تبلت

توقف فروش تبلت مایکروسافت سرفیس 3 به زودی

توقف فروش تبلت مایکروسافت سرفیس 3 به زودی از انتهای تابستان امسال انجام خواهد شد و این تبلت Surface 3 با داشتن مشخصات فنی خوب و کاربردی توانست یک سال در بازار تبلت های جهان به فروش برسد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت مایکروسافت سرفیس 3

مایکروسافت در یک اطلاعیه تائید کرد تولید سرفیس 3 از ماه دسامبر متوقف خواهد شد. این شرکت در بیانیه ای که امروز منتشر کرد از این تصمیم خبر داده و با این حال اطلاعات بیشتری درباره آینده این رده از تبلت های کمپانی ارائه نکرده است.

تبلت مایکروسافت سرفیس 3

سرفیس 3 اولین بار در سال 2015 عرضه شد و با وجود داشتن مشخصات بسیار خوب از نظر سخت افزاری نتوانست محبوبیت خانواده اصلی محصولات سرفیس از جمله سرفیس پرو 3 و سرفیس پرو 4 را کسب کند. با این وجود تولید این دستگاه تقریبا یک سال ادامه یافته و حالا با خبر توقف این کار می توان دو احتمال برای آینده سرفیس ها در نظر گرفت که عبارت اند از توقف کامل تولید و تمرکز بر روی خانواده سرفیس پرو و یا عرضه نسل جدید محصولات سرفیس احتمالا با نام سرفیس 4.

تبلت مایکروسافت سرفیس 3

همچنین پیش بینی هایی از اختصاص یافتن تمرکز گروه در حال کار بر رویتبلتسرفیس 3 به تلفن هوشمند مایکروسافت که مدت هاست کاربران زیادی به دنبال خبرهای جدیدی از آن هستند صورت می گیرد. روز گذشته نیز معاون اجرایی مایکروسافت بار دیگر بر انقلابی و نوآور بودنگوشی موبایلبعدی مایکروسافت تایید کرده بود. به نظر می رسد اگر مایکروسافت بخواهد در کنار سرفیس پرو، سرفیس بوک و احتمالا سرفیس فون، تبلت های Surface خود را نیز در خط تولید داشته باشد، می بایست تجدید نظری در نحوه قیمت گذاری آنها صورت دهد.

لیست قیمت تبلت

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تبلت مایکروسافت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. با سلام،تبلت مایکروسافت سرفیس 3 تبلت خوبیه چرا میخوان فروشش رو متوقف کنند،شاید دارند با کیفیت بیشتر و قیمت بالاتری تبلت جدید تری رو میسازند که به گمان خودشون این مدل شاید دیگه خریداری نداشته باشه،البته این تبلت بسیار زیباست و طرفدارای خاص خودش رو هم داره،ممنون و تشکر از سایت مفید و کاربردی آی تی بازار.

  2. با سلام خسته نباشید به ای تی بازاریای عزیز
    این تبلت مایکروسافت با داشتن نمای خوب و همچنین با داشتن قابلیت نصب کی بورد وقلم میتونه مورد توجه در بازار تبلت بشه علاوه بر این ماکروسافت محصولاتی با اطمینانو کیفیت خوبی ارائه میده این تبلت ماکروسافت نصبت به تبلت سامسونگ هم زیبا تر و هم کارای بیشتری هم داره امیدوارم این تبلت ماکروسافت به زودی در ای تی بازار عرضه ش

  3. سلام
    توقف فروش تبلت مایکروسافت سرفیس 3 به زودی که این تبلت دارای امکانات زیادی است و طرفداران زیادی است و این تبلت دارای طراحی زیبایی است. این تبلت دارای قیمت مناسبی میباشد

  4. با سلام وخسته نباشید به همه یدوستداران این سایت ای تی بازار به نظر من این محصول شرکت فروش خیلی خوبی داشت و خیلی مورد استقبال قرار گرفت اما نباید فروش و تولیدش رو متوقف میکرد . این تبلت Surface 3 کارایی های خیلی زیادی داشت و به خوبی طراحی شده بود و امیدوارم الاقل با توقف تولید این محصول یا عرضه نسل جدید محصولات سرفیس امثل سرفیس 4 باز هم به بازار بیاید .

  5. سه سلامی میکنم به همه عزیران میخوام راجب تبلت مایکروسافت سرفیس 3 کمی بنویسم این تبلت از ویزگی های بالایی بر خورداره من چند ماهی میشه که این تبلت رو خریدم و کاملا ازش راضی ام این تبلت نسبت به قیمت ارزونش قابلیت های بالایی داره

  6. با سلام
    توقف فروش تبلت مایکروسافت سرفیس 3 به زودی که این توقف فروش تبلت مایکروسافت سرفیس 3 به زودی از انتهای تابستان امسال انجام خواهد شد و این تبلت Surface 3 با داشتن مشخصات فنی خوب و کاربردی توانست یک سال در بازار تبلت های جهان به فروش برسد.

  7. مایکروسافت سرفیس 3 فروش خوبی در طول یکسال داشت منم این مدلو خریدمو ازش خیلی راضیم اندازه صفحه نملیششو خیلی دوست دارم قیمتشم نسبتا مناسب بود حالا حالا هم قصد ندارم تبلتمو عوض کنم چون واقعا تبلت کاملیه و ازش راضیم نمیدونم چرا دارن تولیدشو متوقف میکنن شاید بخاطر اینک مدل جدیدتریو میخوان وارد بازار موبایل و تبلت کنن بهرحال من از تبلت خودم راضیم.

  8. وای نه تبلت سرفیس 3خیییلی خوب بود با سخت افزاری که این تبلت داشت هم میتوانستم به دختر 5ساله هم بدهم که با شیطنتی که داره سالم بمونه و هم خودم به راحتی استفاده کنم

  9. تو این یه سال هم تبلت مایکروسافت سرفیس 3 فروش خوبی داشته همون اوایل که وارد بازار تبلت شد من خریدمش خیلی هم ازش راضیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا