راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

کارت گرافیک ام اس آی GeForce GTX 1070 Quick Silver جدید و قدرتمند

کارت گرافیک ام اس آی GeForce GTX 1070 Quick Silver جدید و قدرتمند تر از سایر کارت گرافیک های کمپانی MSI می باشد همچنین این کارت Vga در دو مدل معمولی و نسخه اورکلاک شده وارد بازار  کارت گرافیک های ایران خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک ام اس آی GeForce GTX 1070 Quick Silver

کمپانی MSI به مناسبتی نا مشخص، دو کارت گرافیک جدید در تعداد محدود تحت سری Quick Silver عرضه می کند. کارت گرافیک GeForce GTX 1070 Quick Silver 8G در دو مدل معمولی و نسخه اورکلاک شده برای علاقمندان عرضه می شود. این کارت گرافیک ها بر پایه برد PCB با طراحی تمام کاستوم و مجهز به کولر پرآوازه TWIN FROZR VI در رنگبندی منحصر به فرد هستند.

همانطور که از نام آنها بر می آید، در طراحی کارت گرافیک ام اس آی Quick Silver از رنگ نقره ای در ترکیب با مشکی استفاده شده است. در حقیقت طراحی ظاهری این کارت گرافیک ها منحصر به فرد و در هیچ یک از کارت های دیگر این کمپانی یافت می شود. هر دو سمت کارت گرافیک متشکل از کولر و بک پلیت به لوگوی MSI GAMING با نورپردازی قابل شخصی سازی مجهز است که قادر به نمایش 16.8 میلیون رنگ مختلف است.

کارت گرافیک ام اس آی GeForce GTX 1070 Quick Silver

طراحی برد PCB اختصاصی MSI به 10 فاز رگولاتور ولتاژ با بهره گیری از اجزای بسیار با دوام و با کیفیت Military Class 4 که توان خود را از ترکیب یک عدد کانکتور 8 پینی با یک عدد 6 پینی می گیرد، امکان اورکلاک پردازنده گرافیکی و تراشه های حافظه برای دست یابی به کارایی بالاتر را به کاربر می بخشد. بک پلیت نقره ای فلزی با لوگوی اژدهای MSI افزون بر بهبود ظاهر کارت گرافیک، استحکام کلی ساختار آن را افزایش می دهد و از اجزای پشت کارت نیز محافظت می کند.

کارت گرافیک ام اس آی GeForce GTX 1070 Quick Silver

راهکار خنک سازی TWIN FROZR VI از فن های نسل جدید TORX Fan 2.0 بهره می برد که  فشار هوای بیشتری با نویز کمتر برای دفع بهتر حرارت تولید می کند. این فن های جدید از سیستم یاتاقان Double Ball Bearing (جفت بلبرینگ) برای طول عمر بیشتر و چرخش آسان تر و بی صد اتر بهره می برند. در ترکیب با حرارت گیر بزرگ و لوله های ناقل حرارت متعدد، این کولر امکان استخراج حداکثر قدرت پاسکال را فراهم می کند.

لیست قیمت کارت گرافیک

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت گرافیک ام اس آی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کارت گرافیک های ام اس آی نسبت به قیمتشون واقعا خیلی قدرتمندن و هیجان تازه ای رو به گیمر ها میده و عاااااالیین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا