موبایل

گوشی موبایل وان پلاس 5 پرچمدار کمپانی OnePlus

گوشی موبایل وان پلاس 5 پرچمدار کمپانی OnePlus معرفی شده و با توجه به مشخصات فنی و تصاویر فاش شده این اسمارت فون دارای کارایی بالا و قیمت ارزانی می باشد و قرار است در تابستان سال جاری وارد بازار گوشی موبایل ایران شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل وان پلاس 5

لیست قیمت گوشی موبایل

شرکت وان ‌پلاس، به ‎طور رسمی تایید کرده است که گوشی پرچم‌دار جدیدی را تا پیش از پایان سه ماهه سوم به بازارعرضه خواهد نمود و همچنین، جزئیات زیادی از گوشی موبایل وان ‌پلاس که OnePlus 5 نامیده خواهد شد، منتشر شده است. در یک وب‌ سایت، تصویری از گوشی موبایل OnePlus 5 به همراه قیمت نهایی و مشخصات ‌فنی آن درج شده است و به‌ نظر می‌ رسد گوشی موبایل جدید OnePlus 5 قدرتمند ترین موبایل خواهد بود که می‌توانید تنها با پرداخت 600 دلار انتخاب کنید.

گوشی موبایل وان پلاس 5

شرکت وان ‌پلاس برای جدید ترینگوشی موبایلخود از یک دوربین دوگانه استفاده کرده است و این مدل برخلاف گلکسی S8 و LG G6 با طراحی بدون حاشیه توسعه نیافته است؛ با این‌ حال، به‌ نظر می‎ رسد که حاشیه‌ های اضافی اطراف نمایشگر تا جای ممکن، باریک ‌تر شده باشد. در حال‌حاضر، به زمان عرضه مشخص گوشی موبایل OnePlus 5 اشاره‎ای نشده است اما احتمالاً در تابستان امسال، این اسمارت فون روانه بازار می ‌شود.

گوشی موبایل وان پلاس 5

لازم به ‌ذکر است مشخصات فنی که برای این گوشی موبایل فاش شده است، چندان غیرممکن به ‌نظر نمی‌ رسد؛ هرچند، شک داریم شرکت وان ‌پلاس برای عرضه موبایل OnePlus 5 با هشت گیگابایت رم، تنها 64 گیگابایت حافظه ‌داخلی در نظر گرفته باشد زیرا در شایعات گذشته به عرضه این مدل با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه اشاره شده بود. همچنین این اسمارت فون وان پلاس دو سیم‌ کارت بوده و زمانی ‌که یک سیم‌ کارت از LTE استفاده کند، سیم‌ کارت دیگر WCDMA خواهد بود.

گوشی موبایل وان پلاس 5

مشخصات فنی گوشی موبایل وان پلاس 5:

  • سیستم‌عامل : اندروید نوقا 7.1 (شخصی‌سازی شده با رابط‌کاربری Oxygen OS)
  • چیپست : اسنپدراگون 835 کوالکام با پردازنده هشت هسته‌ ای
  • حافظه رم و فضای ذخیره‌ سازی: هشت گیگابایت / 64 گیگابایت
  • نمایشگر: 5.5 اینچی Quad HD  با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل
  • نوع سیم‌ کارت : نانو
  • دوربین: دوگانه اصلی 23 مگاپیکسلی / سلفی 16 مگاپیکسلی
  • باتری : 4000 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع
  • درگاه شارژ : USB نوع C
  • وزن / ضخامت : 156 گرم
  • قیمت نسخه مخصوص بازار چین:  پیش ‌فروش 450 دلار / عرضه 622 دلار
  • قیمت نسخه نهایی: 688 دلار

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل وان پلاس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ممکن تمامی مشخصات فنی گوشی موبایل وان پلاس 5 شایعه باشه.. اخه بعد از رونمایی رسمی مشخص میشه که موبایل وان پلاس 5 دارای چه قابلیت هایی هست!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا