راهنمای خرید لپ تاپ

معرفی لپ تاپ هوآوی میت بوک ایکس

لپ تاپ جدید هوآوی با نام Huawei MateBook X با تاچ پد حساس به فشار به تازگی از طرف کمپانی هوآوی معرفی شد. لپ تاپ ویندوزی جدید هوآوی از یک تاچ پد حساس به فشار همانند تاچ پد های مک بوک بهره می برد. هوآوی میت بوک ایکس در واقع نسل جدید لپ تاپ های هوآوی هستند که طراحی و تاچ پد آن ها نسبت به نسل قبلی لپ تاپ های هوآوی ارتقا پیدا کرده است.این تغییرات هم در ظاهر و هم در جزییات این مدل نسبت به سری پرو میت بوک ایکس است هر چند اشتراکات زیادی هم با این مدل دارد.

مشخصات فنی هوآوی میت بوک ایکس

لیست قیمت لپ تاپ

مشخصات فنی لپ تاپ هوآوی میت بوک ایکس

در لپ تاپ جدید هوآوی مدل Huawei MateBook X نمایشگر به 13 اینچ کاهش پیدا کرده است اما در کنار آن وزن لپ تاپ هم به 1 کیلوگرم رسیده و در رده لپ تاپ های خیلی سبک قرار گرفته است. رزولوشن تصویر 3000 در 2000 پیکسل بوده و نسبت ابعاد 3:2 را ارائه می کند. این نمایشگر همچنین پوشش 100 درصدی از فضای sRGB و حداکثر روشنایی 400 نیت را ارائه می دهد. نسبت ابعاد صفحه به بدنه 90 درصد بوده و کارکرد آن لمسی می باشد. همچنین حاشیه های دور نمایشگر لپ تاپ هوآوی نیز بسیار باریک تر شده است. از مشخصات سخت افزاری Huawei MateBook X می توان به پردازنده Intel Core i5-10210U و Core i7 10510U اشاره کرد. هوآوی میت بوک ایکس در دو نسخه با رم 8 و 16 گیگابایتی عرضه می شود که از حافظه داخلی 512 گیگابایت PCle NVMe SSD پشتیانی می کند.

هوآوی میت بوک ایکس با تاچ پد حساس به فشار

لپ تاپ Huawei MateBook X با تاچ پدی شبیه مک بوک

در واقع بزرگترین تغییر این لپ تاپ نسبت به مدل هوآوی میت بوک ایکس پرو به تاچ پد این لپ تاپ بر میگردد. این تاچ پد که با هدف رقابت با تاچ پد های به کار رفته در لپ تاپ اپل در این مدل به کار رفته است حساس به فشار می باشد و در سطح های مختلف می تواند فشار را تشخیص داده و با ایجاد بازخوردهای سریع، حس کلیک کردن بر روی یک تاچ پد واقعی را برای شما ایجاد نماید. تفاوت دیگری که میت بوک ایکس با هوآوی میت بوک ایکس پرو دارد باتری 42 وات ساعت آن با باتری 56 وات ساعت مدل ایکس پرو می باشد. زیرا این مدل نسخه کوچک تر Huawei MateBook X Pro است. رابط کاربری این لپ تاپ USB-A است و کاربران امکان استفاده از دو درگاه دیگر USB-C هم دارند. تغییراتی در صفحه کلید هوآوی میت بوک ایکس نسبت به مدل پرو صورت نگرفته است. این سری در چهار رنگ سبز، خاکستری، نقره ای و رزگلد عرضه خواهد شد و قیمت های آن از پایه 1150 دلار آغاز خواهد شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. لپ تاپ Huawei MateBook X خیلی ظریفه و برای کسایی که استفاده محدود از لپ تاپ دارن و همه جا با خودشون نمیبرن خوبه،سخت افزار خوبی داره البته به طوری که راحت کارای سنگین رو اجرا میکنه براتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا