موبایل

گوشی موبایل بلک بری DTEK60 مجهز به اسکنر اثر انگشت

گوشی موبایل بلک بری DTEK60 مجهز به اسکنر اثر انگشت می باشد و این ویژگی توانسته این اسمارت فون را در میان تلفن هوشمند های بلک بری مشهور کند همچنین قرار است با قیمتی مناسب به لیست قیمت گوشی موبایل های بلک بری افزوده شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل بلک بری DTEK60

زمان زیادی از معرفی DTEK50 توسط بلک بری نمی ‌گذرد با این حال بلک ‌بری نسل جدید این خانواده را آماده معرفی کرده است، به این ترتیب شمار اسمارت ‌فون‌های اندرویدی بلک‌ بری به عدد 3 خواهد رسید. به‌ تازگی تصاویری از گوشی موبایل بلک‌ بری DTEK60 منتشر شده است که شمایل این اسمارت ‌فون را به صورت کامل به نمایش می‌ گذارد. در گوشی موبایل DTEK60 شاهد طراحی کامل‌ تری به نسبت DTEK50 هستیم اما کلاس طراحی تقریبا مشابه است. هر دو این اسمارت ‌فون‌ ها را کارخانه TCL خواهد ساخت که پیش ‌تر نیز ساخت گوشی‌ موبایل های آلکاتل را بر عهده داشته است.

گوشی موبایل بلک بری DTEK60

گوشی موبایل DTEK60 در هر دو سمت جلویی و پشتی کناره‌ هایی خمیده دارد و یک اسمارت ‌فون بالا رده محسوب می ‌شود. با توجه به گزارش‌ های قبلی این اسمارت ‌فون نمایشگری 5.5 اینچی دارد که وضوح آن به 1440 در 2560 می ‌رسد. از جمله دیگر مشخصات این اسمارت ‌فون می‌ توان به پردازنده اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. در بخش دوربین شاهد استفاده از یک سنسور 21 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی هستیم.

گوشی موبایل بلک بری DTEK60

تصاویر منتشر شده وجود یک سنسور اسکنر اثرانگشت در این اسمارت‌ فون را تایید می ‌کند تا به این ترتیب لقب اولین اسمارت‌ فون بلک ‌بری مجهز به اسکنر اثرانگشت را با خود به یدک بکشد. وظیفه تولید نیرو در گوشی موبایل بلک ‌بری DTEK60 به عهده یک باتری 3000 میلی ‌آمپری گذاشته شده است. گفته می ‌شود که اسمارت فون بلک ‌بری DTEK60 در تاریخ 11 اکتبر با قیمت 530 دلار آمریکا در کانادا عرضه خواهد شد.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد  گوشی موبایل بلک بری برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تو بین اسمارت فون های بلک بری، گوشی موبایل DTEK60 بی نظیره منکه خیلی خوشم اومده از ظاهرو مشخصات فنیش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا