Connect with us

بازی سیمز 4 رایگان می شود

منتشر شده

در

پوستر بازی سیمز 4

شرکت آمریکایی الکترونیک آرتس (EA) به همراه شرکت تابعه خود ماکسیس اعلام کرد که به زودی سیمز ۴ (The Sims 4) به صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران قرار میگیرد.

معرفی بازی Sims

Sims که یکی از پرطرفدارترین بازی های ویدیویی به سبک استراتژی شبیه سازی زندگی و یکی از پرفروش ترین بازی های تاریخ به شمار میرود، اولین بازی از این مجموعه است که ابتدایی ترین امکانات را هم در بر میگیرد.

در این بازی گیمر باید زندگی یک شخص یا یک خانواده را از طریق دستوراتی کنترل کند و نیازهایشان را فراهم بسازد. برای مثال میتواند به آنها غذا بدهد، حمامشان کند، آن ها را بخواباند و حتی برایشان مراسم ازدواج بگیرد. عواطف و احساسات شخصیت Sim کاملاً در دست شما است و همچنین میتوانید با پولی که از کارکردن Sim خود درمی آورید، برای خانه تان وسیله بخرید، یا به جایی بزرگتر نقل مکان کنید.

خانه ای ساخته شده در بازی سیمز 4
خانه ای ساخته شده در بازی سیمز 4

رایگان شدن بازی Sims 4

این بازی هرازگاهی توسط شرکت الکترونیک آرتس و مکسیس با بسته های الحاقی و سایر بسته های دیگر تقویت میشود. اما اخیراً این دو اعلام کردند که بازی پایه Sims 4 به زودی به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. بازیکنانی که از کنسول بازی سونی، یعنی PS4 و PS5، کنسول بازی مایکروسافت، یعنی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه استفاده میکنند، میتوانند بازی Sims 4 را از تاریخ ۱۸ام اکتبر به صورت رایگان دانلود کنند.

الکترونیک آرتس بازی Sims 4 را در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد و از آن زمان تا الان، توسعه دهنده بازی یعنی مکسیس مجموعه ای از بسته های الحاقی را طراحی و منتشر کرده است که شامل تغییرات فصلی، فرستادن سیمز به دبیرستان و دانشگاه، ایجاد شخصیت های ماورای طبیعی مثل خون آشام و گرگینه میشود. مکسیس اعلام کرده است که آپدیت های بازی هم همه رایگان خواهند بود.

خانواده ای در بازی سیمس 4
خانواده ای در بازی سیمس 4

مزایای خرید The Sims 4 قبل از رایگان شدن

برای کسانی که پیشتر بازی The Sims 4 را خریداری کرده باشند، الکترونیک آرتس یک جایزه کوچک در نظر گرفته است که حق کسی خورده نشود. بازیکنانی که تاریخ خریدشان قبل از ۱۷ اکتبر باشد، Desert Luxe Kit را دریافت میکنند که آیتم های جدید اثاثیه را به کاتالوگ بازی اضافه کرده است که بر اساس چشم انداز طبیعی کویر جنوب غربی طراحی شده است.

بازی کردن شخصیت های بازی سیمس 4
بازی کردن شخصیت های بازی سیمس 4

گمانه زنی های نسخه جدید The Sims

با توجه به قدمت زیاد The Sims 4، طرفداران سری بازی های سیمز در این فکر هستند که نکند بازی دارد به پایان خود نزدیک میشود؟ البته این را هم باید در نظر گرفت که احتمالش وجود دارد که Sims 5 در راه باشد. مکسیس در اعلامیه خود گفت که شرکت الکترونیک آرتس به زودی اطلاعات بیشتری از این فرانچایز در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

بازی The Sims 4 که هنوز رایگان نشده است، هم اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای خرید در دسترس است و به عنوان بخشی از سرویس EA Play در پلتفرم های رایانه شخصی، کنسول بازی سونی و کنسول بازی مایکروسافت قابل اجرا است. این شرکت پیش از این هم بازی موبایل سیمز تحت عنوان The Sims FreePlay را داشت که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و هنوز پشتیبانی میشود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار