انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم افزارها دارای واترمارک و تبلیغات هستند و برای استفاده از ویژگی های اضافی آن ها باید مبلغی را پرداخت کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید با گوشی موبایل تولید محتوا انجام دهید، یافتن یک نرم افزار ضبط صفحه نمایش که تمام ویژگی های مهم را داشته باشد می تواند برای شما بسیار مهم باشد. در نتیجه با مطالعه این مقاله می توانید با 5 نرم افزار ضبط صفحه نمایش اندروید آشنا شوید تا تولید محتوا با گوشی موبایل برای شما راحت تر شود.

نرم افزار ضبط صفحه نمایش AZ Screen Recorder

AZ یک برنامه ضبط صفحه نمایش در اندروید است که رابط کاربری ساده ای دارد. بسیاری از افراد از این نرم افزار برای ثبت گیم پلی خود در بازی هایی مانند COD و PUBG استفاده می کنند یا با آن ویدیوهای آموزشی درست می کنند. از ویژگی های مهم نرم افزار AZ Screen Recorder می توانیم به سفارشی سازی صدا، افزودن متن و ایجاد ویدیو تایم لپس اشاره کنیم. همچنین این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا ویدیوهایی با کیفیت HD و Full HD ایجاد کنید.

نرم افزار AZ Screen Recorder

نرم افزار ضبط صفحه نمایش Apowersoft Screen Recorder

Apowersoft یکی دیگر از برنامه های رایگان ضبط صفحه نمایش برای کاربران اندروید است. این برنامه می تواند صفحه نمایش شما را با وضوح HD و FPS  بالا ضبط کند. شما می توانید با کمک این نرم افزار ویدیوهایی با کیفیت 1440p ضبط کنید و نرخ بیت را از 1 مگابایت بر ثانیه تا 12 مگابیت بر ثانیه و نرخ فریم را از 24 فریم در ثانیه تا 60 فریم در ثانیه انتخاب کنید.

نرم افزار Apowersoft Screen Recorder

نرم افزار ضبط صفحه نمایش Mobizen Screen Recorder

اگر می خواهید یک نرم افزار ایمن و مطمئن ضبط صفحه برای اندروید داشته باشید می توانید از نرم افزار Mobizen استفاده کنید. این برنامه هیچ داده سمت سرور را ذخیره نمی کند. برنامه Mobizen Screen Recorder بسیار ساده است و ویژگی های ضبط صفحه نمایش و گزینه های ویرایش خوبی را برای تولید یک ویدیوی خروجی با کیفیت بالا ارائه می کند.

نرم افزار Mobizen Screen Recorder

نرم افزار ضبط صفحه نمایش X Screen Recorder

نرم افزار X یک ضبط کننده صفحه نمایش اندروید می باشد که توسط توسعه دهندگان Inshot ساخته شده است. این برنامه ضبط تمام صفحه را با دوربین جلو ارائه می دهد و صدا و میکروفن دستگاه را ضبط می کند. همچنین می توانید از هایلایت ها برای جذاب تر کردن ویدیوهایتان استفاده کنید. X ضبط صفحه نمایش با رزولوشن 1080p و تا 90 فریم بر ثانیه را فراهم می کند.

نرم افزار X Screen Recorder

نرم افزار ضبط صفحه نمایش ADV Screen Recorder

اگر می خواهید یک برنامه ضبط نمایش رایگان و بدون محدودیت داشته باشید، می توانید ADV را امتحان کنید. اگر چه این برنامه دارای برخی خریدهای درون برنامه ای برای گزینه های بهتر است، اما نسخه رایگان آن امکانات بیش از اندازه ای در اختیار شما می گذارد. نرم افزار ADV Screen Recorder مجموعه عالی از گزینه های سفارشی سازی مانند واترمارک، حاشیه نویسی و ابزارهای برش را در اختیار شما می گذارد. این برنامه امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است.

نرم افزارADV Screen Recorder

نرم افزار ضبط صفحه نمایش Unlimited Screen Recorder

Unlimited یک برنامه رایگان و بدون تبلیغات است. این برنامه دارای ویژگی های عالی، از تنظیمات ویدیوی سفارشی مانند وضوح، FPS و نرخ بیت گرفته تا گزینه های اشتراک گذاری مستقیم رسانه های اجتماعی می باشد. کاربران برای دسترسی به ابزار ضبط نیازی به وارد کردن اطلاعات و یا نام نویسی ندارند.

نرم افزار Unlimited Screen Recorder
علیرضا باقری

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل