موبایل

گوشی موبایل نوکیا با مشخصات فنی جدیدی رسما معرفی شد

گوشی موبایل نوکیا با مشخصات فنی جدیدی رسما معرفی شد و این گوشی هوشمند با مجهز بودن به سنسور اثر انگشت و باتری 3000 میلی ‌آمپری توانسته طرفداران سابق برند نوکیا را به خود جذب کند و باعث رونق بازار های گوشی موبایل شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل نوکیا

لیست قیمت گوشی موبایل

امروزی تصویری از جعبه گوشی موبایل هوشمند نوکیا در اینترنت منتشر شده که برخلاف انتظار نام آن به‌ جای D1، نوکیا 6 است. در یک مصاحبه مطبوعاتی که HMD انجام داد، این شرکت از دستگاه نوکیا 6 پرده برداشت. همانطور که می‌دانید شرکت HMD دارای مجوز انحصاری برای استفاده از برند نوکیا در گوشی موبایل ‌های هوشمند تولیدی توسط خود است.

نوکیا 6 دارای شیشه محافظ گوریلا گلس 2.5D بوده که بر روی نمایشگر 5.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول ‌اچ ‌دی این دستگاه خود نمایی می ‌کند. پردازنده 8 هسته‌ ای کوالکام اسنپدراگون 430 به ‌همراه تراشه گرافیکی آدرنو 505 قدرت این مدل را تامین کرده و فناوری Quick Charge 3.0 باعث شارژ سریع آن تا 4 برابر نسبت به حالت عادی می‌ شود.

گوشی موبایل نوکیا

نوکیا برای این گوشی موبایل هوشمند 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، سنسور اثر انگشت و باتری 3000 میلی ‌آمپری درنظر گرفته است. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.0 و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.0 وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند.

گوشی موبایل نوکیا

گوشی موبایل نوکیا 6 از سیستم‌ عامل پیش ‌فرض اندروید نوقا 7.0 بهره می ‌برد و اوایل امسال به‌ صورت انحصاری از طریق JD.com عرضه می ‌گردد. قیمت درنظر گرفته شده برای این دستگاه اندرویدی 245 دلار خواهد بود. شرکت HMD به‌ علت کاربران زیاد گوشی موبایل ‌های هوشمند در چین (براساس پیش ‌بینی‌ ها 593 میلیون در سال 2017) و همچنین وجود دستگاه ‌های با کیفیت و اقتصادی، این کشور را برای عرضه نوکیا 6 انتخاب کرده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل نوکیا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بلاخره اسمارت فون نوکیا معرفی شد؟؟؟ امیدوارم کیفیتش مثل گوشی موبایل های قبلی نوکیا باشه البته اینطور که مشخصه گوشی هوشمند جدید نوکیا ظاهر قشنگی هم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا