گوناگون

تقدیر آی تی بازار از سازگار ارقام به عنوان فعال ترین شرکت حوزه آی تی

سایت آی تی بازار جهتتقدیر و تشکر از شرکت سازگارارقام جهت ایجاد رویداد های بسیار مهم در حوزه آی تی کشور و همچنین حساسیت وافر در گزینش نمایندگان و توزیع کنندگان خود در این مطلب ازاخبار آی تی و فناوریقصد دارد چکیده ای از رویداد های شرکت معظم سازگار ارقام را برای کاربران فهیمبازار آی تی ایراندر ذیل اشاره نماید. اشاره این رویداد ها به پاس قدردانی از فرهنگ سازی سازگار ارقام در راهبری و مدیریت نمایندگان خود در مسیر مشتری مداری و افزایش جلب رضایت مصرف کنندگان نهایی می باشد.

سازگار ارقام

آشنایی با شرکت سازگار ارقام

شرکت سازگار ارقام  با اتکا به تجارب و پشتوانه قوی فنی و تخصصی در صنعت انفورماتیک کشور در سال 1369 تاسیس شد و با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، ارائه خدمات سراسری و گسترده در زمینه  IT را آغاز نمود. این شرکت  با عضویت فعال در مجامع مختلف اعم از شورای عالی انفورماتیک کشور،  انجمن نظام صنفی رایانه ای، مجمع واردات، انجمن فعالان ICT، اتحادیه رایانه و ماشین های اداری تهران و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده همواره سعی بر این دارد که متناسب با نیاز مصرف کنندگان ایرانی به توزیع کالا و ارائه خدمات بپردازد. علاوه بر این، سازگار ارقام دارای پروانه فعالیت صنعتی (تولید) رایانه های شخصی می باشد. مهندسین و متخصصین سازگار، در راستای توسعه بازار در سال های اخیر اقدامات گسترده ای در توزیع برندهای مختلف نوت بوک، تبلت، تجهیزات شبکه، سرور و انواع قطعات داخلی و جانبی کامپیوتر را انجام داده و به تازگی نیز فعالیت در زمینه فروشگوشی موبایلهوشمند را آغاز کرده اند. جهت سهولت دسترسی متقاضیان به محصولات باگارانتی سازگار، همکاران شبکه نمایندگی فروش محصولات در سراسر ایران همواره آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان می باشند . اين شركت با هدف جلب رضايت مشتريان خود و ارائه تجهيزاتي هماهنگ با آخرين فناوري روز دنيا، خود را ملزم به انتخاب بهترين ها در دنياي فناوري كرده است. خدمات سازگار از طریق 6 شعبه مستقر در کلان شهرهای  تهران، تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و اهواز و شبکه نمایندگی گسترده سازگار در سراسر ایران قابل ارائه است.

رویداد های برگزار شده توسط شرکت سازگار ارقام در سال 94

1- دورهمی سازگار با بروبچه های رسانه

دیروز دوشنبه 94/12/17، تیم مارکتینگ سازگار در رستوران اجاق باشی میزبان خبرنگاران بود. در این دورهمی که در درکه تهران برگزار شد، سازگار ارقام مسابقه ای ترتیب داد تا به بهانه اتمام سال 1394 و پیشواز نوروز، لحظات شیرین و به یاد ماندنی را در کنار میهمانانش ثبت نماید.

دورهمی سازگار با بروبچه های رسانه

2- جشن پایان سال ایسر در هتل اسپیناس پالاس

گردهمایی سالانه ایسر در روز پنج‏ شنبه 94/12/6 در محل هتل اسپیناس پالاس برگزار شد. در این گردهمایی مدیران ارشد شرکت FDC، شرکت سازگار ارقام و شماری از فعالان بازار آی تی و خبرنگاران این حوزه حضور داشتند.

جشن پایان سال ایسر در هتل اسپیناس پالاس

3- دومین سری قرعه کشی جشنواره طلایی موبایل های لنوو

دومین سری قرعه کشی جشنواره طلایی موبایل های لنوو که در تاریخ 94/10/30 برگزار شد، 10 نفر از شهر تهران و 10 نفر از سایر شهرها، برنده این قرعه ‏کشی شدند و 20 سکه طلا هدیه گرفتند.

دومین سری قرعه کشی جشنواره طلایی موبایل های لنوو

لیست قیمت گوشی های لنوو با گارانتی سازگار

 4- برندگان سکه قرعه کشی لنوو

در اولین سری قرعه کشی جشنواره طلایی موبایل های لنوو که شرکت سازگار ارقام به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان خوب خود در تاریخ 30/09/94 برگزار کرد 10 نفر از شهر تهران و 10 نفر از سایر شهرها ، برنده این قرعه ‏کشی شدند.

برندگان سکه قرعه کشی لنوو

5- گردهمایی با همکاران فروش در شهر گرگان

شرکت سازگار ارقام در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات خود، برنامه‏ سفرهای استانی ترتیب داده و طی سمینارهای پیوسته ای که چهارشنبه ی هر هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار می ‏نماید با شبکه فروش محصولات این شهرها دیدار می ‏کند. سمینار مربوط به استان گلستان در تاریخ 94/09/04 در شهر گرگان برگزار گردید. همکاران سازگار طی این سمینار به معرفی محصولات جدید از جمله نوت‏ بوک ‏های ایسر، هارد های اکسترنال سیگیت و موبایل های لنوو پرداخته و راهکارهایی جهت توسعه بازار به شبکه فروش ارائه کردند.

گردهمایی با همکاران فروش در شهر گرگان

6- گردهمایی با همکاران فروش در شهر قزوین

شرکت سازگار ارقام در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات خود، برنامه‏ سفرهای استانی ترتیب داده و طی سمینارهای پیوسته ای که چهارشنبه ی هر هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار می ‏نماید با شبکه فروش محصولات این شهرها دیدار می ‏کند. سمینار مربوط به استان قزوین در تاریخ 94/08/13 در شهر قزوین برگزار گردید. همکاران سازگار طی این سمینار به معرفی محصولات جدید از جمله نوت‏ بوک ‏های ایسر، هارد های اکسترنال سیگیت و موبایل های لنوو پرداخته و راهکارهایی جهت توسعه بازار به شبکه فروش ارائه کردند.

گردهمایی با همکاران فروش در شهر قزوین

7- گردهمایی با همکاران فروش در شهر بیرجند

شرکت سازگار ارقام در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات خود، برنامه‏ سفرهای استانی ترتیب داده و طی سمینارهای پیوسته ای که چهارشنبه ی هر هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار می ‏نماید با شبکه فروش محصولات این شهرها دیدار می ‏کند. سمینار مربوط به استان  خراسان جنوبی در تاریخ 94/08/06 در شهر بیرجند برگزار گردید. همکاران سازگار طی این سمینار به معرفی محصولات جدید از جمله نوت‏ بوک ‏های ایسر، هارد های اکسترنال سیگیت و موبایل های لنوو پرداخته و راهکارهایی جهت توسعه بازار به شبکه فروش ارائه کردند.

گردهمایی با همکاران فروش در شهر بیرجند

8- گردهمایی با همکاران فروش در شهر کرج

شرکت سازگار ارقام در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات خود، برنامه‏ سفرهای استانی ترتیب داده و طی سمینارهای پیوسته ای که چهارشنبه ی هر هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار می ‏نماید با شبکه فروش محصولات این شهرها دیدار می ‏کند. سمینار مربوط به استان البرز در تاریخ 94/07/29 در شهر کرج برگزار گردید. همکاران سازگار طی این سمینار به معرفی محصولات جدید از جمله نوت‏ بوک ‏های ایسر، هارد های اکسترنال سیگیت و موبایل های لنوو پرداخته و راهکارهایی جهت توسعه بازار به شبکه فروش ارائه کردند.

گردهمایی با همکاران فروش در شهر کرج

9- گردهمایی با همکاران فروش در شهر سنندج

شرکت سازگار ارقام در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات خود، برنامه‏ سفرهای استانی ترتیب داده و طی سمینارهای پیوسته ای که چهارشنبه ی هر هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار می ‏نماید با شبکه فروش محصولات این شهرها دیدار می ‏کند. سمینار مربوط به استان کردستان در تاریخ 94/07/22 در شهر سنندج برگزار گردید. همکاران سازگار طی این سمینار به معرفی محصولات جدید از جمله نوت‏ بوک ‏های ایسر، هارد های اکسترنال سیگیت و موبایل های لنوو پرداخته و راهکارهایی جهت توسعه بازار به شبکه فروش ارائه کردند.

گردهمایی با همکاران فروش در شهر سنندج

10- رونمایی از گوشی های جدید لنوو توسط شرکت سازگار ارقام

شرکت سازگار ارقام طی گردهمایی دوستانه ای با حضور اصحاب رسانه از گوشی های جدید لنوو رونمایی کرد. در این مراسم که روز دوشنبه 20/07/94 در سالن VIP مجتمع کوروش برگزار شد شرکت سازگار از ورود این شرکت به بازار تلفن های هوشمند خبر داد و اعلام کرد که قرار است به طور رسمی نماینده فروش و خدمات پس از فروش گوشی های لنوو در بازار ایران باشد.

رونمایی از گوشی های جدید لنوو توسط شرکت سازگار ارقام

11- گردهمایی با همکاران فروش در شهر خرم آباد

شرکت سازگار ارقام در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات خود، برنامه‏ سفرهای استانی ترتیب داده و طی سمینارهای پیوسته ای که چهارشنبه ی هر هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار می ‏نماید با شبکه فروش محصولات این شهرها دیدار می ‏کند. سمینار مربوط به استان لرستان در تاریخ 94/07/15 در شهر خرم آباد برگزار گردید. همکاران سازگار طی این سمینار به معرفی محصولات جدید از جمله نوت‏ بوک ‏های ایسر، هارد های اکسترنال سیگیت و موبایل های لنوو پرداخته و راهکارهایی جهت توسعه بازار به شبکه فروش ارائه کردند.

گردهمایی با همکاران فروش در شهر خرم آباد

12- گردهمایی با همکاران فروش در شهر همدان

شرکت سازگار ارقام در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات خود، برنامه‏ سفرهای استانی ترتیب داده و طی سمینارهای پیوسته ای که چهارشنبه ی هر هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار می ‏نماید با شبکه فروش محصولات این شهرها دیدار می ‏کند. سمینار مربوط به استان همدان در تاریخ 94/07/08 در شهر همدان برگزار گردید. همکاران سازگار طی این سمینار به معرفی محصولات جدید از جمله نوت‏ بوک ‏های ایسر، هارد های اکسترنال سیگیت و موبایل های لنوو پرداخته و راهکارهایی جهت توسعه بازار به شبکه فروش ارائه کردند.

گردهمایی با همکاران فروش در شهر همدان

13- جشنواره سفر ایسر

با پایان یافتن جشنواره ایسر، شرکت سازگار ارقام به وعده خود عمل کرده و فروشندگانی را که موفق به فروش میزان تعیین شده از جانب این شرکت شده بودند، راهی سفر آنتالیا کرد. 68 نفر از سراسر ایران در دو گروه 34 نفره در تاریخ های 22/06/94 و 29/06/94 به مدت یک هفته مهمان سازگار در کشور ترکیه بودند.

جشنواره سفر ایسر

14- گردهمایی با همکاران فروش در شهر کرمانشاه

شرکت سازگار ارقام در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات خود، برنامه‏ سفرهای استانی ترتیب داده و طی سمینارهای پیوسته ای که چهارشنبه ی هر هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار می ‏نماید با شبکه فروش محصولات این شهرها دیدار می ‏کند. سمینار مربوط به استان کرمانشاه در تاریخ 94/07/01 در شهر کرمانشاه برگزار گردید. همکاران سازگار طی این سمینار به معرفی محصولات جدید از جمله نوت‏ بوک ‏های ایسر، هارد های اکسترنال سیگیت و موبایل های لنوو پرداخته و راهکارهایی جهت توسعه بازار به شبکه فروش ارائه کردند.

گردهمایی با همکاران فروش در شهر کرمانشاه

15- گردهمایی با همکاران فروش در شهر سرعین

شرکت سازگار ارقام در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات خود، برنامه‏ سفرهای استانی ترتیب داده و طی سمینارهای پیوسته ای که چهارشنبه ی هر هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار می ‏نماید با شبکه فروش محصولات این شهرها دیدار می ‏کند. سمینار مربوط به استان اردبیل در تاریخ 94/06/25 در شهر سرعین برگزار گردید. همکاران سازگار طی این سمینار به معرفی محصولات جدید از جمله نوت‏ بوک ‏های ایسر، هارد های اکسترنال سیگیت و موبایل های لنوو پرداخته و راهکارهایی جهت توسعه بازار به شبکه فروش ارائه کردند.

گردهمایی با همکاران فروش در شهر سرعین

16- گردهمایی با همکاران فروش در شهر مشهد

شرکت سازگار ارقام در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات خود، برنامه‏ سفرهای استانی ترتیب داده و طی سمینارهای پیوسته ای که چهارشنبه ی هر هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار می ‏نماید با شبکه فروش محصولات این شهرها دیدار می ‏کند. سمینار مربوط به استان خراسان رضوی در تاریخ 94/06/18 در شهر مشهد برگزار گردید. همکاران سازگار طی این سمینار به معرفی محصولات جدید از جمله نوت‏ بوک ‏های ایسر، هارد های اکسترنال سیگیت و موبایل های لنوو پرداخته و راهکارهایی جهت توسعه بازار به شبکه فروش ارائه کردند.

گردهمایی با همکاران فروش در شهر مشهد

17- گردهمایی با همکاران فروش در شهر تبریز

شرکت سازگار ارقام در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات خود، برنامه‏ سفرهای استانی ترتیب داده و طی سمینارهای پیوسته ای که چهارشنبه ی هر هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار می ‏نماید با شبکه فروش محصولات این شهرها دیدار می ‏کند. سمینار مربوط به استان آذربایجان شرقی در تاریخ 94/06/11 در شهر تبریز برگزار گردید. همکاران سازگار طی این سمینار به معرفی محصولات جدید از جمله نوت‏ بوک ‏های ایسر، هارد های اکسترنال سیگیت و موبایل های لنوو پرداخته و راهکارهایی جهت توسعه بازار به شبکه فروش ارائه کردند.

گردهمایی با همکاران فروش در شهر تبریز

18- گردهمایی با همکاران فروش در شهر ارومیه

شرکت سازگار ارقام در راستای معرفی هرچه بیشتر محصولات خود، برنامه‏ سفرهای استانی ترتیب داده و طی سمینارهای پیوسته ای که چهارشنبه ی هر هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار می ‏نماید با شبکه فروش محصولات این شهرها دیدار می ‏کند. سمینار مربوط به استان آذربایجان غربی در تاریخ 94/06/04 در شهر ارومیه برگزار گردید. همکاران سازگار طی این سمینار به معرفی محصولات جدید از جمله نوت‏ بوک ‏های ایسر، هارد های اکسترنال سیگیت و موبایل های لنوو پرداخته و راهکارهایی جهت توسعه بازار به شبکه فروش ارائه کردند.

گردهمایی با همکاران فروش در شهر ارومیه

19- سمینار معرفی راه ‏کار‏های ذخیره‏ سازی اطلاعات

شرکت سازگارارقام سمیناری با موضوع معرفی محصولات Seagate برگزار نمود. در این گردهمایی که مورخ 05/05/94 از ساعت 14 الی 16 در محل سالن کنفرانس ساختمان سازگار ارقام برگزار شد از مدیران ارگان های دولتی نظیر آموزش و پرورش، انرژی اتمی، شهرداری، بانک ها و … دعوت به عمل آمد تا ضمن پذیرایی از آخرین اخبار محصولات Seagate در سال 1394مطلع گردند.

سمینار معرفی راه ‏کار‏های ذخیره‏ سازی اطلاعات

گارانتی سازگار ارقام

منبع : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. با سلام
    ایت آی تی بازار جهت تقدیر و تشکر از شرکت سازگار ارقام جهت ایجاد رویداد های بسیار مهم در حوزه آی تی کشور و همچنین حساسیت وافر در گزینش نمایندگان و توزیع کنندگان خود در این مطلب از اخبار آی تی و فناوری قصد دارد چکیده ای از رویداد های شرکت معظم سازگار ارقام را برای کاربران فهیم بازار آی تی ایران در ذیل اشاره نماید.

  2. سلام خسته نباشید من از ای تی بازار واقعا تشکر میکنم که با ساخت همچین سایتی کار ما را راحت و اطمینان مارو به محصولات را بیشتر کرده و با اگاه دادن ازبرندها مختلفو کارای هر محصول توی تصمیم گیری ما اثر زیادی را گذاشته تا برند مناسب با نیازمون تهیه کنیم به علاوه ای تی بازار همیشه به فکر مشتریان خود بوده و با داشتن رنج قیمتی متفاوت همه مشتریان میتونن کالای مناسب خود را خریداری کنن واقعا خسته نباشید و با سپاس فراوان از سایت ایتی بازار

  3. سازگار ارقام یکی بهترین شرکت های ایران به عنوان نمایندگی کار می کنه و گارانتی های معتبری داره من که سازگار ارقام رو خیلی قبول دارم . دمت گرم ای تی بازار که از این شرکت تقدیر کردی و یادآوری کردی

  4. گارانتی سازگار اگه معروفه بخاطر کیفیت برندهایی هست که برای فروش شرکت سازگار ارقان انتخاب کرده خیلی هوشمندانه برندهایی مثل سیگیت، ایسر، ایسوس، اپیسر،لنوو و.. رو انتخاب کرده چون خرابی کمی دارند پس در نتیجه وقتی خریدار بخاطر گارانتی مراجعه میکنه توان جلب رضایتش رو دارند ولی در کل شرکت خوبی در بازار کامپیوتر هست واقعاً لیاقت تقدیر و تشکر رو داره. منکه 5 ستاره میدم به این خبر

  5. من یک هارد اکسترنال سیگیت 2 ترابایت با گارانتی سازگار خریدم بعد از 20 روز با اینکه از دستم افتاده بود ولی برام تعویضش کرد واقعاً به همه فامیل و هم کلاسیهام تبلیغ شون رو کردم واقعا گارانتی خوبیه توی ایران بلانسبت ایران خودرو وسایپا

  6. سازگار ارقام واقعاً کالاهای خوب و با کیفیتی رو به مشتریهاش میده ولی گارانتی سازگار در سالهای قبل خیلی قوی تر عمل میکردبا آی تی بازار کامل در مورد حساسیت نمایندگی دادن موافقم سازگار ارقام دیگه به سختی نماینده اضافه میکنه ولی دیگه هم مثل سابق همه متکی به شرکتهایی مثل سازگار و مادیران و سام سرویس نیستند همه با یک سرمایه اولیه خوب میتونن مستقیم خودشون واردکننده دست اول باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا