قطعات کامپیوتر

اسپیکر بی سیم میزو Gravity تحولی در دنیای صوت

اسپیکر بی سیم میزو Gravity تحولی در دنیای صوت می باشد و کاربران می توانند با استفاده از اپلیکشن مخصوص Gravity گوشی موبایل خود را به این اسپیکر متصل نمایند و آهنگ های مورد علایقه را گوش کنند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکربی سیم میزو Gravity

شرکت Meizu علاوه بر تولید گوشی های هوشمند، در ساخت تجهیزات صوتی نیز فعالیت دارد. این کمپانی به تازگی یک بلند گوی زیبا به نام Gravity معرفی کرده که به صورت بی سیم به گوشی موبایل ‌هوشمند متصل می ‌شود. این محصول کیفیت ساخت بالایی دارد و بسیار زیبا طراحی شده است.

کمپانی Meizu در چند سال اخیر همواره یک شرکت رو به رشد بوده است. در سال 2014 این کمپانی 4.4 میلیون تلفن ‌هوشمند فروخت و در سال 2015  نیز موفق به فروش 20.5  میلیون گوشی ‌هوشمند شد. با توجه به این آمار، رشد شرکت یاد شده به خوبی مشخص می‌ شود و باید منتظر ماند تا ببینیم در پایان سال جاری وضعیت فروش این کمپانی چگونه خواهد شد. Meizu در سال 2016  تاکنون 3 گوشی ‌هوشمند جدید فروخته که از جمله آنها می‌ توان به پرچمدار این کمپانی یعنی Pro 6 اشاره کرد. شرکت مورد بحث همچنین در زمینه تجهیزات صوتی نیز فعال است و پیش‌تر محصولاتی مانند هدفون HD50 را معرفی کرده که بنا به بررسی ‌هایی که سایت ‌های مختلف روی آن انجام داده‌اند، بسیار خوب ارزیابی شده و علاوه بر این، Meizu تولید پخش کننده‌ های MP3 را نیز آغاز کرده است.

اسپیکربی سیم میزو Gravity

در ساخت این بلندگو یک منشور نیز بکار رفته که باعث شده Gravity به صورت شناور در هوا به نظر بیاید. این اسپیکر همچنین مجهز به یک نمایشگر است که تمامی اطلاعات مورد نیاز و ضروری را به شما نشان خواهد داد. Meizu و Dirac در زمینه مهندسی آکوستیک تجربه‌ ای 20 ساله دارند و به همین دلیل انتظار می‌ رود علی ‌رغم کوچک بودن این دستگاه، کیفیت صدای خروجی آن خوب باشد.

اسپیکربی سیم میزو Gravity

دو شرکت مورد اشاره اسپیکرهایی سفارشی‌ را مخصوص Gravity تولید کرده ‌اند و از یک لایه رزونانس دو گانه به منظور تولید صدای خروجی بیشتر با فرکانس کمتر، بهره گرفته‌ اند. تقویت کننده (amplifier) این محصول، ساخت شرکت معروف Texas Instruments یا به اختصار TI است و Meizu از جدید ترین نسل سری 5 چیپ‌ های ارائه شده توسط TI در تولید این اسپیکر استفاده کرده است.

اسپیکربی سیم میزو Gravity

اسپیکر Gravity از جنس آلومینیوم و شیشه‌ ی آکریلی ساخته شده که در نتیجه باعث کاهش وزن نهایی دستگاه و نیز مقاومت بالای آن شده است. علاوه بر این Meizu از فیبر پلی‌ استر هم در این محصول استفاده کرده که باعث شده Gravity یک محصول رده بالا محسوب شده و نیز ضد گرد و غبار باشد.

لیست قیمت اسپیکر

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر بی سیم میزوبرای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام،اسپیکرهای بی سیم هم به خاطر نوع طراحی اش طرفدارای خاص خودش را دارد،اسپیکر بی سیم میزو Gravity هم یکی از این نمونه هاست،اسپیکر Gravity از جنس آلومینیوم و شیشه‌ ی آکریلی ساخته شده که در نتیجه باعث کاهش وزن نهایی دستگاه و نیز مقاومت بالای آن شده است. با تشکر از سایت خوب آی تی بازار.

  2. با سلام
    اسپیکر بی سیم میزو Gravity تحولی در دنیای صوت می باشد و کاربران می توانند با استفاده از اپلیکشن مخصوص Gravity گوشی موبایل خود را به این اسپیکر متصل نمایند و آهنگ های مورد علایقه را گوش کنند.

  3. اسپیکر بی سیم میزو Gravity دارای ظاهر بسیار زیباست وبا منشوری که در ان بکار رفته است ان را شناور در هوا نشان میدهد.نمایشگراطلاعات ان فوق العادست.ویزگی مهم یک اسپیکرقدرت پخش ان است که این مدل قدرت پخش نسبتا خوبی دارد. در کل من بخاطر خریدم از ای تی بازار بسیار راضیم وکمال تشکر را از انها دارم.

  4. سلام من خیلی وقت دنبال یه همچین اسپیکر وایرلسی بودم که به گوشی موبایل متصل بشه که خوشبختانه امروز تو سایت شما خبرشو دیدم…ممنونم از خبر خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا