اخبار تکنولوژیاخبار موبایل

بهترین گوشی های موبایل برای عکاسی

در دنیای امروزی داشتن یک گوشی هوشمند که دوربین با کیفیت داشته باشد اهمیت زیادی دارد. با ظهور رسانه های اجتماعی، بیشتر از هر زمان دیگری عکس ها و فیلم ها را به اشتراک میگذاریم و داشتن گوشی موبایل با دوربین خوب می تواند تفاوت را در ثبت آن لحظات خاص ایجاد کند. با وجود بسیاری از فناوری های مختلف برای انتخاب، دانستن اینکه کدام یک گوشی موبایل برای شما مناسب است می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل ما 4 گوشی هوشمند را به شما معرفی خواهیم که دوربین های قوی و با کیفیت نیز دارند.

سامسونگ Galaxy S23 Ultra

Samsung Galaxy S23 Ultra به عنوان پرچمدار گوشی های هوشمند سامسونگ شناخته شده است. دوربین اصلی گلکسی اس 23 اولترا دارای یک لنز 200 مگاپیکسلی است که برای اولین بار در گوشی های سامسونگ مشاهده شد. همچنین این گوشی موبایل دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 و 10 برابر است. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار لیزری و زوم سوپر رزولوشن پشتیبانی می کند که سطوح پیشنهادی زوم دیجیتال 30x و 100x را ارائه می دهد. دوربین های تله فوتو در گلکسی اس 23 اولترا میتوانند تصاویری را ثبت کنند که با سایر گوشی های هوشمند غیر ممکن است. با خریداری Galaxy S23 Ultra می توانید از گرفتن عکس های با کیفیت و با زوم شگفت انگیز لذت ببرید.

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا
سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا

شیائومی ردمی Note 12 Pro Plus

Redmi Note 12 Pro Plus دوربین اصلی آن 200 مگاپیکسل می باشد و دارای لرزش اپتیکال تصویر (OIS) است و توسط یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی پشتیبانی می شود. به طور پیش فرض عکس ها به صورت  پیکسلی با رزولوشن 12 مگاپیکسل قرار می گیرند. همچنین می توانید عکس های 50 و 200 مگاپیکسلی بگیرید، اما عکس های 200 مگاپیکسلی فضای ذخیره سازی را به سرعت پر می کنند و Redmi Note فاقد کارت microSD است. پیشنهاد می کنیم با حالت 50 مگاپیکسلی عکاسی کنید. به طور کلی دوربین ردمی نوت نسبت به قیمت آن بسیار عالی است.

شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس
شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس

اپل iPhone 14 Pro

دوربین های آیفون همیشه به عنوان یکی از قوی ترین رقبای دیگر گوشی های هوشمند شناخته می شود. آیفون 14 پرو دارای یک لنز سه گانه در مجموعه دوربین پشتی است که شامل لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، تله فوتو 12 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی می باشد. لنز اصلی نسب به نسل قبلی ارتقاء یافته است. iPhone 14 Pro تصاویر استثنایی تولید می کند و به راحتی انواع سطوح روشنایی را کنترل می کند و هنگامی که روشنایی کم می شوند می توانید همچنان عکس های باکیفیت بالا را بگیرید. اگر می خواهید بهترین نتیجه را از عکس های خود داشته باشید از فرمت ProRaw استفاده کنید. این فرمت حافظه ذخیره سازی را کاهش می دهد زیرا حجم هر تصویر با این فرمت حدود 60 مگابایت می باشد و ویدیوهایی به مدت یک دقیقه حجم تقریبی 1.7 گیگابایت دارند.

اپل آیفون 14 پرو
اپل آیفون 14 پرو

گوگل Pixel 7 Pro

خط تولید پیکسل های گوگل در طول سال های گذشته از نظر کیفیت پیشرفت های چشمگیری داشته اند. Pixel 7 Pro ممکن است مشکلات کوچک نرم افزاری داشته باشد، اما صرف نظر از آن ها یک دوربین باورنکردی دارد. دوربین پشتی آن شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری می باشد. ویژگی Super Res Zoom به شما امکان می دهد لنزهای اپتیکال پیکسل را دو برابر کنید. این ویژگی باعث می شود تصاویر با کیفیت بالاتری را ثبت کنید. همچنین همه دوربین های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو قادر به فیلم برداری با کیفیت 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه هستند.

گوگل پیکسل پرو 7
گوگل پیکسل پرو 7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا