راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

عرضه سه کارت گرافیک حرفه ای ایسوس مخصوص خوره های سخت افزار

عرضه سهکارت گرافیک حرفه ای ایسوسمخصوص خوره های سخت افزار توسط کمپانی Asus انجام شد. کمپانی ایسوس افزون بر کارت گرافیک GTX 980 Ti STRIX که هم اکنون در بازارهای جهانی عرضه شده، سه کارت سفارشی و حرفه ای دیگر مبتنی بر این پردازنده گرافیکی را به نمایش گذاشته است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

عرضه سه کارت گرافیک حرفه ای ایسوس مخصوص خوره های سخت افزار

GTX 980 Ti Poseidon Platinum دارای خنک کننده هیبردی است که افزون بر خنک کننده بادی (ایر) دو فنِ آن، برای دست یابی به کارایی بیشتر می توان از آب نیز بهره گرفت. برد PCB این کارت از تمامیکارت گرافیکهای دیگر GTX 980 Ti ایسوس طول کمتری دارد.

عرضه سه کارت گرافیک حرفه ای ایسوس مخصوص خوره های سخت افزار

مدل بعدی GTX 980 Ti MATRIX نام دارد و برند مشهور جمهوری خلق گیمرهای ایسوس (ROG) را یدک می کشد. خنک کننده DirectCU II این کارت نسبت به مدل قبلی تنومند تر است و رنگ بندی مشکی و سرخ این سری را حفظ کرده است. این کارت مدار تغذیه قدرتمند تری با تعداد فاز رگولاتور ولتاژ بیشتری دارد. انتظار می رود که این کارت بیش از 20% نسبت به مدل مرجع سریعتر باشد.

عرضه سه کارت گرافیک حرفه ای ایسوس مخصوص خوره های سخت افزار

سرانجام به مدل 20th Anniversary می رسیم که در تعداد محدودی تولید می شود. این کارت رنگبندی طلایی زیبایی دارد. ایسوس برای طرفداران خود فلش درایور OTG زیبایی را نیز به نمایش گذاشته است.

عرضه سه کارت گرافیک حرفه ای ایسوس مخصوص خوره های سخت افزار

انتظار می رود که هر سه اینکارت گرافیکها، طی چند هفته آینده رسماً معرفی شوند.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام
    عرضه سه کارت گرافیک حرفه ای ایسوس مخصوص خوره های سخت افزار توسط کمپانی Asus انجام شد. کمپانی ایسوس افزون بر کارت گرافیک GTX 980 Ti STRIX که هم اکنون در بازارهای جهانی عرضه شده، سه کارت سفارشی و حرفه ای دیگر مبتنی بر این پردازنده گرافیکی را به نمایش گذاشته است.

  2. سلام دوستان خسته نباشید ….
    این محصول خوراکمه من میخوام یک کیس هیولا برای بازی جمع کنم و یکی از این ها صدرصد روی کیسم میزارم کارت گرافیک های ایسوس حرف نداره و حرفه ایه فقط یه سوال این محصول به تولید انبوه رسیده یا باید حتما سفارش بدم تا بتونم یکیشو تهیه کنم اگه می شه راهنماییم کنید فکر کنم این محصول طرفدارای زیادی تو دنیا داشته باشه. مرسی از سایت خوب itbazar

  3. با سلام و خسته نباشید و تشکر از اخبار خیلی خیلی جالبتون شرکت ایسوس در ساخت کارت گرافیک های حرفه ای حرف اول را میزند و این کارت گرافیک جدید GTX 980 Ti STRIX خیلی قدرتمند است و برای گیمر های حرفه ای طراحی شده این کارت گرافیک ها زیبایی خیلی خاصی هم دارند

  4. سلام خدمت دوستان عزیز در سایت آی تی بازار. سه کارت گرافیک حرفه ای ایسوس که جزو بهترین کارت گرافیک عرضه شده توسط این شرکت است. این سه کارت گرافیک عرضه شه می توانند بهترین انتخاب یک گیمر حرفه ای باشند. من شخصا علاقه ی خاصی به مدل 20th Anniversary پیدا کردم چون با وجود طراحی زیبا. قدرت زیادی را هم در پردازش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا