موبایل

افشای مشخصات گوشی جدید مایکروسافت در بنچمارک GFXBench

افشای مشخصاتگوشی جدید مایکروسافت در بنچمارک GFXBench نشان دارد که این اسمارت فون جدید به زودی معرفی خواهد شد و یک تلفن هوشمند میان رده می باشد. پس از معرفی پرچم‌داران جدید مایکروسافت در ماه‌ قبل، به‌نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد تا سری گوشی‌های میان‌رده خود را با معرفی یک محصول تازه به‌روز نماید. این مدل جدید به‌تازگی در بنچمارک معتبر GFXBech دیده شده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

گوشی موبایل مایکروسافت

باتوجه به مشخصات‌ فنی این مدل، گوشی جدید ویندوزی مایکروسافت یک میان‌رده خواهد بود. نام این دستگاه، Quanta MTP8952 است که نشان می‌دهد یک مدل ODM یا گوشی است که به‌زودی از سوی مایکروسافت معرفی خواهد شد و فعلا در مرحله آزمایش قرار دارد.

باتوجه به اطلاعات منتشرشده،گوشی موبایلجدید مایکروسافت از یک چیپ‌ست هشت هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 615 بهره می‌برد و یک نمایشگر 4.7 اینچی Full HD، دو گیگابایت رم و تراشه‌گرافیکی آدرنو 405 را در خود جای داده است.

مشخصات گوشی موبایل مایکروسافت

هم‌چنین 16 گیگابایت حافظه‌ داخلی و یکدوربیندوم 2 مگاپیکسلی، بخش دیگری از مشخصات‌ فنی این مدل را تشکیل می‌دهند. این مدل جدید ویندوزی در تاریخ 14 اکتبر لیست شده است.البته جعلی‌ بودن مشخصات یک گوشی یا تبلت در یک بنچمارک، موضوع تازه‌ای نیست. بنابراین، بهتر است تا تایید رسمی برای معرفی این محصول منتظر ماند.

قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت همه ی دوستداران این سایت ای تی بازار . شرکت ماکروسافت گوشی هایی که تولید میکنه قابلیت های خیلی بالایی دارن و این گوشی جدید ماکروسافت با اینکه به عنوان یه گوشی میان رده به حساب می اید اما با این حال یک گوشی با قابلیت هایی مثل پردازنده ی هشت هسته ای و نمایشگر 4.7 اینچی Full HD مجهز شده که میشه گفت چیزی از بهترین گوشی های دنیا کم نداره

  2. با سلا م وخسته نباشید واقعا این گوشی این مشخصات رو داره و گاز یک چیپ‌ست هشت هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 615 بهره می‌بره و یک نمایشگر 4.7 اینچی Full HD، دو گیگابایت رم و تراشه‌گرافیکی آدرنو 405 رو داره؟ قیمت این گوشی چقنره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا