موبایل

رونمایی گوشی سامسونگ نوت 9 و A9 در تهران

جدیدترین گوشی های کمپانی سامسونگ به تازگی در بازار موبایل ایران رونمایی شدند. تلفن هوشمند های نوت 9 و A9 با داشتن قابلیت های فوق حرفه ای هوشمند و ظاهری زیبا به عنوان اسمارت فون های بالا رده Samsung فروخته خواهند شد. در طی مراسم رونمایی مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران خاطر نشان کرد که شرکت سامسونگ همیشه متعهد به رعایت کیفیت، تعالی و نوآوری در همه محصولاتش بوده است تا کاربران بتوانند بدون هیچ دغدغه ای از تکنولوژی روز استفاده نمایند. وی افزود کمپانی سامسونگ همیشه حامی هوادارنش خواهد بود، تا همه ی افراد بتوانند به جدید ترین فناوری های هوشمندانه روز دست یابند.

گوشی سامسونگ گلکسی a9 در بازار آی تی

لیست قیمت گوشی موبایل

کمپانی سامسونگ تصمیم دارد با عرضه گوشی موبایل های نوت 9 و A9 وفاداری خود را نسبت به کاربرانش ثابت کند، چرا که این تلفن های هوشمند با مجهز شدن به آخرین فناوری های روز می توانند حرفه ای ترین و به روز ترین قابلیت های ممکن را در اختیار افراد قرار دهند و لحظات خوشی را نیز برای آنها به ارمغان بیاورند.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی a9

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی A9:

موبایل سامسونگ گلکسی A9 که جزء گوشی های بالا رده مدل کهکشانی محسوب می شود، به 4 دوربین قدرتمند بهره مند شده است، و با داشتن سنسورهای 24 مگاپیکسلی با F1.7، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با F2.4، واید 8 مگاپیکسلی و F2.4 و تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی با F2.2 می تواند بهترین لحظات زندگی کاربران را با کیفیت عالی ثبت کند. سنسور دوربین سلفی گوشی سامسونگ A9 نیز 24 مگاپیکسل است این قابلیت می تواند این تلفن هوشمند را رقیب بسیاری از اسمارت فون های بالارده بازار موبایل کند. علاوه بر این باتری 3800 میلی‌ آمپر موبایل A9 به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی و رم 6، 8 گیگابایتی نظر بسیاری از هوداران سامسونگ را به خود جلب کرده است.

رونمایی گوشی سامسونگ گلکسی a9

پشت گوشی A9 نیز با رو کش شیشه‌ای پوشیده شده است و طراحی سه‌ بعدی پنل جلو و عقب باعث شده کاربر تجربه‌ای کاملا جدید و راحتی را از کار با موبایل A9 داشته باشد. طبق اعلام مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران گوشی A9 در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی عرضه خواهد شد. 

مشخصات فنی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9:

غالبا گوشی های سری نوت کمپانی سامسونگ به فناوری و نوآوری های جدیدتری بهره مند می شوند که موبایل Note9 نیز از این قاعده مستثنی نیست. قلم S Pen اسمارت فون نوت 9 با قابلیت بلوتوث کم مصرف (BLE) این امکان برای کاربران فراهم می کند تا از قلم به عنوان کنترل از راه دور گوشی استفاده نماید؛ به طوری که قلم S Pen می تواند در موقعیت‌ هایی مانند گرفتن عکس ‌های سلفی، ارائه فایل پاورپوینت در جلسه، گوش کردن به موسیقی یا تماشای ویدئو از فاصله 10 متری تنها با یک کلیک کاربر را همراهی کند.

موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9

کمپانی Samsung برای موبایل Note 9 صفحه نمایش 6.4 اینچی Infinity Display سوپرآمولد با رزولوشن Quad HD+ در نظر گرفته است که بتواند تصاویر را با بهترین کیفیت ممکن به کاربر نمایش دهد همچنین پردازنده 10 نانومتری رم 6 و 8 گیگابایتی (امکان افزایش حافظه تا 512 گیگابایت) و باتری 4000 میلی ‌آمپری از دیگر قابلیت های این اسمارت فون بالارده سامسونگ می باشد.

 موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9 معرفی شد

دوربین دو گانه تلفن هوشمند Note 9 با داشتن دو لرزشگیر اپتیکال عکس ها را با وضوح بالایی ثبت می کند، همچنین قابلیت ارتقا کیفیت عکس یا Scene Optimizer نیز به دوربین این گوشی اضافه شده است، که در آن دوربین، اشیای داخل آن و عوامل زمانی مربوط به آن را به صورت خودکار تشخیص می دهد و بر اساس آن رنگ و میزان نور ورودی را تنظیم خواهد کرد.

موبایل سامسونگ گلکسی نوت 9

موبایل سامسونگ نوت 9 در چهار رنگ مشکی، بنفش ارغوانی، مسی متالیک با قلم S Pen هم رنگ (البته لازم به ذکر رنگ آبی موبایل نوت 9 دارای قلم زرد رنگ می باشد) به زودی راهی بازار موبایل ایران می شود و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا گوشی های سامسنوگ از نظر کارایی بی نظیرند قیمت موبایل های نوت 9 و A9 کی اعلام میشه؟ مطمئنا با قابلیت هایی که دارند قیمتشون خیلی باید گرون باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا