ شود. اما سازمان FCC اطلاعات و مشخصات دیگری از این تبلت را نیز فاش کرده است. بنا به گزارش این سازمان، تبلت گلکسی تب ای ۷ سامسونگ قابلیت پشتیبانی از اتصال LTE 4G را ارائه کرده و به سیستم روی چیپ (SoC) Spreadtrum SC8830 با پردازنده 1.3 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali 400 MP2 مجهز می‌شود. وضوح تصویر نمایشگر این تبلت که احتمالا 7 اینچی خواهد بود، برابر با 800 در 1280 پیکسل اعلام شده و رم آن 1.5 گیگابایت خواهد بود.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab E

سازمان FCC همچنین اشاره کرده که تبلت گلکسی تب ای 7 سامسونگ به حافظه داخلی پیش فرض 8 گیگابایتی مجهز می‌ شود و قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را نیز به همراه خواهد داشت. بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس دی (Micro SD) فضای ذخیره‌ سازی اطلاعات محدود این تبلت را افزایش دهند. همچنین گفته شده که این محصول از سنسور دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی 0.3 مگاپیکسلی بهره‌ مند می ‌شود. متاسفانه در حال حاضر هیچگونه اطلاعات بیشتری در رابطه با اینتبلتارائه نشده، اما بدون تردید در آینده نزدیک شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab E

مشخصات فنی تبلت سامسونگ گلکسی تب E 7.0:

  • حافظه داخلی  : 8 گیگابایت
  • رم : 1.5 گیگابایت
  • دوربین : 5 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی : 0.3 مگاپیکسل
  • رزولوشن : 800*1280 پیکسل
  • صفحه نمایش : 7 اینچ
  • پردازنده گرافیکی : Mali 400 MP2
  • سرعت پردازنده : 1.3 گیگاهرتز
  • چیپست : Spreadtrum SC8830
  • پشتیبانی از دو اتصال بلوتوث و وای‌ فای
  • عدم قابلیت جداسازی باتری
  • قابلیت پشتیبانی از اتصال LTE 4G

لیست قیمت تبلت سامسونگ

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. من از ظاهر تبلت سامسونگ گلکسی Tab E 7.0 خیلی خوشم اومده ولی با مشخصاتی که از این تبلت در این سایت به اشتراک گذاشته شده من فکر نمی کنم قیمت بالایی داشته باشه به این دلیل که سخت افزارش ضعیفه و بیشتر مناسب کار های خیلی ساده هستش و بازی های سیگین رو نمیشه روش اجرا کرد و بیشتر مردم هم تبلت رو برای بازی کردن می خرند و بهتره کسی که می خواهد تبلتی بخره دقت داشته باشه که حافظه اش و رمش بالا باشه.

  2. سلام
    مجوز ورود به بازار آمریکا برای تبلت سامسونگ گلکسی Tab E 7.0 که این گوشی دارای حافظه ی داخلی قوی میباشد و پردازنده ی این گوشی هم بسیار خوب میباشد.این گوشی امکانات و قابلیت های زیادی دارد.

  3. سلام خسته نباشید
    این تبلت سامسونگ گلکسی Tab E 7.0ضخامت و وزن خوبی داره و هچنین پردازنده گرافیکی و Mali 400 MP2 حافظه داخلی 8 گیگابایت و هچنین مشخصات فنی خوبی داره و بعلاوه روی سخت افزار و مقاوت سامسونگ واقعا قویه این مدل تو ای تی بازار موجوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا