اخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

رونمایی رسمی سامسونگ از تبلت گلکسی TAB E

سامسونگ امروز رسما ازتبلتگلکسی تب E (شماره مدل SM-T560) پرده برداشت. حرف E در نام این تازه وارد می تواند کوتاه شده کلمه Economic باشد و مشخصات سخت افزاری آن نیز همین را میگویند و خبر از تعلق خاطر آن به رده اقتصادی بازار می دهند. گلکسی تب E صفحه نمایشی 9.6 اینچی از نوع TFT و با وضوح 800×1280 پیکسل دارد که به تراکم رده پایین 157 پیکسل بر اینچ ترجمه می شود که در این دوران کمی ناامید کننده بوده اما با جیب کاربر همخوانی دارد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

رونمایی رسمی سامسونگ از گوشی موبایل گلکسی TAB E

ضخامت اینتبلت490 گرمی به 8.5 اینچ می رسد و چیپ ستی 1.3 گیگاهرتزی با چهار هسته پردازشی و از تولیدکننده ای نامشخص ( احتمالا Spreadtrum SC7730SE) به رتق و فتق امور پردازشی رسیدگی می کند.

رونمایی رسمی سامسونگ از گوشی موبایل گلکسی TAB E

میزان RAM و حافظه داخلی به ترتیب برابر با 1.5 و 8 گیگابایت بوده ودوربیناصلی و سلفی این  به ترتیب 5 و 2 مگاپیکسلی است. سامسونگ برای این تبلت اندروید قدیمی کیت کت را در نطر گرفته و البته همراه با آن نسخه ای از مایکروسافت Office را هم عرضه می کند. تب 8 انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می گیرد و از بلوتوث و Wi-Fi پشتیبانی می کند. البته احتمالا نسخه ای با پشتیبانی از شبکه سلولی نیز عرضه خواهد شد. نسخه Wi-Fi گلکسی تب E حوالی 225 دلار قیمت دارد.

رونمایی رسمی سامسونگ از گوشی موبایل گلکسی TAB E

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    رونمایی رسمی سامسونگ از تبلت گلکسی TAB E: سامسونگ امروز رسما از تبلت گلکسی تب E (شماره مدل SM-T560) پرده برداشت. حرف E در نام این تازه وارد می تواند کوتاه شده کلمه Economic باشد و مشخصات سخت افزاری آن نیز همین را میگویند و خبر از تعلق خاطر آن به رده اقتصادی بازار می دهند. گلکسی تب E صفحه نمایشی 9.6 اینچی از نوع TFT و با وضوح 800×1280 پیکسل دارد که به تراکم رده پایین 157 پیکسل بر اینچ ترجمه می شود که در این دوران کمی ناامید کننده بوده اما با جیب کاربر همخوانی دارد.

  2. سلام دوستان خسته نباشید…
    من خیلی از شکل و ظاهر این تبلت خوشم اومده و خیلی دوست دارم که بتونم یکی ازشو تهیه کنم سامسونگ که در زمینه اسمارت فون و تبلت حرف اولو میزنه مخصوصا نسخه گلکسی این برند معروف سخت افزار زیاد قوی ای نداره ولی خیلی خشگله منم که برای کار می خوامش نه بازی که سخت افزار بالا لازم داشته باشم خدا کنه قیمتش هم ارزون باشه تا به تونم به راحتی بخرمش .مرسی از این مطلبتون.

  3. با سلام و خسته نباشید این تبلت یکی از بهترین محصولات شرکت سامسونگ هست کهاز نظر ظاهری خیلی خوی طراحی شده البته سامسونگ تغییر چندان زیادی به این مدل تبلت نداده و مشابه مدل های قبلی هست و کیفیت دوربین خوبی نداره .البته این تبلت خیلی باریک تر از بقیه محصولات سامسونگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا