راهنمای خریدراهنمای خرید گجتسایر گجت ها

جدیدترین اسکوتر شیائومی 700Kids مناسب کودکان و خردسالان

امروزه اسکوترها به عنوان یکی از ابزار های سرگرمی، اوقات خوبی را برای کودکان و بزرگسالان تداعی می کنند، از این رو کمپانی شیائومی با تولید اسکوترهای متنوع توانسته است بازار گجت را متحول کند. جدیدترین اسکوتر این کمپانی نیز با نام 700kids برای خردسالان معرفی شد، که با رنگبندی زیبا و قیمت مقرون به صرفه مناسب کودکان شما خواهد بود.

اسکوتر شیائومی 700kids معرفی شد

لیست قیمت اسکوتر

با توجه به ویژگی های اعلام شده در زمان معرفی، اسکوتر شیائومی 700kids دارای طراحی ایمنی پنج‌ گانه و تنظیم سرعت سه‌ گانه بوده، و قسمت فرمان نیز در مرکز آن جای گرفته است که سبب می شود کودک به راحتی آن را کنترل نماید.

وجود دو چرخ در جلو اسکوتر مخصوص کودکان شیائومی 700kids سبب منحصر به فرد شدن آن شده است، همچنین فاصله 24 سانتی‌ متری میان این دو چرخ باعث می شود اسکوتر در زمان حرکت، پایداری بیشتری داشته باشد و احتمال افتادن کودکان را به حداقل می رساند؛ البته عرض چرخ ها نیز برابر با 5 سانتی ‌متر است که منجربه ثبات بیشتر می شوند.

ویژگی اسکوتر شیائومی 700kids

اسکوتر مخصوص کودکان شیائومی 700kids مجهز به چرخ مغناطیسی پنوماتیک :

جنس چرخ ‌های اسکوتر جدید شیائومی پلی ‌اورتان بوده و قطر بزرگ آنها باعث آسان تر شدن کنترل اسکوتر برای کودکان می شود؛ همچنین مواد پلی ‌اورتان می ‌تواند باعث افزایش مقاومت چرخ ‌ها در برابر سایش جاده‌ ها شود، بدین ترتیب کودک می تواند در تمام جاده ها از اسکوتر استفاه نماید؛ البته اگر هم در منزل بازی کند مزاحمتی از نظر سرو صدا برای همسایگان نخواهد داشت.

جدیدترین اسکوتر شیائومی 700kids

از نظر بدنه اسکوتر شیائومی 700kids از جنس آلومینیوم ضخیم بوده و می ‌تواند تا وزن 50 کیلوگرم را تحمل کند؛ قسمتی که برای قرار دادن پا کودک در نظر گرفته شده است نیز دارای عرض 14 سانتی ‌متری بوده بنابراین کودکان به راحتی می‌ توانند پای خود را در آن قسمت قرار دهند، علاوه بر این وجود یک ترمز عقب می تواند عملکرد موثری را در حین بازی داشته باشد.

قیمت ویژگی اسکوتر شیائومی 700kids

چرخ مغناطیسی پنوماتیک موجود در جدیدترین اسکوتر شیائومی نیازی به باتری ندارد و این ویژگی باعث می شود تا اسکوتر در تاریکی شب هم دیده شود. ارتفاع اسکوتر نیز تا ارتفاع 82 و 75 و 89 سانتی ‌متر قابل تنظیم خواهد بود، و با توجه به قابلیت تاشو بودن اسکوتر 700kids می توانید به راحتی آن را حمل کنید.

قیمت جدیدترین اسکوتر مخصوص کودکان شیائومی 700kids طبق اعلام کمپانی سازنده برابر با 249 یوان (حدودا 36 دلار) است، که به زودی راهی بازار های گجت خواهد شد، قیمت ارزان در کنار عملکرد خوب این محصول می تواند یکی از بهترین هدایا برای خردسالان شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا