راهنمای خریدراهنمای خرید گوشی موبایل

بهترین ایرپادهای 2023 برای خرید

در دو تا سه سال اخیر زیاد پیش آمده است که کاربران دنبال ایرباد بگردند، ولی ندانند که باید از کدام محصول استفاده کنند. با تنوع زیاد بازار، این مسئله سخت تر نیز شده است. ما محبوب ترین هدفون های سال 2023 را به صورت فهرست درآورده ایم و مقایسه ای هم انجام داده ایم که در صورت تمایل به خرید هدفون مورد نظر، دچار مشکل نشوید. در کمال تعجب باید گفت که شماره ی 1 این فهرست که از نظر کیفیت صدا، سهولت استفاده، طراحی و عمر باتری بهتر عمل کرده است، شرکت معروف اپل یا سامسونگ نیست.

محبوب ترین ایرباد سال 2023

همه هدفون های بلوتوث بیسیم یکسان ساخته نمیشوند. هزاران برند در بازار وجود دارد که از نظر قیمت، کیفیت صدا، عمر باتری و سایر ویژگی ها متفاوت هستند. جدیدترین ایربادهای عرضه شده به بازار Gear Airbuds Pro نام دارند و با هزاران نظر مثبت کاربران، توانسته اند که قلب مصرف کنندگان سراسر دنیا را به دست بیاورند. یک هدفون بی سیم است که به راحتی در گوش قرار میگیرد، در مقابل آب مقاوم است، کنترل لمسی هوشمند و از همه بهتر، استریوی بیسیم واقعی دارد.

طراحی ایربادهای Gear Airbuds Pro

طراحی Gear Airbuds Pro با هدفون های دیگر فرق دارد. این را وقتی دو هدفون را کنار هم قرار بدهید، کاملاً متوجه میشوید. وقتی ایرباد در گوش قرار میگیرد و از غضروف گوش بیرون نمیزند. این در صورتی است ک هدفون های دیگر اینطور نیستند. همچنین جعبه ی شارژر طوری طراحی شده است که نقش یک پاور بانک را نیز دارد که خیلی آن را خاص میکند. وقتی در گوش قرار میگیرند هم خش خش نمیکنند.

طراحی ایربادهای Gear Airbuds Pro
طراحی ایربادهای Gear Airbuds Pro

به راحتی با بلوتوث به گوشی هوشمند وصل میشوند و اصلاً مشکلی در این رابطه وجود ندارد. ایربادها طوری صدای اطراف را خفه میکنند که حتی اگر داخل گوشتان باشد و بشکنی بزنید، فقط یک صدای خفیف می آید. این هدفون ها از نظر کیفیت صدا چنان حیرت آور هستند که تجربه شنیداری جدیدی را برایتان رقم میزنند. صدای واضح، شفاف، عمیق و شدت دار است و شاید هیچوقت چنین کیفیت صدایی را تجربه نکرده باشید.

برای پاسخ تماس، فقط کافی است که آرام به کنار Gear Airbuds Pro ضربه بزنید تا تماس برقرار شود. صدای تماس اندازه ی وقتی که به بلندگو وصل شود، واضح است. به طوری که انگار شخص تماس گیرنده کنارتان ایستاده است. اگر برای ورزش و به خصوص دویدن استفاده اش میکنید، اصلاً جای نگرانی نیست، زیرا نه باعث تحریک و درد گوش میشود و نه مجبورید مدام تنظیمش کنید. باتری ایربادهای معمولی بعد از 2.5 ساعت تمام میشوند، ولی باتری Gear Airbuds Pro به راحتی میشود گفت که 2 برابر آن ها است و جعبه ی شارژرش را هم دارد.

کیفیت صدای Gear Airbuds Pro
کیفیت صدای Gear Airbuds Pro

مشکلات Gear Airbuds Pro

یکی از مشکلات Gear Airbbuds Pro این است که آنقدر محبوب شده است که شرکت به سختی میتواند تقاضا را تأمین کند. از طرفی برندهای چینی خیلی راحت از روی آن کپی کرده اند و ورژن تقلبی آن در بازار زیاد شده است. برای پایین نگه داشتن قیمت ها هم، فقط به صورت آنلاین از وب سایت رسمی فروش میروند و 30 روز ضمانت برگشت پول را دارند. قیمت آن در حال حاضر 138 دلار است.

بررسی ایرپاد اپل

هدفون بیسیم اپل، Apple Airpod Pro یک هدفون عالی با کیفیت خوب است. هنوز به دلیل بعضی از مشکلات جزئی، بهترین هدفون محسوب نمیشود، ولی با به روز رسانی هایی که هر روزه انجام میشود، تا سال ها در فهرست برترین هدفون ها خواهند ماند. البته عمر باتری هنوز جای بررسی دارد.

طراحی Apple Airpod pro
طراحی Apple Airpod pro

طراحی Apple Airpod pro

طراحی Apple Airpod Pro کوچک و ساده است و راحت در گوش جا میشود و هیچ صدایی درز نمیکند، ولی هرازگاهی باید آن ها را تنظیم کنید. یکی از ویژگی های خوبشان این است که آنقدر سبک هستند، گاهی فراموش میکنید که چیزی داخل گوشتان دارید. البته مشکلی هم در این مورد وجود دارد که اگر گمشان کنید، اصلاً متوجه نخواهید شد. کیفیت صدا در کمال تعجب و نسبت به قیمت، بهترین نیست. خوب است، ولی بهترین محسوب نمیشود. صدا آنقدرها که باید عمق ندارد. کار خاصی هم در این مورد نمیتوان انجام داد، چون حالت سفارشی کردن EQ وجود ندارد.

یکی از بهترین ویژگی های ایرپاد، حذف خارق العاده ی نویز است. یکی از موثرترین حالت های حذف صدای اطراف را دارد و اپل در طراحی این قسمت کارش را به نحو احسن انجام داده است. اما در بخش ضبط صدا آن‌قدرها خوب عمل نمیکند. تنها نقص باقی مانده از Airpods Pro به جز عمر باتری، میکروفونی است که ضبط صدای واضحی را که از آن انتظار داریم، ارائه نمیدهد. حتی اگر در یک اتاق پرسروصدا باشید، نویز گرفته میشود، اما در یک اتاق ساکت به زور میتوانید یک صدای خوب ضبط کنید.

ایرپادز پرو اپل
ایرپادز پرو اپل

به طور کلی Airpods Pro محصول خوبی برای کاربران است و تنها مشکلاتش میکروفون، باتری و پایه‌اش است. اما همه ی این مشکلات با یک حذف نویز شگفت انگیز جبران میشود و آن را یک انتخاب مناسب برای شما میکنند. قیمت آن در حال حاضر 249 دلار است.

ایرباد Galaxy Pro سامسونگ

ایرباد Galaxy Pro احتمالاً یکی از بهترین هدفون های متنوع موجود در بازار است که اتصال بیسیم فوق العاده ای دارد. به این معنی که هرگز مجبور نیستید با دستگاهتان سروکله بزنید و یا به صورت ناگهانی ارتباط قطع شود.

ایرباد Galaxy Pro سامسونگ
ایرباد Galaxy Pro سامسونگ

هدفون ها طراحی مینیمالیستی و نه چندان پیچیده ای دارند که زیباییشان مسحورتان میکند. باید آن ها را کمی بیشتر از ایربادهای دیگر در گوشتان فرو کنید تا خوب جا بگیرند و بیحرکت بمانند. بخش کنترل لمسی هم بیش از حد حساس است.

کیفیت صدای Galaxy Pro آنقدر خوب و متعادل است که میتوانید به هر نوع موسیقی ای گوش بدهید. اما اگر زیاد عاشق موسیقی باشید، از این هدفون بیشتر لذت میبرید؛ این هدفون ها با تعداد زیادی از پیش تنظیمات EQ قابل تنظیم را ارائه داده اند تا بتوانید با کنترل کامل از موسیقی خود لذت ببرید.

میکروفون فوق العاده است، اما حذف نویز مشکل دارد. در کنار این‌ها شاید بهترین ویژگی عمر باتری است که تا 13.5 ساعت را نگه میدارد. دارای یک کیس شارژر هم دارد که به عنوان پاور بانک عمل میکند. کیس شارژر فقط یک بار شارژ را نگه میدارد.

کیفیت صدای Galaxy Pro
کیفیت صدای Galaxy Pro

درست است که این ایربادها در 2019 اپل را کنار زد و موردعلاقه ی کاربران بود، اما با توجه به فناوری های جدید، وضعیت بازار تغییر کرده است و محبوبیت این هدفون ها اندکی کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا