اخبار تکنولوژی

تصاویر اولیه از تبلت سامسونگ گلکسی Tab S2

شرکت سامسونگ قرار است در ماه جاری به طور رسمی نسل دوم تبلت‌های مجهز به نمایشگر AMOLED را معرفی کند. حال تصاویر و مشخصات نسخه ۸ اینچی تبلت گلکسی تب S2 از طریق مرکز صدور گواهی دستگاه‌های ارتباطی چین (TENAA) فاش شده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

تصاویر اولیه از تبلت سامسونگ گلکسی Tab S2

در تصاویری که منتشر شده جزئیات دقیق بیشتری مشخص نیست اما نسبت تصویر آن یعنی ۴:۳ کاملا آشکار است. از آنجایی که در این تصاویر صفحه نمایشتبلتخاموش است، نمی‌توان به طور کامل در رابطه با مشخصات آن قضاوت کرد اما اینتبلتبه نمایشگر با وضوح Super AMOLED با ضخامت ۵.۴ میلی متری مجهز می‌شود.

تصاویر اولیه از تبلت سامسونگ گلکسی Tab S2

از دیگر مشخصات آن می‌توان به نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶، پردازنده‌ی اکسینوس 5433 با فرکانس ۱.۹ گیگا هرتز، سه گیگا بایت حافظه‌ی رم،دوربین  اصلی ۸ مگا پیکسلی، ارتباط مخابراتی LTE و سیستم عامل اندروید ۵.۰ به همراه آخرین نسخه از رابط کاربری تاچ ویز اشاره کرد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام
    تصاویر اولیه از تبلت سامسونگ گلکسی Tab S2 که این گوشی دارالی طراحی زیبایی میباشد و زرفداران زیادی رو هم جذب خودش کرده. این تبلت دارای مشخصات خوبی است و نمایشگر با کیفیتی هم دارد.

  2. با سلام و خسته نباشید
    سامسونگ گلکسی Tab S2 به نصبت مشخصات خوبی داره ولی سامسونگ خیلی رو سخت افزار کار میکنه علاوه بر این تبلت قوی عرشه کرده ولی روی نرم افزاری زیاد کار نمیکنه و همین امر موجب میشه کارایی و هنگ زیادی داشته باشه امیدوارم در اینده نزدیک محصولات با کیفیت بیشتر وهمچنین کارایی بالاتر عرضهکنه مننون از ای تی بازار از این اطلاع رسانی دقیقش

  3. با سلام و خسته نباشید تبلت هایی که شرکت سامسونگ به تازگی عرضه میکرد اندازه ی خیلی بزرگی داشتن و از لحاظ ظاهری زیاد به دل نمیشستن اما این تبلت با اندازه ی نمایشگر ۸ اینچی خیلی بهتر از تبلت های قبلی سامسونگه و کیفیت دوربینشم خیلی بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا