Connect with us

جدیدترین هارد اینترنال و اکسترنال گیمینگ تیم گروپ معرفی شد

منتشر شده

در

جدیدترین هارد اینترنال و اکسترنال گیمینگ تیم گروپ معرفی شد

کمپانی تیم گروپ به تازگی هارد اینترنال و اکسترنال SSD جدید خود را با ویژگی های مختلف از یکدیگر معرفی کرده است. مدل اینترنال هارد های Team Group تحت برند گیمینگ این کمپانی یعنی T-FORCE با عنوان CARDEA II M.2 در بازار قطعات کامپیوتر به فروش خواهد رسید.

هارد های اینترنال و اکسترنال گیمینگ شرکت Team Group با هدف اراِئه کارایی، عملکرد ویژه و طراحی منحصر به فرد به همگان معرفی شده اند. مصرف کنندگان نه تنها می توانند از آخرین طراحی بصری برخوردار باشند، بلکه از پیشرفت بزرگی در عملکرد دستگاه های ذخیره سازی لذت می برند.

هارد اینترنال تیم گروپ

لیست قیمت هارد اکسترنال

هارد اینترنال تیم گروپ CARDEA بر ویژگی هایی مانند استفاده از نسل سوم رابط سخت افزاری PCIe x4 با سرعت بالا و ماژول های خنک کننده با طراحی منحصر به فرد که مخصوص بازی های کامپیوتری بوده، تمرکز بسیاری بالایی داشته و در کمترین زمان ممکن فایل را منتقل خواهد کرد.

هارد های گیمینگ تیم گروپ همراه با طراحی Fin Stack :

سری جدید هاردهای اینترنال CARDEA شرکت Team Group یعنی CARDEA II با عملکرد بهبود یافته ای معرفی شده اند. ماژول خنک کننده مخصوص بازی این هارد دارای یک طراحی ثبت شده (پروتکل شماره M541645 تایوان) است و آزمایش های دقیق و آزمون سوختگی را پشت سر گذاشته است.

حافظه اس اس دی مخصوص بازی تیم گروپ CARDEA II از رابط کاربری با سرعت بالا PCIe Gen3 x4 استفاده می کند و از آخرین پروتکل NVMe 1.3 نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ همچنین سرعت خواندن و نوشتن آن برابر با 3400/3000 مگابایت بر ثانیه اعلام شده است، ولی به صورت رندوم سرعت آن به IOPS 180K / 160K خواهد رسید.

هارد اکسترنال گیمینگ تیم گروپ

مدل قابل حمل هارد اکسترنال گیمینگ شرکت Team Group نیز تحت عنوان PD400 معرفی شده است. این هارد اکسترنال قابل حمل از آخرین نسل از رابط USB 3.1 با سرعت بالا استفاده می کند؛ و وزن سبک آن حمل و نقل را برای کاربران آسان می نماید؛ البته مقاومت آن در برابر فشار، ضربه، آب از ویژگی های مشتری پسند جدیدترین هارد اکسترنال تیم گروپ می باشد.

این هارد اینترنال Team Group می تواند حدود 10 درجه در یک فضای بسته و 30 درجه در یک فضای باز سرد شود. عملکرد پردازشی این هارد می تواند در حین استفاده از یک ماژول خنک کننده 15٪ افزایش یابد. ابررسانای (بعضی از فلزها یا آلياژها، تركيب های فلزها هستند كه در دما های پايين نزديک به صفر مطلق، مقاوت الكتريكی و نفوذپذيری مغناطيسی خود را از دست می دهند و رسانای الكتريكی آنها بی نهايت زياد می شود) این ماژول و به دنبال آن چسب رسانای حرارتی می تواند به طور فرآیند انتقال حرارت را تسریع کند، بنابراین عملکرد سرعت با دمای بالا تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

لیست قیمت حافظه اس اس دی

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار