قطعات کامپیوتر

اسپیکر سونی Glass Sound اسپیکری با کارایی یک لامپ

اسپیکر سونی Glass Sound اسپیکری با کارایی یک لامپ می باشد که کمپانی سونی به تازگی این Speaker را با قیمتی گران معرفی کرد همچنین این محصول جدید از بلوتوث LDAC نیز پشتیبانی می کند تا بتواند صدای بهتری را برایتان پخش کند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکرسونی Glass Sound

اگر به دنبال اسپیکری بوده اید که همزمان نقش یک لامپ یا ابزار تزئینی را هم برایتان ایفا کند و کاربرد هایی بیشتر از پخش صدا در طبیعت گردی هایتان داشته باشد، باید بگوییم که سونی از این نیاز شما باخبر است و در همین راستا محصولی به نام Glass Sound Speaker را رونمایی کرده است.

همانطور که گفته شد، کارکردهای این گجت فراتر از پخش موسیقی هستند، با این همه، برچسب قیمیتی انتخاب شده برای آن باگوشی موبایل های بسیار پیشرفته برابری می کند و در نتیجه خریدش تنها به آنهایی توصیه می شود که در وهله نخست، به چنین دستگاهی نیاز دارند ودیگر آنکه از بابت صرف هزینه هم با مشکلی روبرو نیستند.

اسپیکرسونی Glass Sound

همانطور که از نامش می توان حدس زد، Glass Sound Speaker بدنه ای از جنس شیشه دارد و به همین خاطر شاید آنطور که تصورش را می کنید، گزینه مناسبی برای حمل کردن نباشد. شمایل این دستگاه نیز بسیار شبیه به یک فانوس است و به غیر از بخش تولید کننده روشنایی آن، دو بلندگوی 5 سانتی متری برای این محصول در نظر گرفته شده که صدایی در حد میانه را تولید می کنند و درست در زیر ماژول نوری قرار دارند.

این اسپیکر سونی همچنین نوعی رادیاتور نیمه شفاف پسیو هم دارد تا به موسیقی در حال پخش خود عمق بیشتری بدهد. برای آنکه صدای تولیدی دستگاه واقعی تر به نظر بیاید، سه ستون در بدنه آن تعبیه شده اند که شیشه حول خود را می لرزانند.

اسپیکرسونی Glass Sound

در مواردی هم که صدای تولیدی توسط اسپیکر کفایت نمی کند، می توانید آن را به سیستم های دیگری نظیر Sonos  متصل نمایید تا خروجی بهتری را دریافت کنید.

اسپیکرسونی Glass Sound

این دستگاه از بلوتوث LDAC نیز پشتیبانی می کند که کیفیت صدای به مراتب بهتری را نسبت به بلوتوث معمولی برایتان به ارمغان می آورد و بدون نیاز به شارژ می تواند تا چهار ساعت کار کند و در نتیجه برای دورهمی های کوتاه بیرون از منزل گزینه مناسبی است.

لیست قیمت اسپیکر

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر سونی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    این واقعا ایده ی جالبیه که شرکت سونی روی اسپیکر هاش پیاده کرده و حتما این محصول جزو پرطرفدار ترین محصولات این شرکت خواهد بود من که شیفتش شدم و خیلی دوست دارم تا بدونم این اسپیکر چه کارایی داره امید وارم خیلی زود این محصول وارد بازار ایران بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا