موبایل

پیوستن آلکاتل با OneTouch Idol 3 به جمع گوشی های موبایل با نمایشگر بزرگ

آلکاتل هم به جمع شرکت‌هایی پیوست که با عرضه گوشی همراه با نمایشگر بزرگ قصد دارند بخشی از این بازار پرسود را از آن خود کنند.

OneTouch Idol 3 نام اینگوشی موبایلاست که از نمایشگر ۵٫۵ اینچی بهره می‌گیرد. در صورتی که این گوشی به طور مستقیم از شرکت آلکاتل خریده شود قیمت آن ۲۰ دلار خواهد بود و در غیر این صورت کاربر باید ۲۸۰ دلار بپردازد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

آلکاتل هم با OneTouch Idol 3 به جمع گوشی های موبایل با نمایشگر بزرگ پیوست

از جمله مزایای اینگوشی موبایلمی‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت مناسب، دقت نمایشگر ۱۰۸۰p، پردازشگر هشت هسته‌ای، طراحی باریک وسبک، بلندگوهای استریو، پشتیبانی از شبکه‌های نسل چهارم و … اشاره کرد.

کارشناسان معتقدند در حالی که شرکت‌های رقیب گوشی‌های هوشمند خود با چنین امکاناتی را با قیمت ۵۰۰ الی ۶۰۰ دلار عرضه می کنند آلکاتل تلاش دارد تا با عرضه OneTouch Idol 3 به نصف همین قیمت توجه خریداران را به خود جلب کند.

این گوشی در کنار استفاده از نمایشگری خوب، کیفیت صدای مناسب و طراحی بدنه قابل قبول از سیستم عامل Android 5.0 Lollipop بهره می‌گیرد

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. شرکت الکاتل هم مانند اریکسون و نوکیا از پیشگامان تولید موبایل در جهان بوده است . و حالا بعد از کنار گذاشته شدن نوکیا و اریکسون،الکاتل سعی داره خودش را در بین سازندگان تلفن همراه و کمپانی های بزرگ حفظ کنه. گوشی جدید با برند آیدل3با دو اندازه ی مختلف و با سیستم عامل اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی 5.0، از تولیدات جدید این شرکت فرانسوی هست.این گوشی با نمایشگر 5.5 اینچی از بزرگترین دارندگان نمایشگر های بزرگ است. که علاقه مندان به صفحات بزرگ گوشی ها را جذب خود میکند.این نمایشگر بزرگ چیزی از کیفیت و وضوح تصویر کم نکرده و دارای تراکم پیکسلی عالی است.از دیگر ویژگیهای ایدل 3سخت‌افزاری قدرتمند است با مقدار رم کافی است.این دستگاه مجهز به دوربین‌های با کیفیت هم است و دارای باتری با ظرفیت مناسب است.و شاید تنها نقطه ضعف بارز و بزرگ این محصول عدم پشتیبانی از کارت حافظه ی جانبی است.
    ممنون از سایت خوب ای تی بازار بابت معرقی این تلفن همراه

  2. سلام،ممنون از سایت خوب آی تی بازار،خبر جالبی بود(پیوستن آلکاتل با OneTouch Idol 3 به جمع گوشی های موبایل با نمایشگر بزرگ) تا حالا اسم این مدل رو نشنیده بودم اما طبق توضیحاتتون به نظر میرسه گوشی خوبی باشه،چون: نمایشگر ۵٫۵ اینچی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت مناسب، دقت نمایشگر ۱۰۸۰p، پردازشگر هشت هسته‌ای داره.

  3. با سلام
    پیوستن آلکاتل با OneTouch Idol 3 به جمع گوشی های موبایل با نمایشگر بزرگ: آلکاتل هم به جمع شرکت‌هایی پیوست که با عرضه گوشی همراه با نمایشگر بزرگ قصد دارند بخشی از این بازار پرسود را از آن خود کنند.

  4. با سلام و خسته نباشید به ای تی بازاریایی عزیز
    آلکاتل با OneTouch Idol 3اببا داشتن این ویژگی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت مناسب، پردازشگر هشت هسته‌ای، طراحی باریک وسبک، بلندگوهای استریو، پشتیبانی از شبکه‌های نسل چهارم و … اشاره کرد.کعه بیاعت اهمیت این نوع گوشی ها شده ولی مطمعنن قیمت های زیادی دارن ولی من از نمای ظاهرش خیلیل خوشم امده امیدوارم دی ای تی بازار در اینده نزدیک این گوشی ها موجود باشد ممنون

  5. با سلام
    پیوستن آلکاتل با OneTouch Idol 3 به جمع گوشی های موبایل با نمایشگر بزرگ که خبر خوبی برای طرفداران گوشی های بزرگ میباشد.
    از جملهاپیکسلی با کیفیت مناسب، دقت نمایشگر ۱۰۸۰p، پردازشگر هشت هسته‌ای، طراحی باریک وسبک، بلندگوهای استریو، پشتیبانی از شبکه‌های نسل چهارم و … اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا