موبایل

اولین اسپیکر گوشی موبایل اپل آیفون وارد بازار شد

کمپانیPioneerاسپیکر جیبی جالبی را برای آیفون های اپل طراحی کرده است،اسپیکر پایونیر Rayz Rally از طریق پورت لایتنینگ به موبایل آیفون تان متصل می شود و از باتری موبایل تان استفاده خواهد کرد این Speaker کوچک و کارآمد در رنگ های مختلف با قیمت اعلام شده به فروش می رسد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکر گوشی موبایل پایونیر رِیز رالی

لیست قیمت لوازم جانبی گوشی موبایل

شرکت Pioneer اسپیکر جیبی جدیدی با نام رِیز رالی Rayz Rally معرفی کرد که قابلیت پخش تماس ‌های ورودی گوشی آیفون را دارد. اسپیکر موبایل رِیز رالی از طریق پورت لایتنینگ به آیفون متصل می ‌شود و برای پخش آهنگ و تماس‌ ها نیازی به باتری جداگانه ندارد همچنین این کمپانی سعی در معرفی این اسپیکر جدید به عنوان راه ‌کاری برای تبدیل آیفون به یک اسپیکر مخصوص کنفرانس به جای اسپیکر موجود روی خود آیفون در محیط ‌های پر سر و صدا دارد.

اسپیکر گوشی موبایل پایونیر رِیز رالی

قبل از موبایل اپل آیفون 7 امکان اتصال آیفون توسط یک پورت AUX به اسپیکر‌ های متنوع وجود داشت. ولی پس از حذف پورت 3.5 میلی ‌متری در آیفون تنها راه اتصال با پورت لایتنینگ بود. سایر اسپیکر‌های مخصوص کنفرانس به منبع تغذیه‌ی جداگانه احتیاج دارند و به بلوتوث گوشی موبایل متصل می‌ شوند که همواره به خوبی یک کابل برای اتصال عمل نمی‌ کند.

اسپیکر گوشی موبایل پایونیر رِیز رالی

اسپیکرگوشی موبایلپایونیر رِیز رالی به سادگی توسط پورت لایتنینگ به آیفون متصل می‌ شود و یک ورودی لایتنینگ مجزا هم در انتهای خود دارد که بتوان هنگام استفاده از آن، گوشی موبایل اپل آیفون را هم شارژ کرد. علاوه بر این اسپیکر رِیز رالی یک دکمه‌ی هوشمند هم در بالای خود جا داده است که برای قطع و یا پخش تماس و آهنگ قابل استفاده می باشد.

کمپانی پایونیر همچنین ادعا کرده است که رِیز رالی به عنوان یک اسپیکر usb هم می‌ تواند به مک یا کامپیوتر شخصی متصل شود. برای این کار کافی است یک کابل usb را به پورت ورودی لایتنینگ موجود در اسپیکر وصل کنید. اسپیکر رِیز رالی همچنین در آینده توسط یک اپلیکیشن ios قابلیت ‌های جدیدی ارائه می‌ دهد.

اسپیکر گوشی موبایل پایونیر رِیز رالی

از نظر کیفیت صدا نیز با توجه به تبلیغات شرکت پایونیر که صرفا روی قابلیت کنفرانس این اسپیکر تمرکز کرده است تا کیفیت صدای آن از این حد فراتر نرود. شرکت Pioneer اشاره‌ای به وضوح صدای این اسپیکر نکرده‌ است، پس بهتر است اگر از بلندگو آیفون ‌تان زیاد استفاده می ‌کنید به فکر خرید این Speaker باشید. لازم به ذکر است کمپانی Pioneer اسپیکر رِیز رالی را فعلا در سه رنگ مختلف مشکی، سفید و خاکستری و با قیمت 99/95 دلار عرضه خواهد کرد ولی قرار است این محصول از این ماه در سایت آمازون و اپل به فروش برسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر پایونیر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. من حتما این اسپیکر مخصوص گوشی آیفون رو خرید میکنم سایت دبجی کالا رو دیدم اسپیکر آیفون ریزرالی اپل رو نداشت قیمت اسپیکر آیفونی چنده؟

  2. چقدر جالبه اسپیکر ریز رالی واقعا آیفون های اپل به همچین اسپیکری نیاز داشتند لااااایک به پایونیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا