ماینینگ

وضعیت بازار ارز دیجیتال در روزهای رشد بیت کوین

در این مطلب قصد داریم تا در مورد وضعیت بازار ارز دیجیتال در روز های رشد بیت کوین صحبت کنیم. بعد از ماه ها انتظار، بالاخره بیت کوین مسیر صعودی خود را در پیش گرفت. همانطور که مشخص است باقی آلت کوین ها هم از وضعیت بیت کوین تبعیت کردند. بیت کوین توانست مرز 50 هزار دلار را بشکند. اولین حمایت جدید برای بیت کوین هم حدود 49.200 دلار در نظر گرفته شده است.

اما همچنان اکثر فعالان حوزه ارز دیجیتال به این نکته باور دارند که صعود این ارز آغاز شده است. با توجه به کاهش هیجانات منفی در بازار، به نظر می رسد اولین مقاومت جدی این ارز هم در نقطه 51.200 دلار خواهد بود. در این روزها برخی از ارزها هم مسیر و هم میزان با بیت کوین رشد کرده اند و گویا برخی از ارزها از این روند جا مانده اند.

وضعیت خوب بازار کریپتو در روزهای اخیر

لیست قیمت کیف پول ارز دیجیتال

اتریوم هم مقاومت جدی خود را همسو با بیت کوین شکست

در روزهای جذاب بازار ارز دیجیتال، اتریوم هم توانست بالاخره مقاومت جدی خود را در نقطه 3300 دلار بشکند. هرچند پیش از صعود بیت کوین، اتریوم روند صعودی خود را آغاز کرده بود. هرچند احتمال رشد اتریوم هم بسیار بالا فرض می شود، اما اولین نقطه حمایتی برای این کوین با ارزش محدوده 3200 دلار و نقطه مقاومت آن 3400 دلار در نظر گرفته می شود.

در این میان BNB هم رشد مطلوبی را تجربه کرد و این سه ارز اول جدول کوین های اصلی، توانستند رشد خوبی را ظرف 48 ساعت تجربه کنند. بی ان بی که ارز رسمی توسط صرافی Binance است یکی از جذاب ترین و معتبر ترین ارزها محسوب می شود. اکثر هولدرها از این ارز در کیف پول ارز دیجیتال خود دارند.

اتریوم هم مقاومت جدی خود را همسو با بیت کوین شکست

صعود چشمگیر آلت کوین ها در کنار ارزهای اصلی

همانطور که گفته شد نوسانات مثبت بازار تمامی ارزها را تکان داد. اما در این میان برخی از ارزها رشد بیشتری را تجربه کردند. یکی از این ارزها کاردانو یا ADA بود و توانست رشد بیشتری نسبت به ارزهای دیجیتال دیگر به دست بیاورد. کاردانو در حال حاضر در جایگاه چهارم معتبرترین ارزهای دیجیتال در بازار قرار دارد. دوج کوین هم از این مسیر جا نماند اما رشد منطقی را در پیش گرفت. درست مثل ریپل. در این میان یونی سوآپ، پولکادات و چین لینک هم رشدهای خوبی را در کنار دیگر ارزها داشتند.

صعود چشمگیر آلت کوین ها در کنار ارزهای اصلی

از ماه می و سقوط شدید و ناگهانی بیت کوین این اولین بار است که بازار تا این محدوده بالا آمده است. با این وجود خیلی از پلتفرم های معتبر پرداخت آنلاین این ارز را به درگاه های پرداختی  خود اضافه کرده اند. بازیابی هش ریت بیت کوین پس از ممنوعیت اخیر استخراج ارزهای دیجیتال در چندین استان چین یکی از دلایل بازگشت قیمت بیت کوین در کنار کاهش هیجانات فروش عنوان شده است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا