راهنمای خریدراهنمای خرید تجهیزات گیمینگ

کارت صدا ایسوس Xonar U7 MKII مناسب برای بازی و محتوای چندرسانه ای

کارت صدا ایسوس Xonar U7 MKII مناسب برای بازی و محتوای چندرسانه ای جدیدا از سوی کمپانی Asus معرفی شد همچنین این کارت صوتی ایسوس به همراه نرم افزار Sonic Studio عرضه خواهد شد که می تواند برای گیمرها ویژگی جالبی باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت صدا ایسوس Xonar U7 MKII

لیست قیمت کارت صدا

همان طور که در پردازش های سنگین برای داشتن بالا ترین کیفیت نیاز به تجهیزات قدرتمند نظیرکارت گرافیک و پردازنده قدرتمند است، در مقوله صوت نیز نیاز به سخت افزار متناسب است. ایسوس همواره با درنظرگرفتن نیاز های کاربران، راهکارهایی متنوع در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این بار ایسوس کارت صدایی با رابط USB به نام Xonar U7 MKII معرفی کرده که کیفیت صدا را در همه دستگاه ها برای شما مهیا می کند.

کارت صوتی Xonar U7 MKII ایسوس با استفاده از رابط USB ساز و کار و عملکردی مشابه نمونی قبلی یعنی Xonar U7 را دارا است که می تواند صدای 7.1 کاناله واقعی و با کیفیت 192kHz/24 بیت HD را تولید نماید. مبدل دیجیتال به آنالوگ DAC Cirrus Logic CS4398 و فناوری انحصاری Hyper Grounding ایسوس می تواند نرخ سیگنال به نویز SNR 114 دسیبل داشته باشد که منجر به بهترین تجربه شنیدن صوت را در برخواهد داشت. ابعاد کوچک Xonar U7 MKII برای میزکار کوچک یا حمل نقل و استفاده در لپ تاپ ها بسیار مناسب است.

کارت صدا ایسوس Xonar U7 MKII

کارت صوتی Xonar U7 MKII ایسوس برای بازی و تولید محتوای چندرسانه ای بسیار کارامد است. ورودی/ خروجی های اختصاصی برای جک هدفن و میکروفن به کاربر اجازه می دهد تا بدون وقفه به بازی بپردازد.کنترلر گردان صدای روی کارت صوتی Xonar U7 MKII عملکردی دوجانبه دارد و می توان بلندی صدای هدست و بلندگوها را با فشردن و کلیک روی آن به سادگی تنظیم کرده و صدای خروجی را سوئیچ کرد.

کارت صدا ایسوس Xonar U7 MKII

کارت صدا Xonar U7 MKII ایسوس با نرم افزارSonic Studio عرضه می شود که این نرم افزار امکان شخصی سازی همه جانبه بر روی اکولیزر و باند های مختلف صدا را فراهم می کند. برخلاف نرم افزارهای صوتی رایج و تنظیمات گیج کننده، Sonic Studio پروفایل های بهینه و جند منظوره متنوعی را به صورت پیش فرض در خود جای داده است. این کارت صوتی، مانند دیگر کارت صوتی های گیمینگ ایسوس از فناوری انحصاری Sonic Radar Pro ایسوس بهره می برد که به کاربر امکان تشخیص جهت صدا را در بازی های اول شخص و شوتینگ مهیا می کند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت صدا ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام صبح بخیر میشه راهنماییم کنید که من چطوری می تونم کارت صدا ایسوس Xonar U7 MKII از سایت آی تی بازار خریداری کنم؟ ایرج کمالی با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا