قطعات کامپیوتر

فروش کیس کامپیوتر لیان لی TU150 هم اکنون در بازار آی تی

شرکت Lian Li یکی از تولیدکنندگان قطعات جانبی کامیپوتر است، و با تولید کیس کامپیوتر توانست برند خود را در بازارهای جهانی مشهور کند. اکنون این شرکت یکی دیگر از جدیدترین کیس های خود را با نام TU150 معرفی کرده است؛ این محصول با داشتن ویژگی و قابلیت های جدید برای بسیاری از کاربران جالب و کارآمد خواهد بود.

کیس کامپیوتر لیاین لی tu150

لیست قیمت کیس کامپیوتر

کمپانی لیان لی برای راحتی در حمل و نقل، در قسمت بالایی کیس TU150 دسته کوچکی را قرار داده است، که کاربر در زمان جابه جایی می تواند از آن استفاده کند؛ البته این دسته به صورت تاشونده طراحی شده تا نمای ظاهری کیس حفظ شود، جنس بدنه TU150 نیز حاصل ترکیب شیشیه و آلومینیوم بوده که سبب جذابیت ظاهری آن شده است؛ به طوری که یک طرف از آن کاملا از جنس شیشه می باشد.

ویژگی های جالب و جدید کیس کامپیوتر لیان لی TU150 :

در واقع بافت شیشه ای کیس TU150 سبب می شود تا قطعات سخت افزاری درون آن را به راحتی به دیگران نشان دهید، علاوه بر این پنل بالایی این کیس کامپیوتر به صورتی طراحی شده است که سبب نظم دهی به کابل ها می شود و از پیچدگی آنها جلوگیری خواهد کرد.

فروش کیس کامپیوتر لیاین لی tu150

کیس TU150 برای طرفداران مدل ‌های Mini-IT تجربه بهتری را فراهم می کند، چرا که TU150 یک کیس حرفه ای با فرم فاکتور کوچک است. این محصول مانند تمام کیس های حرفه ای بازار قطعات کامپیوتر به تمام پورت های ورودی، خروجی بهره مند بوده و دارای دو عدد USB 3.0، یک عدد پورت تایپ سی و کانکتورهای صدای HD مجهز شده است، همچنین برای مدیریت گرما، کیس TU150 از تمام سیستم ‌ها خنک کننده نیز پشتیبانی خواهد کرد.

ویژگی کیس کامپیوتر لیاین لی tu150

در واقع وجود عمق 375 میلیمتری و عرض 203 میلیمتری سبب می شود، دو عدد فن 120mm را به راحتی درون کیس TU150 قرار دهید، چیدمان فن ها نیز به طوری می باشد، که تهویه مناسب هوا در درون کیس به خوبی انجام خواهد شد. علاوه بر این می توانید دو فن دیگر را در زیر کارت گرافیک نصب کنید تا دمای گرافیک هم متعادل شود.

قیمت کیس کامپیوتر لیاین لی tu150

لازم به ذکر است کیس کامپیوتر TU150 لیان لی به 3 عدد اسلات قابل جدا سازی نیز بهره مند شده است، که می‌ توانید کارت گرافیک‌ هایی به طول و عرض 320 در 165 میلیمتر را در آن قرار دهید. قسمت ذخیره سازی نیز شامل دو جایگاه برای حافظه اس اس دی و یک جایگاه برای هارد می باشد. کیس کامپیوتر لیان لی TU150 هم اکنون در دو رنگ مشکی و نقره‌ای در بازار قطعات کامپیوتر موجود می باشد و علاقمندان می توانند این کیس جدید Lian Li را با قیمت 109.99 دلار خریداری نمایند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا