گجت

گوگل Daydream جدید ترین پلت فرم هدست واقعیت مجازی VR

گوگل Daydream جدید ترین پلت فرم هدست واقعیت مجازی VR می باشد و در حال حاضر بیش از 50 برنامه برای گوگل Daydream نیز موجود شده است که می تواند تجربه لحظاتی بهتر و همه جانبه بیشتری  را در دسترس کاربران قرار دهد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوگل Daydream

حتی اگر کاربردی ترین و عملی ترین چیز ممکن در اطراف ما نباشد، نمی توان انکار کرد که واقعیت مجازی واقعا سرگرم کننده است. توانایی کامل غوطه ور شدن در یک دنیای کاملا جدید به صورت شرکت در یک فیلم علمی تخیلی می باشد، و به لطف پیشرفت های اخیر و پیشرفت در بازار های VR، تجربه لحظاتی بهتر و همه جانبه بیشتری هر روزه بیش از قبل در دسترس افراد قرار می گیرد.

گوگل Daydream

 

50 برنامه برای گوگل Daydream :

گوگل Daydream جدید ترین پلت فرم واقعیت مجازی برای تجربه بر روی صحنه است، اگر چه تنها در حدود ماه اکتبر سال جاری وارد بازار شده است، توسعه دهندگان سخت در حال تلاش اند تا بازی های فراوانی برای آن ایجاد کنند. تاکنون تعداد فراوانی برنامه و بازی فقط بر روی فروشگاه بازی برای این اپ منتشر شده است، تعداد کل تجارب واقعیت مجازیVRموجود برای گوگل Daydream به بیش 50 بازی می رسد.

گوگل قول داده است که در سال جدید بازی های جدید را نیز وارد بازار کند، به دنبال این 50 بازی امید است تعداد زیادی برنامه و بازی در سال 2017 وارد بازار گردد که شرکت گوگل خود در امر تولید این برنامه ها و بازی ها پیشرو می باشد.

گوگل Daydream

در مجموع هفت برنامه ی رویاپردازی جدید در حال حاضر برای دانلود در فروشگاه  Google Play در دسترس است، و برای همه در دسترس است. عصا های شعبده بازی یک عنوان جدید است که اجازه می دهد شما به نبرد با دیگر کاربران گوگل Daydream بپردازید. در بازی مبارزه ی جادوی قرون، LEGO Brickheadz  شما قادرید به طور منظم خاطرات دوران کودکی با بازی با بلوک های ساختمان مجازی را در یک اتاق خواب تجربه کنید، و لایه هایی از ترس تنهایی : یکی از بهترین بازی های ترسناک بر رویکامپیوترمی باشد،  در نهایت امید است چشم انداز گوگل Daydream همواره توسعه یابد.

گوگل Daydream

از دیگر عناوین عبارتند از 2Gunjack  : پایان شیفت، HBO VR نیاز به سرعت: هیچ محدودیتی در VR در این بازی وجود ندارد، و ارباب عالم اموات HBO VR نیز یکی از این موارد می باشد. تنها عنوان جدید در دسترس بازی ها نیستند، توانایی تماشای بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در تئاتر مجازی شخصی شما را ممکن می سازد و رویای شما را به واقعیت تبدیل می کند. جدید ترین رویاپردازی ها (واقعیت های مجازی) را می توانید در فروشگاه Google Play در حال حاضر دریافت کنید.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوگل Daydream برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خبر خوب و جذابی بود برام, من عاشق هیجان های واقعیت مجازیم و تا بحال 2 تا هدست واقعیت مجازی VR خرید کردم لاااایک آی تی بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا