کنسول بازی

بازی ارباب حلقه ها به زودی به بازار خواهد آمد

به تازگی ویدئویی منتشر شده است از بازی کامپیوتری ارباب حلقه ها، که به زودی به بازار بازی ها وارد خواهد شد. مدتی است که کمپانی های ساخت بازی های کامپیوتری به شخصیت های محبوب در بازی ها اکتفا نکرده اند و از کاراکترهای معروفی که در فیلم های بزرگ ایفای نقش کرده اند هم در بازی های رایانه ای استفاده می کنند. بعد از ورود بازی هری پاتر به دنیای گسترده بازی ها، حالا شاهد ورود شخصیت های ارباب حلقه ها نیز به این عرصه هستیم. بازی ارباب حلقه ها، گالوم با نام کامل The Lord of the Rings: Gollum منتشر خواهد شد و استودیوی دیدلیک اینترتینمنت Daedalic Entertainment طراحی و ساخت آن را به عهده داشته است.

داستان بازی ارباب حلقه ها

لیست قیمت بازی کامپیوتری

داستان بازی ارباب حلقه ها

بازی گالوم در واقع روایت زندگی این شخصیت محبوب پیش از اتفاقات مجموعه ارباب حلقه ها است و در دورانی اتفاق می افتد که او فقط یک حلقه داشت. در تریلری که از این بازی منتشر شده است شخصیت اصلی بازی و محیط اطراف او برای لحظاتی به تصویر در می آید. در این تریلر نشان داده می شود که این بازی مهیج، ترسناک و خطرناک است. هر چند هنوز از فضای گیمی و نحوه بازی آن در این تریلر چیزی مشاهده نمی شود ولی به نظر می رسد به زودی شاهد رونمایی بازی به صورت کامل خواهیم بود.

بازی جدید ارباب حلقه ها برای کنسول های بازی

بازی جدید The Lord of The Rings برای کنسول های بازی

بازی گالوم ارباب حلقه ها در ماه مارس 2019 به صورت رسمی تایید شده بود و حالا تریلر آن رونمایی شده و در نهایت تا چند ماه آینده ما شاهد رونمایی آن خواهیم بود. این طور که گفته می شود تاریخ عرضه این بازی کامپیوتری به صورت قطعی، اوایل 2021 است اما پیش بینی می شود که زودتر هم به بازار بیاید. این بازی قابل نصب و اجرا بر روی کامپیوتر های شخصی، ایکس باکس و پلی استیشن خواهد بود ما باید دید منظور ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 فقط این بازی را اجرا می کنند یا کنسول بازی مدل قدیمی تر هم می توانند پذیرای بازی ارباب حلقه ها باشند. هر چند هنوز اطلاعات خاصی از گیم پلی این بازی منتشر نشده است اما همانطور که در تریلر این بازی نشان داده می شود این بازی، گیمر را تشویق می کند بدون مبارزه مستقیم و از طریق عناصر دیگری مثل پنهان شدن و مخفی کاری بازی را پیش ببرید. چون به هر حال این بازی برگرفته از شخصیت گالوم در فیلم ارباب حلقه ها می باشد. ظاهرا گیمر باید آیتم های مختلفی را در طول بازی جمع کند و با آنها تجهیزات پیشرفته تری بسازد تا برای پیشبرد بازی از آنها استفاده کند. بر اساس گزارش استودیوی سازنده در طول بازی همراهانی هم خواهد داشت که به احتمال زیاد از دیگر کاراکترهای فیلم خواهند بود. باید دید بازی ارباب حلقه ها نیز به اندازه فیلمش به محبوبیت می رسد یا خیر!

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. وایی خداروشکر، عاشق فیلم ارباب حلقه ها هستم، بازیش باید عالی باشه و ای کاش زودتر بیاد بازی کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا