Connect with us

رونمایی از روتر 3 آنر با پشتیبانی از WiFi 6 پلاس

منتشر شده

در

معرفی رسمی روتر 3 آنر به عنوان اولین پشتیبان وای فای 6

آنر به طور رسمی از روتر 3 به عنوان اولین روتر پشتیبان WiFi 6+ رونمایی کرد. روتر جدید آنر که با نام Honor Router 3 معرفی شده است بسیار شبیه به روتر هوآوی با نام Huawei AX3 از سری WiFi 6+ می باشد. در حقیقت تمام مشخصات فنی این دو روتر کاملا به هم شبیه هستند و از آنجایی که کمپانی آنر زیر مجموعه هوآوی است، این موضوع و شباهت دو محصول جای تعجب ندارد. روتر جدید آنر قرار است از هفته آینده در بازار چین عرضه شود.

مشخصات فنی روتر 3 آنر با وای فای 6

لیست قیمت مودم و روتر

مشخصات فنی روتر 3 آنر

این روتر از پردازنده دو هسته ای Lingxiao بهره می برد و سرعتی برابر 1.2 گیگاهرتز و 128 مگابایت حافظه رم و فلش مموری داشته و با جریان برق مستقیم 12V/1A و انرژی ای کمتر از 12 وات شارژ می شود. می توان روتر Honor Router 3 را از طریق اپلیکیشن Huawei Smart Life که قابلیت نصب بر روی اندروید و آی یو اس را دارد کنترل کرد. همچنین این روتر قادر است همزمان در حالت 2.4 گیگاهرتز با سرعت 574Mbps و حالت 5 گیگاهرتز با سرعت 2402Mbps نرخ انتقال 3976 مگابیت بر ثانیه فعالیت داشته باشد. روتر آنر جدی در مجموع دارای چهار آنتن با قدرت گیرندگی 5dbi است.

روتر 3 آنر قابلیت پشتیبانی از پروتکل های مخابره ای 802.3، 802.3u و 802.3ab را دارد. همچنین دارای سه حالت تنظیم با نام های Standard، Wall Penetration و Sleep هم می باشد. به عنوان یک ویژگی امنیتی هم روتر 3 آنر شامل فایروال، WPA3، DMZ و DoS خواهد بود.

قابلیت های روتر 3 وای فای 6

قابلیت های Honor Router 3

این روتر که از WiFi 6+ پشتیبانی می کند قابلیت های فراوانی علاوه بر مشخصات فنی که برای آن ذکر کردیم دارد که از جمله آنها می توان به ایجاد محدودیت برای پهنای باند اشاره کرد. همچنین این روتر مانند روتر هوآوی قابلیت محدود کردن سرعت برای کاربر را هم داشته و والدین هم میتوانند دسترسی هایی برای کنترل داشته باشند. فیلترینگ آدرس MAC و VPN، رله وای فای، ایجاد شبکه مهمان و سرعت دهی برای گیمینگ هم از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این روتر هستند.

ابعاد این روتر 242 در 151.9 در 40.9 بوده و وزن آن 379 گرم است. قیمت پیش بینی شده برای آنر روتر 3، مبلغی معادل 31 دلار است و برای کسانی که این روتر را پیش خرید می کنند هم تخفیف 4 دلاری در نظر گرفته شده است.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مهدیه

    می 20, 2020 در 2:07 ب.ظ

    از نظر ظاهری روتر 3 آنر نسبت به روتر های دیگه طراحی قشنگ تری داره البته قیمتش هم خیلی مقرون به صرفه ست

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار