راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزارقطعات کامپیوتر

کیبورد مکانیکی G.Skill RIPJAWS KM570 صفحه کلیدی حرفه ای برای تایپیست ها

کیبورد مکانیکی G.Skill RIPJAWS KM570 صفحه کلیدی حرفه ای برای تایپیست ها بوده و مناسب برای گیمرهایی می باشد که طرفدار سرعت و قیمت مناسب هستند همچنین کیبورد جی اسکیل با قیمت ارزانی وارد بازار های کیبورد و موس شده است. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کیبورد مکانیکی G.Skill RIPJAWS KM570

کمپانی G.SKILL از سازند گان برتر ماژول های حافظه و لوازم جانبی گیمینگ، کیبورد مکانیکی جدیدی به نام RIPJAWS KM570 MX عرضه کرد. این کیبورد از سویچ های بسیار مرغوب و بادوام Cherry MX  ساخت آلمان بهره می برد. حس  حاصل از فشردن  این سویچ ها تا 50 میلیون بار فشردن و حتی بیشتر، تغییر نخواهد کرد.

کیبورد مکانیکی G.Skill RIPJAWS KM570

این کیبورد بر پایه همان طراحی کیبورد های رده بالای سری KM780  است. کیبورد مکانیکی KM570 MX برای گیمرهایی که دقت و سرعت پایین را تحمل نمی کنند و همچنین تایپست های حرفه ای طراحی شده است. مزیت این کیبورد برای تایپست ها، امکان اعمال طیف وسیعی از شخصی سازی مختلف است.جهت استفاده از این کیبورد به نصب هیچ گونه درایور و یا برنامه اضافی نیاز نیست و از آنجایی که کلیه تنظیمات و شخصی سازی ها در حافظه داخلی مستقل ذخیره می شوند، به آسانی می توان را به یک کامپیوتر جدید متصل کرد.

کیبورد مکانیکی G.Skill RIPJAWS KM570

اینکیبورددارای قابلیت های متعددی از جمله نورپردازی قابل شخصی با 7 تنظیم از پیش تعریف شده با امکان کنترل شدت روشنایی و سرعت جلوه ها، شخصی سازی نورپردازی به ازای هر کلید، کلید کنترل رسانه (پخش ویدئو و موزیک)، دکمه های مجزا برای کنترل شدت بلندی صدا و کلید میان بر جهت ضبط آنی ماکرو است. کلیه تنظیمات به صورت آنی در حافظه داخلی کیبورد ثبت می شوند. صفحه کلید  KM570 MX  یک کیبورد میان رده برای گیمرهای حرفه ای است. این محصول با قیمت 99 دلار عرضه می شود.

لیست قیمت کیبورد

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کیبورد جی اسکیل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. بعد چند سال سر یه سرچی خوردم به این پست. دوست بالاییمون از قیمت ۳۵۰ هزار تومنیش شاکی بود
    الان که شده یک میلیون و هشتصد چطور؟!
    اون زمانی که دلار ۳۵۰۰ بود کی فکرشو میکرد امروز بشه ۱۸۰۰۰ تومن؟!

  2. کیبورد مکانیکی G.Skill RIPJAWS KM570 صفحه کلید مخصوص گیم با حالیه خیلی خوشم اومد از ظاهر و کیفیتش و فوق العادست برای ما تایپیست ها.

  3. کیبورد جی اسکیل خیلی کیبورد حرفه ای و زیبایی بود ولی همچین گفتید کیبورد جی اسکیل با قیمت ارزانی وارد بازار های کیبورد و موس شده است که ذوق مرگ شدم آخر خبر نوشتید 99 دلار آخه کیبورد G.Skill RIPJAWS KM570 هرچقدر هم کیبورد حرفه ای برای تایپیست ها و گیمرها باشه آخه به قیمت کیبورد 350 هزار تومنی کیبورد ارزون قیمت حرفه ای میشه گفت !!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا