قطعات کامپیوتر

آل این وان لنوو ThinkSmart Hub 500 ویژه همایش و کنفرانس ها

شرکت لنوو جدیدترین آل این وان خود را به گونه ای طراحی کرده که می تواند یکی از مناسب ترین کامپیوترها برای سیمنار و اتاق های کنفرانس باشد علاوه بر این صفحه نمایشآل این وان ThinkSmart Hub 500 با قابلیت چرخش 360 درجه نمایش تصویر را برای حضاران راحت تر می نماید. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

آل این وان لنوو ThinkSmart Hub 500

لیست قیمت آل این وان

کمپانی لنوو جدیدترین کامپیوتر آل این وان ThinkSmart Hub 500 را در طی همایش Microsoft Ignite معرفی و رونمایی کرد. این کامپیوتر در حقیقت یک All-In-One حرفه ای به شمار می آید چرا که هدف اصلی طراحی آل این وان ThinkSmart Hub 500 نظم دادن به اتاق کنفرانس و همایش ها خواهد بود به طوری که طراحی و اندازه مناسب این کامپیوتر و زاویه قرار گیری مانیتور آن مانع از ارتباط دیداری میان دو شخص می شود.

آل این وان لنوو ThinkSmart Hub 500 علاوه بر مجهز بودن کلید های فیزیکی اسکایپ، دارای قابلیت های مناسبی برای کنفرانس های دیجیتالی و عمومی بوده و بدون نیاز به اتصاللپ تاپها به کابل، تصاویر افراد را به اشتراک می گذارد.

آل این وان لنوو

جدیدترین آل این وان لنوو مجهز به صفحه نمایش 11.6 اینچی با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد و از سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 10 IoT Enterprise نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این All-In-One لنوو به یک میکروفون 360 درجه و استاندارد صوتی Dolby Audio Premium بهرمند شده است.

کامپیوتر لنوو ThinkSmart Hub 500

طبق اعلام شرکت Lenovo کامپیوتر ThinkSmart Hub 500 با همکاری کمپانی مایکروسافت در حال توسعه بوده تا بتواند قابلیت های یک کامپیوتر حرفه ای را در اتاق های دیجیتال و کنفرانس داشته باشد. هم اکنون اطلاعات زیادی از سخت افزار و مشخصه های فنی این کامیپوتر منتشر نشده ولی احتمالا این آل این وان لنوو در اوایل سال 2018 راهی بازار کامپیوتر خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد آل این وان لنوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. طرح جالب آل این وان لنوو ThinkSmart Hub 500 باعث میشه فروش خوبی تو بازار کامپیوتر پیدا کنه، خبر جدید و به روزی بود لایک داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا