قطعات کامپیوتر

اسپیکر آمازون Echo با قابلیت Trove

اسپیکر آمازون Echo با قابلیتTrove شما را به روز رسانی می کند و این اسپیکر جدید و جذاب برای آن دسته از افرادی که مشغله زیادی داشته ولی می خواهند از اخبار جدید مطلع گردند محصولی بسیار مفید می باشد. آمازون برای دریافت اخبار هنگامی که در حال انجام کارهای خانه هستید، یک اسپیکر جالب ساخته است.

اسپیکر آمازون Echo

امکان جدیدی که آمازون به اسپیکر Echo اضافه کرده‌ است با نام Trove شناخته می‌ شود و به شما اجازه می‌دهد سرخط خبرها در موضوع موردعلاقه خود را دریافت کنید.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکر آمازون Echo

آیا می‌ خواهید آخرین گزارش‌ های سیاسی را دریافت کنید؟ فقط بلند آن را بگویید، حتی نیازی به نگاه‌ کردن به گوشی خود نیز ندارید. البته،اسپیکر آمازون Echo شرح و تفسیر اخبار را نمی‌ خواند، اما می‌ توانید برای مواقعی که وقت کافی ندارید یا دستتان بند است، از او بخواهید تا سرخط خبرها را برایتان بخواند!

اسپیکر آمازون Echo

اسپیکرآمازون Echo سرخط خبرها را برایتان می ‌خواند اگر شما از Echo برای بروز ماندن استفاده می‌کنید، این آپدیت خوبی برا‌یتان است. شما کنترل خوبی بر روی این محصول خواهید داشت. برای مثال زمانی که چندین هشدار در حال اجراست، می‌توانید یکسری هشدارهای مخصوص را غیرفعال کنید (بگویید، Weekend alarm). به عبارت دیگر، این گجت دقیقا زمانی به درد شما می‌خورد که می‌ خواهید چندین وعده غذایی تهیه کنید یا به یک خواب آخر هفته بروید.

لیست قیمت اسپیکر

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام
    این اسپیکر طراحی خیلی خوبی داره و من فکر می کنم که حتما هم این اسپیکر باید کیفیت خوبی داشته باشه به خصوص اینکه این اسپیکر ساخت شرکت آمازون هستش و این شرکت هم محصول بد روانه بازار نمی کنه و من اگه این محصول رو پیدا کنم حتما می خرمش.

  2. با سلام
    اسپیکر آمازون Echo با قابلیت Trove شما را به روز رسانی می کند و این اسپیکر جدید و جذاب برای آن دسته از افرادی که مشغله زیادی داشته ولی می خواهند از اخبار جدید مطلع گردند محصولی بسیار مفید می باشد. آمازون برای دریافت اخبار هنگامی که در حال انجام کارهای خانه هستید، یک اسپیکر جالب ساخته است.

  3. سلام
    ین اسپیکر آمازون Echo دارای ظاهری زیباست و در دست جا میشه و حمل این اسپیکر راحته علاوه بر این با قابلیت Trove میشه جوری این اپیکر رو تعیین کرد که با موضوعات مورد علاقه ما خبر بده که این قابیلیت واقعا قابلیت خوبیه و مطمعنن استقبال زیادی از این نوع اسپیکر ها خواهد شد

  4. چه امکانات جالبی همینجور داره وارد بازار می شه به خصوص اسپیکر اکو امازون که با حرف زدن می تونی گجت های کوشی موبایل رو مدیریت کنی. اوایل استفاده از دست می شد بعضی کار ها رو کرد حالا با حرف زدن فکر کنم بعد از چند مدت یه چیزی می ذارن رو سرت بعد که به هر چی فکر کنی انجام میشه توسط گجت ها. فکر کنم تو ای تی بازار این پدیده رو یه روزی ببینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا