موبایل

گوشی موبایل میزو M5 Note مجهز به سنسور اثر انگشت

گوشی موبایل میزو M5 Noteمجهز به سنسور اثر انگشت بوده و بعد از مدت ها بالاخره به صورت رسمی معرفی شد و با توجه به اطلاعات منتشر شده این اسمارت فون مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری  4000 میلی آمپری می باشد. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل میزو M5 Note

بعد از مدت‌ها صبر، بالاخره M5 Note میزو به صورت رسمی معرفی شد. همانطور که انتظار می ‌رفت، مشخصات سخت‌ افزاری خوبی برای این دیوایس در نظر گرفته شده و طراحی آن نیز زیبا به نظر می ‌رسد. صفحه نمایش ۵5.5 اینچی M5 Note میزو دارای رزولوشن 1920 در 1080 بوده و به مانند آیفون اپل، در لبه‌ ها با انحنای کمی همراه است. از دیگر مشخصات سخت‌ افزاری این تلفن هوشمند می ‌توان به پردازنده Helio P10 با توان 1.8 گیگاهرتز، سه گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایت در یک مدل و چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت در مدل دیگر اشاره کرد. علاقمندان به حافظه بیشتر، می‌ توانند از درگاه سیم کارت جداگانه‌ ای که برای M5 Note میزو در نظر گرفته شده است، برای افزایش حافظه استفاده نمایند.

گوشی موبایل میزو M5 Note

در پشت این تلفن هوشمند،دوربین13 مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه و در جلو نیز دوربین 5 مگاپیکسلی مخصوص عکس‌ های سلفی در نظر گرفته شده است. سنسور اثر انگشت و باتری 4000 میلی آمپری نیز از جمله مشخصات سخت ‌افزاری M5 Note میزو است که در کنار آن، از امکانات متداول ارتباطی مانند 4G با قابلیت پشتیبانی از voLTE بلوتوث و GPS نیز بهره می‌ برد. سیستم عامل دستگاه نیز نسخه ششم اندروید با نام مارشملو بوده که با رابط کاربری Flyme OS 6.0 همراه شده است.

گوشی موبایل میزو M5 Note

ابعادگوشی موبایلM5 Note  میزو 8.1 در 75.8 در 153.6 میلی متر و وزن آن نیز 175 گرم است. این تلفن هوشمند در 4 رنگ طلایی، نقره‌ ای، آبی و خاکستری عرضه می ‌شود و قیمت ‌های آن را نیز در تصویر زیر می ‌توانید مشاهده کنید که به ترتیب 130، 149 و 218 دلار در نظر گرفته شده است.

لیست قیمت گوشی موبایل

ویرایش خبر : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل میزو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. گوشی موبایل میزو M5 Note می تونه اسمارت فون خوبی باشه به شرط اینکه هنگ نکنه و کیفیت تصویر خوبی داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا