راهنمای خرید سخت افزار

مینی پی سی ایسوس سری Vivo دارای بالاترین کارایی

مینی پی سی ایسوس سری Vivo دارای بالاترین کارایی بوده و این مینی پی سی های کمپانی Asus دارای سخت افزار قدرتمندی می باشند که باعث شده طرفداران زیادی را جذب خود کند. شرکت ایسوس به عنوان پیشگام در طراحی و تولید محصولات کامپیوتری، کاملترین تنوع در تولید مینی سیستم ها را به خود اختصاص داده است. همانطور که می دانید خانواده Vivo از لحاظ ابعاد و قدرت پردازشی، طیف وسیعی از محصولات را برای متنوع ترین سلیقه ها، طراحی و تولید کرده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید تا به اختصار نگاهی به این سری از محصولات ایسوس بیندازیم.

ایسوس چهار سری متفاوت از خانوادهمینی پی سی را با نامگذاری VivoPC، VivoMini، Stick PC و کنسول مخصوص بازی GR8 و GR6 دسته بندی کرده است. ویژگی اصلی تمامی مدل ها، بالاترین کارایی، بهترین راهکارهای ارتباطی، کمترین میزان نویز و حرارت اضافی، در ابعاد بسیار کوچک است. VivoPC و VivoMini برای کاربرد های تجاری-خانگی بهینه شده اند.

درمینی پی سی ایسوس سخت افزار قدرتمند با پشتیبانی از آخرین مدل پردازنده های سری Core i اینتل و با جدید ترین متد های ذخیره سازی پر سرعت و راهکار های مختلف ارتباطی نظیر پشتیبانی همه جانبه از شبکه وایرلس 802.11ac و بلوتوث، در ابعادی بسیار کوچک مهیا شده است. VivoPC با ابعاد 190*190* 56 میلیمیتر و VivoMini با ابعاد 131*131*42 میلی متر می توانند به سادگی با براکت Vesa mount پشت نمایشگر نصب شود. جالب است بدانید که مصرف VivoPC معادل 3 تلفن هوشمند است ولی توان پردازشی آن از یک دسکتاپ معمولی بالاتر است.

همچنین در گروه Vivo، ایسوس یک PC کامل در ابعاد بسیار کوچک با نام Vivo Stick عرضه کرده است که با پردازنده چهار هسته ای Intel Atom قادر است در ابعاد بند انگشتی خود به راحتی مصارف روزمره را پوشش دهد. راهکار های مختلف ارتباطی مانند پشتیبانی از شبکه بی سیم و مصرف بسیار پایین آن، VivoStick را به کالایی با کاربرد فراوان و ابعاد بسیار کوچک تبدیل کرده است. برای رده گیمینگ هم، ایسوس دو محصول با نام GR8 و مدل رده پایین تر آن GR6 را طراحی و تولید نموده است. قطعات مخصوص بازی قدرتمند، ویژگی های نرم افزار سری ROG، سازگاری کامل با Steam، در ابعاد 2.5 لیتری با طراحی بسیار شکیل، گیمرها را نیز وسوسه می کند.

لیست قیمت مینی پی سی

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مینی پی سی ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • اینکه ایسوس یکی از بهتریمن و پرقدرت ترین شرکت پیشگام در تولید محصولات الکتریکی است شکی نیست و الته ای تی بازار نیز به آن اشاره کرده است . مینی پی سی های ایسوس مانند دیگر محصولات همیشه بین بهترین ها بوده ااست و اینبار برای استفاده های خانگی وغیره به دردمی خورد یعنی برای تمامی اقشار این گروه های ارائه شده مورد استفاده قرار می گیرند و گستره وسیعی را دارند شاید بزرگترین مزیت این می نی پی سی ها پشتیبانی از آخرین مدل محصولات اینتل است که نشان دهنده ا ن است که ایسوس بهترین ها را عرضه می کند
    با تشکر

  • با سلام و خسته نباشید به ای تی بازاریا
    این مینی پی سی ایسوس سری Vivo با داشتن سخت افزار قوی و همچنین طراحی و ابعاد متنوعی که داره افراد زیادی را جذب خودش کرده که باعث راحتی خانواده و حمل و دارای کارایی زیادی این پی سی شده امیدوارم در اینده نزدیک این پی سی ایسوس سری Vivoدر ای تی بازار عرضه بشه

  • با سلام
    مینی پی سی ایسوس سری Vivo دارای بالاترین کارایی که این پی سی توجه کاربران زیادی را جذب کردهو طراحی زیبا و کوچکی داره و حمل و نقل این پی سی خیلی آسون است و برای همین توجه مردم رو به خودش جذب کرده

  • مینی پی سی ایسوس سری Vivo دارای کیفیت و کارایی بالاییه و قدرت خوبی داره سخت افزار قدرتمندی داره شرکت ایسوس واقعا محصولاتش با کیفیت و محصول بدی تو بازار نمیده مطمعناا این مینی پی سی هم که وارد بازار کرده عالیه و با کیفیته

  • سلاممینی پی سی ایسوس مینی پی سی های کمپانی Asus دارای سخت افزار قدرتمندی می باشند که باعث شده طرفداران زیادی را جذب خود کند. شرکت ایسوس به عنوان پیشگام در طراحی و تولید محصولات کامپیوتری، کاملترین تنوع در تولید مینی سیستم ها را به خود اختصاص داده است ایسوس چهار سری متفاوت از خانواده مینی پی سی را با نامگذاری VivoPC، VivoMini، Stick PC و کنسول مخصوص بازی GR8 و GR6 دسته بندی کرده است. ویژگی اصلی تمامی مدل ها، بالاترین کارایی، بهترین راهکارهای ارتباطی، کمترین میزان نویز و حرارت اضافی، در ابعاد بسیار کوچک است. VivoPC و VivoMini برای کاربرد های تجاری-خانگی بهینه شده اند.

  • مینی پی سی ایسوس خیلی ظریف هستن و به نظرم این سری از مینی پی سی های ایسوس برای انواع سلیقه ها میتونه مناسب باشه

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل