موبایل

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Mini J1 ارزان و زیبا

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Mini J1 ارزان و زیبا به لیست قیمت گوشی موبایل های سامسونگ افزوده شد همچنین این گوشی میان رده کمپانی Samsung دارای صفحه نمایش 4 اینچی از نوع TFT می باشد. گلکسی J1 مینی سامسونگ، جدید ترین محصول این کمپانی است که به عنوان یک گوشی پایین رده با قیمت بسیار مناسب عرضه خواهد شد. سامسونگ نیز مانند دیگر شرکت‌ ها (بر خلاف اپل) تصمیم دارد تا در بازار گوشی‌ های ارزان ‌قیمت، جایی برای خود دست و پا کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Mini J1

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J1 مینی، گوشی جدید و ارزان قیمت این کمپانی کره‌ ای است که امروز در فیلیپین از آن رونمایی شد. این گوشی با ابعاد کوچک و امکانات محدود، بازار محصولات ارزان‌ قیمت را نشانه گرفته است. چندی پیش نیز Galaxu J1 Nxt با قیمت 88 دلار در بنگلادش معرفی شد. سامسونگ با این محصولات قصد دارد تا قشر ضعیف علاقمند به گوشی‌ های هوشمند را نیز به سمت محصولات خود جذب کند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Mini J1

یک پردازنده‌ ی چهار هسته‌ ای 1.2 گیگاهرتزی در قلب گلکسی J1 مینی قرار دارد.دوربین‌های معمولی 5 مگاپیکسلی CMOS و 0.3 مگاپیکسلی VGA برای این گوشی در نظر گرفته شده‌اند. سیستم‌ عامل اندروید 5.1  می‌ تواند نقطه‌ ی قوت نرم ‌افزاری این محصول باشد. سامسونگ یک باتری 1500 میلی ‌آمپر‌ساعتی برای گوشی ارزان قیمت خود در نظر گرفته که طبق گفته ‌های این شرکت برای 8 ساعت مکالمه‌ ی 3G یا 7 ساعت وبگردی یا 29 ساعت گوش دادن به موسیقی مناسب است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Mini J1

گلکسی J1 مینی برای کاربران عادی یک گوشی مناسب و خوش قیمت است. این گوشی از 768 مگابایت حافظه‌ ی رم بهره می ‌برد که البته این کاهش رم نباید تاثیر زیادی روی قیمت داشته باشد. صفحه‌ نمایش این گوشی موبایل سامسونگ 4 اینچی از نوع TFT با رزولوشن 480×800  پیکسل می باشد.گلکسی J1 مینی، کوچک و خوش دست است. ابعاد این گوشی 121.6×63.1×10.8 میلی‌ متر است. این گوشی از دو سیم ‌کارت پشتیبانی می‌ کند و البته پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G برای آن در نظر گرفته نشده است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Mini J1

از دیگر مشخصات آن می ‌توان به پورت USB2.0 پورت هدفون استاندارد 3.5 میلی‌ متری استریو GPS ،Glonas و اتصال وای ‌فای اشاره کرد. قطعا گلکسی J1 مینی برای قشر کم‌ درآمدی که به دنبال تجربه‌ ی گوشی ‌های هوشمند هستند یک انتخاب مناسب است. البته سامسونگ در هدف گرفتن بازار گوشی‌ های ارزان قیمت، رقیبی جدی به نام هواوی دارد که خصوصا در آسیای شرقی بیش از سامسونگ طرفدار دارد.

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان…
    شرکت محبوب سامسونگ همیشه علاوه بر گوشی های گرون و خیلی خوبی که به بازار عرضه می کنه گوشی های ارزونی هم روانه بازار موبایل می کنه که گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Mini J1 یکی از این دسته از گوشی های هوشمند این شرکت هستش این گوشی هوشمند سخت افزار زیاد قوی ای نداره ولی خوب به کار افرادی که توان مالی زیادی ندارند ولی یک گوشی هوشمند خوب می خواهند می خوره.

  2. با سلام خدمت شما
    گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Mini J1 ارزان و زیبا که این گوشی یک گوشی عالی و خیلی خوب اسیت و من از این گوشی بسیار راضی هستم چون این گوشی امکانات فوق العاده ای دارد و قیمت این گوشی هم ارزان است و طراحی زیبایی است

  3. این گوشس سامسونگMini J1 از سامسونگ گلکسی های دیگه قیمت کمتری داره ولی باتری خوب و کیفیت صدای مناسبی داره به نظرم این گوشیه خوبیه و سامسونگ گوشی با مقاوت بالا زیادی و طراحی میکنه مطمعنن این مدل گوشی سامسونگ هم دارای سخت افزاز خوبی هست فق دوربین خوی اندازش با کیفیت کمتری کار میکنه این گوشی رو سایت ای تی بازار در لیست فروش گوشی گلگسی موجود داره ؟

  4. سامسونگ برای کسایی که نمی تونن گوشی های سری j رو بخرن ولی دوست دارن داشته باشن بالاخره یه کاری کرد دمش گرم از ای تی بازار هم ممنون

  5. گوشی سامسونگ جی 1 مینی لااقل یک گوشی کره ای ارزان قیمته من نمیدونم مردم با چه فکری هواوی میخرن!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا