مقالات آی تی

بهترین بازی های کامپیوتر در سال 2023

تاریخچه بازی های کامپیوتر نسبت به بازی های پلی استیشن، ایکس باکس و گوشی های موبایل بسیاری قدیمی تر است و این مسئله باعث تنوع در بازار بازی های آن شده است. سال 2023 مثل سال های گذشته دنیای کامپیوتر با انبوهی از بازی های متنوع رو به رو شد که هیجان را میان بازیکنان PC آورده است. در مقاله پیش رو شما را با 6 بازی هیجان انگیز کامپیوتر آشنا خواهیم کرد که از آغاز سال 2023 تاکنون از محبوبیت جهانی برخوردار بوده اند.

بازی Alan Wake 2

Alan Wake 2 یک بازی در ژانر ترسناک است که در آن آلن ویک و مامور FBI با نام اندرسون نقش دارند. شما می توانید به عنوان هر یک از این دو شخصیت بازی کرده و حقیقت را در پشت حوادث مرموز شهر پیدا کنید. همچنی باید بجنگید و خود را از دست موجودات نابودگر نجات دهید.

بازی کامپیوتر آلن ویک 2
بازی کامپیوتر آلن ویک 2

بازی FIFA 23

بدون شک بازی های فیفا جزو بهترین بازی های فوتبالی می باشند و در دنیا طرفداران زیادی دارند. در لیست بازی ها ما FIFA 23 قرار دارد که می توانید با بازی کردن آن از هیجان فوتبال لذت ببرید. فیفا 23 چندین گزینه گیم پلی ارائه می دهد که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند. Quick Play یک مسابقه یا مسابقات را ارائه می دهد که می توانید به تنهایی یا با دوستان خود «به صورت آنلاین و حضوری» بازی کنید. همچنین FIFA 23 دارای بخش بازی های مهارتی است که مهارت های فوتبالی شما را آزمایش می کند و با انجام این کار می توانید تکنیک های جدید را آزمایش کنید تا مهارت بازی خود را افزایش دهید. فیفا 23 دارای بیش از 700 باشگاه بعلاوه لیگ بانوان با بیش از 17000 بازیکن می باشد.

بازی کامپیوتر فیفا 23
بازی کامپیوتر فیفا 23

بازی Overcooked

یکی از بازی کامپیوتر که مشخصات سبک دارد Overcooked است. این بازی را همه می توانند انجام دهند به خصوص کسانی که دوست دارند آشپزی کنند. در این بازی شما تنها نیستید، شما با سرآشپزهای دیگر برای کمک به افرادی که غذا سفارش می دهند کار می کنید. Overcooked به دلیل داشتن سطوح چالش برانگیز و گرافیک سه بعدی بدون شک از بازی کردن با آن لذت خواهید برد.

بازی کامپیوتر اورکوکد
بازی کامپیوتر اورکوکد

بازی Minecraft

Minecraft یکی از محبوب ترین بازی ها در جهان است. در این بازی هر آنچه را که می خواهید با توجه به تخیل خود بسازید. برای مثال می توانید جنگل ها، بیابان ها، کوه ها، برف ها، باتلاق ها و بسیاری موارد دیگر را ایجاد کنید. شما می توانید به تنهایی کاوش کنید. در بازی Minecraft  چندین ماموریت وجود دارد که باید آن ها را به پایان برسانید تا امتیازهای بیشتر را بدست آورید. این بازی برای گوشی موبایل و کامپیوتر در دسترس می باشد.

بازی کامپیوتر ماینکرافت
بازی کامپیوتر ماینکرافت

بازی NBA 2K23

بدون شک شناخته ترین بازی در دنیای ورزش، بازی NBA 2K23 می باشد که یکی از محبوب ترین و هیجان انگیزترین بازی در میان گیمرهای PC است. کارهای زیادی در NBA 2K23 وجود دارد که احتمالاً ماه ها طول می کشد تا همه آن ها را امتحان کنید. شما 3 نسخه مختلف بازی از جمله نسخه مایکل جردن را در دسترس دارید که به شما کمک می کند دوران حرفه ای او را از قهرمان NCAA تا بهترین بسکتبالیست تمام دوران بازی کنید. همچنین می توانید به حالت My Team بروید و تیم خود را از میان بازیکنان افسانه ای بسازید.

بازی کامپیوتر ان بی ای 2 کا 23
بازی کامپیوتر ان بی ای 2 کا 23

بازی Rise Of The Tomb Raider

Rise Of The Tomb Raider یکی از بازی های فوق العاده در سبک اکشن است. این بازی ترکیبی از بازی های اکشن و ماجراجویی می باشد. در بازی Rise Of The Tomb Raider باید نقش لارا کرافت را بازی کنید و او را از محیط ها و موقعیت های گیج کننده عبور دهید. برای گذر از موقعیت های پیچیده می توانید از سلاح ها و ابزارهای مختلف استفاده کنید.

بازی کامپیوتر رایز اف تامب رایدر
بازی کامپیوتر رایز اف تامب رایدر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا