نرم افزار

بهترین آنتی ویروس های 2020 کارآمد و قدرتمند

دنیای نرم افزار های آنتی ویروس، دنیای متنوعی است، اما واقعا کدام یک از آنها می تواند بهترین کاربرد را برای ما داشته باشد. با توجه به دنیای نا امن مدرن برای کامپیوترها و برنامه های کامپیوتری، داشتن یک آنتی ویروس بر روی سیستم های ما جهت محافظت از داده ها و اطلاعاتمان، ضروری است. در واقع جرائم سایبری سال به سال در حال افزایش است؛ به این معنی که محافظت از گجت ها و برنامه های ما یک الزام محسوب می شود، چه این آنتی ویروس ها رایگان در اختیار ما قرار بگیرند یا آنها را خریداری کنیم.ممکن است نام تعداد زیادی از این آنتی ویروس ها به گوش ما خورده باشد، یا سابقه استفاده از بعضی از آنها را داشته باشیم. اما واقعا کدام یک از این آنتی ویروس ها می توانند محافظت لازم و کافی را از سیستم های ما داشته باشند؟

ویروس در کامیپوتر

لیست قیمت آنتی ویروس

همان طور که بدافزارها و ویروس ها با سرعت در حال گسترش هستند، به همان نسبت شرکت های تولید کننده آنتی ویروس ها هم در حال ارتقاء و به روزرسانی محصولات خود هستند و رقابت در این زمینه هم مثل سایر محصولات کامپیوتری در حال گسترش است. آنتی ویروس های زیر نیز به عنوان بهترین آنتی ویروس های سال 2020 معرفی شده اند.

آنتی ویروس ESET بی نظیر در عمل :

یکی از پرکاربردترین آنتی ویروس ها در ایران ESET است. آنتی ویروس ایست برای ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، و تا 5 سیستم را هم پشتیبانی می کند. یکی از بهترین آنتی ویروس های رایگان برای دانلود ESET است که در سراسر جهان طرفدار دارد.

آنتی ویروس eset بی نظیر در عمل

پشتیبانی آنتی ویروس Kaspersky از 5 سیستم :

 آنتی ویروس کسپرسکی که در ایران کاربرد بالایی دارد، فقط قابل نصب بر روی سیستم های ویندوزی است و تا 5 سیستم را هم پشتیبانی می کند.

پشتیبانی آنتی ویروس کسپرسکی از 5 سیستم

آنتی ویروس نورتون رقیب جدی NOD32 و Kaspersky :

قابلیت استفاده بر روی سیستم عامل های ویندوز و مک و قابل نصب بر روی یک سیستم است. این آنتی ویروس قدرتمند رقیب اصلی NOD32 و Kaspersky است و جزء برترین ها در سطح جهان محسوب می شود. نسخه های جدید Norton با استفاده از پردازنده هایی که بهینه سازی شده اند، در مقابل نسخه های قبلی بسیار عملکرد بهتری داشته و با نصب آن به هیچ وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود.

آنتی ویروس نورتون

آنتی ویروس Bitdefender مناسب ویندوز و مک :

به محض شنیدن نام آنتی ویروس اکثرا نام Bitdefender را به یاد خواهند آورد. یکی از شناخته شده ترین آنتی ویروس های مطرح در جهان که قابل استفاده برای ویندوز و مک می باشد. قابلیت پشتیبانی تا 10 سیستم را هم دارد و از قدرت محافظت بالایی هم برخوردار است. آنتی ویروس بیت دیفندر در دو نسخه رایگان و تجاری عرضه می شود. آنتی ویروس بیت دیفندر در سه رده بندی عرضه می شود که به شرح زیر می باشد :

آنتی ویروس بیت دیفندر مناسب ویندوز و مک

آنتی ویروس Trend Micro مناسب سیستم های شبکه ای :

آنتی ویروس ترند میکرو قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز و پشتیبانی از یک سیستم است، این آنتی ویروس برای سیستم های شبکه ای همچون سرورهای بانک ها که نیاز به امنیت بسیار بالایی دارند مناسب می باشد.

آنتی ویروس ترند میکرو مناسب سیستم های شبکه

آنتی ویروس Webroot قدرتمند و حرفه ای :

این نرم افزار که با نام Webroot SecureAnywhere Antivirus شناخته می شود، قابلیت نصب بر روی سیستم ویندوز و مک و قابلیت پشتیبانی 3 سیستم را دارا است.

آنتی ویروس webroot

آنتی ویروس Avast با قابلیت پشتیبانی از 10 سیستم :

کاربرد Avast برای سیستم عامل های ویندوز، مک، اندروید و iOS است و ماکزیمم سیستم هایی که می تواند پشتیبانی کند 10 سیستم است.

آنتی ویروس 2020 avast

آنتی ویروس Sophos Home :

آنتی ویروس Sophos Home قابلیت نصب بر روی ویندوز و مک می باشد و تا 10 سیستم را هم پشتیبانی می کند.

آنتی ویروس sophoshome

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من از آنتی ویروس NOD32 برای لپ تاپ استفاده م یکنم خیلی خووب قدرتمند من وقعا از عملکردش راضی ام چون نوت بوک من واقعا تا الان ویروسی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا