قطعات کامپیوتر

امنیت و سازگاری بالا با مادربرد های صنعتی ایسوس

امنیت و سازگاری بالا با مادربرد های صنعتی ایسوس امکان پذیر است همچنین کمپانی ایسوس به منظور اطمینان از کیفیت مادربرد های خود آزمایشاتی را انجام داده است تا کاربران زیادی را به دلیل کیفیت خوب محصولات جذب خود کند. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد های صنعتی ایسوس

شرکت ایسوس به عنوان برند برتر در تولید مادربرد، رده های متفاوت مادربرد های خود را برای مصارف مختلف با ویژگی های منحصر به فرد به آن دسته از محصولات، تولید و عرضه می کند. در جهان صنعت، دوام و اطمینان از پایداری در شرایط سخت، یکی از مهم ترین ملاک های انتخاب مادربرد است.

ایسوس هم به منظور حصول اطمینان از کیفیت این رده از محصولات، حتی در ارزان ترین مدل های خود، آزمایشاتی بسیار سخت برای بالا بردن اطمینان، سازگاری و امنیت انجام می دهد. مادربرد های تولید شده ایسوس با بیش از 1000 دستگاه دیگر سازگاری دارند و حداقل 7000 ساعت آزمایش دوام و پایداری بر روی آنها انجام می شود. به طور مثال به چند آزمایش مهممادربرد های ایسوس در روند تولید اشاره می کنیم:

آزمایشات تخصصی بر روی مادربرد صنعتی ایسوس :

آزمایش اندازه گیری حرارت

افزایش دما ریسک از کار افتادن سیستم را افزایش می دهد، بنابراین ایسوس، مادربرد های خود را در معرض آزمایش های مختلف گرمایی قرار می دهد تا یک پروفایل مخصوص هر مادربرد ساخته شود. در این صورت، مشتری می داند که چه خنک کننده ای را در چه شرایطی برای هر مادربرد نیاز دارد.

مادربرد های صنعتی ایسوس

آزمایش رطوبت و دما

اثرات دما و رطوبت برای محاسبات عملکرد در دنیای واقعی یکی از عوامل مهم به شمار می آید. به همین دلیل ایسوس مادربرد های خود را چندین بار در معرض آزمایش های دما و رطوبت قرار می دهد تا مشتریان درهنگام خرید بدانند که می توانند در هر شرایطی از آنها استفاده نمایند.

مادربرد های صنعتی ایسوس

آزمایش شوک گرمایی

ایسوس در آزمایش های خود مادربرد ها را در معرض تغییر ناگهانی گرمای محیط قرار می دهد تا نشان دهد که با هرگونه تغییر محیطی، حتی اگر ناگهانی باشد، سازگار هستند.

مادربرد های صنعتی ایسوس

آزمایش آکوستیک

میزان نویز تمامی مادربرد های ایسوس در محیط آزمایشگاه سنجیده می شود تا میزان صدای مزاحم آنها به حداقل کاسته شود و این به معنی محیط آرامتر و بی صداتر برای کار است.

مادربرد های صنعتی ایسوس

آزمایش سقوط

این یک حقیقت است که قطعات در طول عمر خود ممکن است چندین بار به زمین بیافتند. به همین دلیل ایسوس هم خود قطعات و هم بسته بندی آنها را در معرض آزمایش سقوط قرار می دهد، تا مطمئن شود که در شرایط خاص دوام خواهند آورد.

مادربرد های صنعتی ایسوس

آزمایش لرزش در حالت خاموش

یکی از مشکلات باربری و حمل و نقل محصولات سخت افزاری، لرزش هایی است که در هنگام جابجایی به کالا ها وارد می شود. ایسوس مادربرد های خود را حتی برای این شرایط نیز آزمایش می کند تا در هنگام حمل و نقل آسیبی به آنها وارد نشود.

مادربرد های صنعتی ایسوس

آزمایش شوک در حالت خاموش

ایسوس بر رویمادربردهای خود هرگونه آزمایشی را انجام می دهد تا مطمئن شود، چه در هنگام جابجایی به دست انسان و چه در حمل با وسایط نقلیه، اتفاقی برای مادربرد نمی افتد.

مادربرد های صنعتی ایسوس

لیست قیمت مادربرد

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آزمایش های خوبی کمپانی ایسوس واسه مادربرد هاش در نظر گرفته و واقعا هم مادربردهای ایسوس از نظر کارایی بی نظیرن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا