موبایل

گوشی موبایل شارپ Aquos Mini با حاشیه های بسیار کم

گوشی موبایل شارپ Aquos Mini با حاشیه های بسیار کم عرضه خواهد شد و این گوشی موبایل هوشمند جدید که دارای نمایشگر 4.7 اینچی بوده نسخه کوچکتری از گوشی موبایل قدیمی Aquos کمپانی Sharp می باشد. شارپ گوشی هوشمند اندرویدی جدید را با نام Aquos mini SH-M03 رونمایی کرده که نسخه‌ ی مینی Aquos این کمپانی است. بارزترین ویژگی این گوشی بهره‌ گیری از حاشیه‌ ی بسیار کم در اطراف نمایشگر است.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید تا بیشتر با گوشی موبایل جدید شارپآشنا شوید.

گوشی موبایل شارپ Aquos Mini

شارپ گوشی موبایل اندرویدی جدیدی را معرفی کرده که نمونه‌ی مینی Aquas است که قریب به یک سال پیش راهی بازار شد. از جمله‌ ی ویژگی‌ های بارز گوشی شارپ که در نسخه‌ ی مینی آن نیز می‌ توان آن را مشاهده کرد، حاشیه ‌‌ی بسیار کم این گوشی هوشمند است. برای درک بهتر سایز این گوشی هوشمند بهتر است بدانید که گویی نمایشگر 4.7 اینچی اپل درون آیفون SE که کمی کشیده ‌تر شده، جای گرفته است. گوشی هوشمند مینی شارپ که Aquos mini SH-M03 نام دارد با بهره‌ گیری از نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن 1080 همراه شده که از وجود فناوری IGZO شارپ بهره می ‌برد.

گوشی موبایل شارپ Aquos Mini

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شارپ استفاده از این فناوری باعث شده تا مصرف انرژی این نمایشگر از نمونه ‌های معمولی ال‌ سی ‌دی‌ ها بسیار پایین‌ تر باشد. رفرش ریت نمایشگر این گوشی بصورت پویا تغییر می‌ کند و دامنه‌ ی آن نیز بین 120 هرتز تا یک گیگاهرتز متغیر است. شارپ ترجیح داده تا در این گوشی هوشمند از وجود تراشه‌ ی اسنپدراگون 808 در کنار حافظه‌ ی رم 3 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه‌ ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق درگاه میکرو اس‌ دی بهره ببرد.

گوشی موبایل شارپ Aquos Mini

سال گذشته شماری از تولید کنندگان از اسنپدراگون 808 در گوشی ‌های خود استفاده کردند که از این جمله می‌ توان به نکسوس ۵ ایکس،‌گوشی موبایل بلک بریپریو، لومیا 950 و جی 4 ال ‌جی اسم برد. اندروید مارشمالو روی این گوشی هوشمند بصورت پیش فرض نصب شده است. در مورد دوربین نیز شارپ از یک سنسور 13  مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.9 در پشت استفاده کرده است. باتری بکار رفته ظرفیتی 2810  میلی آمپر ساعتی داشته که در کالبدی با مقاومت در برابر نفوذ آب جا خوش کرده است. انتظار نمی‌ رود شاهد عرضه ‌ی این گوشی‌ هوشمند خارج از بازار ژاپن باشیم. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که Aquos Mini با قیمت 436 دلار در بازار ژاپن به فروش خواهد رسید.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل شارپ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. یه مدلش که بدون حاشیه در بغل و گوشه ها بود به نظر من خیلی زیبا نبود و اینم داری همون زبون طراحی هستش از حاشیه بالا زده و به پایین اضافه شده. من بین گوشی های ژاپنی فقط سونی رو تست کردم و قبول دارم . آی تی بازار عزیز ممنون میشم بیشتر راجع به گوشی های ژاپنی مطلب بذارید تا بتونیم باهاشون آشنا بشیم. ممنونم

  2. گوشی موبایل شارپ Aquos Mini همان طور هم که در سایت آی تی بازار قابلیت هایش را گفتید خیلی جذاب و کاربدی است،ویژگی این گوشی بهره‌ گیری از حاشیه‌ ی بسیار کم در اطراف نمایشگر است. نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن 1080 و دوربین 13 مگاپیکسلی هم داره .با تشکر فراوان از شما.

  3. با سلام و خسته نباشید به دوستان ای تی بازار
    این موبایل شارپ Aquos Mini با داشتن طراحی زیبا و همچنین حاشیه کم مورد توجه قرار گرفته ولی به نظر من برند هواوی از این برند بهتر و مناب تر هست علاوه بر این با امکانات خوب و کیفیت بهتر و قیمت کمتر ولی بعضی هام دوبال موبایل های خاص هستن که میتوننسمت این برندا میرند.اگه میشه برندهای بیشتر از موبایل هواوی معرفی کنید باتشکر

  4. با سلام
    گوشی موبایل شارپ Aquos Mini با حاشیه های بسیار کم که این گوشی دارای طراحی زیبایی است و منحصر له فرد است و کاربران زیادی رو به خود جذب کرده و این گوشی توجه کاربران زیادی رو به خود جلب کرده

  5. با سلام و خسته نباشید خدمت همه ی دوستداران ای تی بازار این گوشی جدید شارب با نمایشگری 4.7 اینچی با رزولوشن 1080 همراه شده که از وجود فناوری IGZO شارپر برخور داره .و این خیلی خوبه که این گوشی ضد اب ساخته شده و خیلی هم مقاومه . . اندروید مارشمالو که روی اون نصب شده میتونه سرعتش رو خیلی خیلی بالا ببره این گوشی چیزی از گوشی های دیگه کم نداره و میتونه تو بازار طرفدار پیدا کنه

  6. گوشی موبایل های شارپ رو تا حالا ندیده بودم و فکر میکردم این برند فقط صوت و تصویر و ماشین اداری تولید کنه

  7. سلام به همه ای تی بازاری ها این گوشی شارپ Aquos Mini از قابلیت بالایی برخورد دار است و دارای رم ۳ گیگابایتی ی و ۱۶ است بارز ترین خوبی ایین گوشی دارای صفحه نمایش با کیفیت است ودارای دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.9 میباشد که این نوع دوربین نیاز هرکسی رو برطرف میکنه.تشکر میکنم از سایتتون که توضیحات کاملی رو نسبت به بقیه سایت های اینترنتی گذاشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا