تبلت

تبلت مایکروسافت Surface Pro 8 با اینترنت 4G

مایکروسافت که پیش از این تعداد زیادی تبلت و لپ تاپ هایی با سیستم عامل ویندوز را به بازار عرضه کرده بود، همواره با استقبال بی رویه مخاطبان رو به رو شده است. این بار مایکروسافت نسبت به معرفی و فروش تبلت های Surface 8 Pro با اتصال 4G یا LTE اقدام نمود.

پیش از این تبلت های Surface Pro X  و Surface Go 3 از اتصال به شبکه LTE پشتیبانی می کردند اما در سری تبلت های Surface 8 Pro با این ویژگی رو به رو نشده بودیم. همچنین توجه داشته باشید که مایکروسافت مدل های جدید لپ تاپ مایکروسافت با نام Surface 8 Pro  for Business نیز تولید و روانه بازار کرده است.

لپ تاپ سرفیس 8 پرو مایکروسافت
لپ تاپ سرفیس 8 پرو مایکروسافت

انواع تبلت مایکروسافت Surface 8 Pro

البته به این نکته توجه داشته باشید که تبلت سرفیس 8 مایکروسافت در دو نوع مختلف به بازار عرضه شده است که یکی از آن ها مجهز به پردازنده Core i5-1135G7 بوده و دیگری دارای پردازنده i7-1185G7 اینتل می باشد. البته که مایکروسافت این سری تبلت های خود را با پردزنده i3 اینتل نیز تولید کرده است اما این نسخه از تبلت های مایکروسافت قابلیت پشتیبانی از اینترنت LTE را ندارند.

همچنین تبلت های Surface 8 Pro مایکروسافت دارای تفاوت در فضای ذخیره سازی نیز می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز خود تبلت های 128 گیگابایت و 256 گیگابایتی را تهیه نمایید.

نحوه اتصال به اینترنت LTE با تبلت های Surface Pro 8

تبلت های مایکروسافت Surface 8 Pro برای متصل شدن به شبکه اینترنت LTE از قابلیت اتصال از طریق eSIM داخلی پشتیبانی می کند و علاوه بر این مجهز به یک اسلات سیم کارت می باشد که شما می توانید یک نانو سیم 4G را داخل آن نصب نمایید.

استفاده از قابلیت eSIM در ایران امکان پذیر نبوده و کاربران ایرانی تبلت مایکروسافت Surface 8 Pro صرفا می توانند از طریق نانو سیم با پشتیبانی از اینترنت نسل چهارم به شبکه اینترنت LTE متصل شوند.

اتصال 4G در این تبلت مایکروسافت از  Snapdragon X20 تشکیل شده است که از سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. این به آن معناست که قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G که اخیرا در تبلت های مختلفی از جمله تبلت های سامسونگ و آیپد موجود شده است، در این تبلت به هیچ وجه وجود نخواهد داشت اما این سرعت دانلود، سرعتی قابل توجه بوده و برای رفع اکثر نیازها به اندازه کافی سریع خواهد بود.

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 8
تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 8

قیمت تبلت Surface 8 Pro

تبلت مایکروسافت Surface 8 Pro احتمالا با قیمت بالایی روانه بازار شود، چرا که این تبلت مایکروسافت علاوه بر پشتیبانی از اینترنت 4G از سیستم عامل ویندوز 11 پشتیبانی می کند و در نتیجه قیمت آن تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.

البته قیمت بالای این تبلت با توجه به کاربردی که دارد و امکان استفاده از آن به عنوان تبلت و لپ تاپ مایکروسافت  قیمتی مناسب خواهد بود و در واقع با یک تیر دو نشان می زنید و صاحب یک تبلت با پشتیبانی از فناوری 4G و یک لپ تاپ با سیستم عامل Windows 11 خواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا