راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

معرفی ویژگی های مادربرد های گیگابایت X150 و X170

معرفی ویژگی های مادبرد های گیگابایت X150 و X170 از سوی کمپانی گیگابایت انجام شد همچنین درگاه PCI-Express این مادربرد ها یک درگاه مستقیم X16 Gen.3 است که پهنای باند 128 گیگابیت بر ثانیه را در اختیار کارت گرافیک قرار می دهد. گیگابایت در نمایشگاه CES 2016 از چند مادربرد پرده برداشت و حالا نماینده این برند در ایران، طی ارسال یک بیانیه خبری برای دفتر دیجیاتو، اطلاعات تکمیلی را در خصوص مادربردهای X170 و X150 گیگابایت بیان می کند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد گیگابایت

پس از معرفی و به نمایش در آمدن مادربرد های X170 و X150 گیگابایت بر پایه چیپست Intel C236 و C232 در نمایشگاه CES 2016، دیگر ویژگی ها و قابلیت های این محصولات نیز رفته رفته اعلام شدند که بطور مختصر به آنها می پردازیم.این مادربرد های جدید علاوه بر پشتیبانی از پردازنده Intel Xeon E3-1200 V5 و حافظه های DDR4 باپردازندههای Core i3 ، Pentium و Celeron سوکت 1151 هم سازگاری کامل دارند و بهترین انتخاب برای افرادی هستند که علاقمند به در اختیار داشتن قدرت پردازشی بالای پردازنده Xeon در رایانه های رو میزی خود هستند.

مادربرد گیگابایت

در ساخت پردازنده Intel Xeon جدید از معماری پردازنده های Skylake استفاده شده تا این پردازنده علاوه بر قابلیت های ذاتی خود با برخی ویژگی های Skylake مانند پشتیبانی از حافظه های DDR4 نیز سازگاری داشته باشد و قدرت پردازشی بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد. درگاه PCI-Express این مادربرد ها یک درگاه مستقیم X16 Gen.3 است که پهنای باند 128 گیگابیت بر ثانیه را در اختیار کارت گرافیک قرار می دهد.فناوری ECC Memory به زبان ساده سیستمی است که بطور خودکار خطاهای مربوط به حافظه ی اصلی را بررسی و بر طرف می سازد و از کار افتادن سیستم (بصورت هنگ کردن ، کرش کردن و ریستارت و خاموش شدن ناگهانی) جلوگیری می کند تا نهایت پایداری را در زمان اجرای پردازش های سنگین و طولانی مدت تضمین کند.

مادربرد گیگابایت

مادربردهای GIGABYTE X170 و X150 با دارا بودن USB 3.1 Type-C و USB 3.1 Type-A با پهنای باند 10 گیگابیت بر ثانیه (دو برابر نسل قبل) و پشتیبانی از USB 2.0 و USB 3.0 امکان استفاده از تمامی ابزار های USB را فراهم میکند. همچنین گیگابایت امکان استفاده از پورت های جدید M.2 را که مبتنی بر PCI-Express X4 Gen.3 هستند را نیز برای این مادربرد ها فراهم نموده تا پهنای باندی 32 گیگابیتی را در اختیار ابزار های ذخیره سازی فوقِ سریع کاربران قرار دهد.

مادربرد گیگابایت

پیشرفته ترین پورت ارتباطی LAN  تحت عنوان Killer E2400 هم در این مادربرد ها به کار بسته شده تا با استفاده از آخرین فناوری های شبکه در زمینه اولویت دهی به ارسال و دریافت اطلاعات مهم ، میزان تاخیر کاهش یافته و مدیریت کاربر بر چگونگی ارتباط شبکه افزایش یابد.

لیست قیمت مادربرد

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. در میان مادربردها، کارتهای گرافیک و لپ تاب ها رقابت اصلی در میان گیمینگ ها ست سعنس پرچمداران همان گیمینگ ها می باشند. مادربرد های گیگابایت X150 و X170 نیز جز همین دسته می باشند. این مادربردها دارای USB 3.1 Type-C و USB 3.1 Type-A می باشند و از پردازنده های اسکای لاک پشتیبانی می کند و از رم های ddr4 پشتیبانی می کنند و دارای سوکت1151 برای پشتیبانی از پردازنده های استفاده می کند. با تشکر از ای تی بازار به خاطر اطلاعات به روی که در اختیار ما قرار می دهد.

  2. با سلام
    معرفی ویژگی های مادربرد های گیگابایت X150 و X170 که این مادر برد ها برای تمامی
    سیستم ها مناسب است و بک خرید خوب میباشد. این مادر برد ها دارای امکان بهتری هستند و توجه کاربران زیاد رو

  3. سلام خسته نباشید
    مادربرد های در عملکرد و چگونگی این یک سیستم خیلی اهمیت دارن و میتونن این مادر بردها با طراحی که میشن کارایی خود را بالا ببرد این مادر برد گیگابایت X150 و X170 با بهنای باند بالای داره میتونه سرعت خوبی رو به این سیستم های کامپوتری بده و هچنین سیستم خنک کننده این مادربرد باعث شده تا بتونه با کیفیت بالا تری و مدت زمان بیستری کار کنه ولی روابعاد این مادربرد ها توجه نشده و امروزه همه به دنبال اجناس با ابعاد کوچیک که فضای کم و اشغال کنه و همین طور با کیمت بالای کار کنه هستند ممنون از سایت ای تی بازار برای اطلاع رسانی از این مادر برد ها و مشخصات فنی خوبی که در اختیار کاربران میذاره میتونن با مطابقت با نیاز محصول خوبی رو تهیه کنند.

  4. با سلام
    پس از معرفی و به نمایش در آمدن مادربرد های X170 و X150 گیگابایت بر پایه چیپست Intel C236 و C232 در نمایشگاه CES 2016، دیگر ویژگی ها و قابلیت های این محصولات نیز رفته رفته اعلام شدند که بطور مختصر به آنها می پردازیم.این مادر برد ها امکانات جالبی دارن و ایز این ها می توان برای هر سیستمی استفاده کرد

  5. مادربرد های گیگابایت X150 و X170 اگر با کارت گرافیک Gigabyte ست بشه خیلی پرفورمنس بالائی به کاربر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا