اخبار تکنولوژی

نسل جدید روتر های OnHub گوگل ساخت کمپانی ایسوس

نسل جدیدروتر های OnHub گوگلساخت کمپانی ایسوس بوده و آن چه این روتر جدید شرکت ایسوس را نسبت به بقیه خاص نموده است قابلیت پشتیبانی از بلوتوث می باشد. گوگل نسل جدید روتر های سری OnHub خود را با ظاهری استوانه ای شکل و جذاب معرفی کرد.این روتر که با شماره مدل SRT-AC1900  شناخته خواهد شد به سفارش گوگل و توسط کمپانی تایوانی ایسوس ساخته شده است.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

روتر OnHub قبلی را کمپانی نام‌آشنای TP-Link برای گوگل تولید کرده بود، دومین OnHub محصولی از ایسوس است اما از نظر طراحی، مثل نسخه‌ی اول ظاهر عجیب و غریب و البته جالبی برای آراستن دکوراسیون داخلی منازل و محل کار دارد.

گوگل در این روتر از وای-فای ۸۰۲.۱۱ac استفاده کرده و حداکثر سرعت ممکن، ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است. سرعت وای-فای ۸۰۲.۱۱n این روتر هم به ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد. تعداد استریم‌های ارسال و دریافت در باند فرکانسی ۲.۴ یا ۵ گیگاهرتز، ۳ مورد است و به همین علت است که سرعت فوق‌العاده بالایی در اتصال بی‌سیم به دست می‌آید.

روتر ایسوس OnHub با قابلیت Bluetooth Smart

SRT-AC1900 برخلاف اغلب روترها که طراحی افقی دارند، یک قطعه‌ی سیلندری شکل به صورت عمودی است. پشت روتر تنها دو پورت اترنت وجود دارد ولیکن درون آن ۹ آنتن برای اتصال وسایل مختلف از طریق وای-فای پیش‌بینی شده است.گوگل قابلیت دیگری هم در آن‌هاب ۲ اضافه کرده، با تکان دادن دست برفراز روتر، گوشی، لپ‌تاپ یا دیگر وسایل متصل شده، اتصال سریع‌تری خواهند داشت.

اینروترکاربری عمومی‌تری نسبت به اغلب محصولات دارد چرا که از بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند. قابلیت Bluetooth Smart برای اتصال وسایل منزل و هوشمندسازی کاربرد دارد. محصولاتی که از پروتکل Zigbee یا Weave پشتیبانی می‌کنند، از طریق بلوتوث به روتر متصل شده و کنترل می‌شود.

SRT-AC1900 از طریق اپلیکیشن OnHub گوگل که برایگوشی موبایلها و تبلت‌ها منتشر شده، کنترل می‌شود. قیمت روتر که در حال حاضر برای پیش‌فروش در فروشگاه گوگل استور قرار گرفته، ۲۲۰ دلار است، که ۲۰ دلار بیشتر از روتری OnHub تی‌پی-لینک می باشد.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلا و خسته نباشید
    این روتر خیلی طراحی خوبی دره و میشه همه جا استفادش کرد گوگل در این روتر از وای-فای ۸۰۲.۱۱ac استفاده کرده و حداکثر سرعت ممکن، ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه سرعت وای-فای ۸۰۲.۱۱n این روتر هم به ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد. این خیلی عالیه

  • قیمت روتر جدید ایسوس چنده حالا ؟ روتر گوگل و ایسوس فکر نکنم فروش بالایی داشته باشه توی ایران روترهای جدید میکروتیک و سیسکو بهترین استقبال رو دارند

  • خوشحالم که گوگل پا به عرصه روتر هم گذاشته. مطمئنم و البته امیدوارم شاهد طراحی روتر و سوییچ و محصولات شبکه دیگر باشیم.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

4 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل