راهنمای خریدراهنمای خرید تجهیزات گیمینگ

موس گیمینگ ایسوس ROG Sica قدرتی در دستان گیمرها

موس گیمینگ ایسوس ROG Sica قدرتی در دستان گیمرها بوده و این ماوس در رنگ سفید و با قابلیت استفاده توسط هر دو دست به تازگی با دکمه‌ های ارتقا یافته Omron عرضه شده است. بدون شک ماوس حرفه‌ای، یکی از ملزومات سیستم ‌های گیمینگ است و هر بازی خوری به خوبی می‌ داند در دست داشتن یک ماوس دقیق و راحت، سرنوشت ساز است. جمهوری خلق گیمر های ایسوس (ROG) به تازگی ماوس گیمینگ ROG Sica را در رنگ سفید و با دکمه ‌های ارتقا یافته Omron برای خوره ‌های گیمینگ معرفی کرد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

موس گیمینگ ایسوس ROG Sica

ROG Sica یک موس قابل استفاده توسط هر دو دست و بهینه سازی شده برای بازی ‌های محبوب MOBA است که در دست هر گیمری به خوبی جای می ‌گیرد و ‌‌نهایت دقت و راحتی را به ارمغان می‌ آورد. ماوس ROG Sica ایسوس دارای دو دکمه کلیک راست و چپ و یک دکمه اسکرول قابل کلیک کردن است. نسل ارتقا یافته قابلیت انحصاری تعویض آسان سوکت دکمه‌ ها این امکان را به گیمر ‌ها می‌ بخشد تا فشار لازم برای فشردن دکمه‌ ها را بر طبق نیاز خود تغییر دهند.

موس گیمینگ ایسوس ROG Sica

سوئیچ ‌های ساخت کمپانی OMRON بکار رفته در دکمه‌ های این ماوس با سرعت نور کار می‌ کنند و با برخورداری از طول عمر تضمینی بیش از 20 میلیون کلیک، تا سال ‌ها بی ‌نقص کار خواهند کرد. با هدف افزایش سرعت واکنش و پاسخگویی، دو دکمه راست و چپ این ماوس در سطح بدنه اصلی ماوس از یک دیگر جدا هستند. با توانایی دنبال کردن کردن حرکت با سرعت 130 اینچ بر ثانیه با شتاب 30g، ماوس ROG Sica این اطمینان را به گیمر‌ ها می ‌بخشد که حرکت‌ های سریع و سرنوشت ساز آن ‌ها در بازی ‌ها با ‌‌‌نهایت دقت و سرعت دنبال می‌ شود و هیچ چیز را از دست نخواهند داد و همه حرکات به دقت پیکسل دنبال می ‌شوند.

موس گیمینگ ایسوس ROG Sica

بر روی بدنه سفیدموس ایسوس ROG Sica لوگوی درخشان ROG قرار داد که زیبای آن را دو چندان می‌ کند. این ماوس از درگاه ارتباطی USB 2.0 بهره می‌ گیرد و با هدف افزایش دوام و پایداری، درگاه USB آن طلا اندود شده است. بسته نرم افزاری Armoury به گیمر‌ها امکان شخصی سازی کارکرد دکمه ‌ها، تنظیمات و جلوه نور پردازشی لوگو ROG را می‌ بخشد. کاربران می‌ توانند پیکربندی‌ های سفارشی خود را در حافظه داخلی این ماوس ذخیره کنند.

لیست قیمت موس

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام موس گیمینگ ایسوس به علاوه ظهار زیابیی که داره یه قابلیت خاص و متمایز داره و اون امکان استفاده از اون با هر دو دسته که واقعا برای بازی های کامپیوتری لذت بخشه و میتونه حس خوبی رو به افراد بده علاوه بر این موس ایسوس قابلیت حفاظت اطلاعات داخل خودش رو داره. در کل وسیله قابل استفاده ای برای کساییه که به بازیهای کامپیوتری علاقه دارن.

  2. سلام
    موس گیمینگ ایسوس ROG Sica وسیله ای هستش که به نظر من حتما هر گیمری باید یک بار هم که شده از این موس استفاده کنه به دلیل این که طراحی خیلی خوبی داره و من فکر می کنم یکی از بهترین موس ها برای بازی کردن باشه من خودم از یکی از موس هایی که برای بازی طراحی شده اند استفاده می کنم ولی خوب زیاد ازش راضی نیستم و قصد تعویض اونو دارم و فکر کنم این موس جایگزین خیلی خوبی باشه.

  3. با سلام
    موس گیمینگ ایسوس ROG Sica قدرتی در دستان گیمرها که این موس دارای طراحی بسیار زیبایی است و برای گیمر ها هم بسیار مناسب و راحت است . قیمت این موس هنوز مشخص نشده است.

  4. سلام
    از شکل ظاهریش خوشم امد با رنگ بندی و طراحی خوبی روش شده این مدل موسگیمینگ ایسوس ROG Sicaرو میشه شخصی سازی کرد یعنی میونی فقط خودت ازش اسفاده کنی؟خوبه که درگاه USB آن طلا ست و دامشو بالا برده ما دوسال کاپوتر داریم 5 بار فقط موسشو عوض کردیم

  5. ایسوس هر چی که درست می کنه فوق العاده است و این موس هم مستثنی نیست من که دیدم عاشقش شدم ای تی بازار لطفا وقتی تو بازار اومد توی محصولاتت بذار تا بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا